monja Skrevet 12. desember 2007 #2821 Del Skrevet 12. desember 2007 Enig med deg....har prøvd å unngå lyseblått til smurfen. Det var jo så mange andre fine farger da han var liten. Har har bl.a hatt masse røde klær (og har det enda). Det blir nok sånn med råssa og, om det skulle bli en aktuell farge her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2822 Del Skrevet 12. desember 2007 Det lyseblå T har er det han har fått, spesielt fra svigermor. Jeg er mye mer glad i mørkeblått jeg, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 #2823 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi hadde vel noen lyseblå bodyer i str 56, men det er ikke mye mer enn det. Mørkeblå er mye bedre. Og så fikk vi masse rødt av mamma, for smurfen kler virkelig rødt. Men han er jo fin i blått som fremhever de knallblå øynene hans og Hvordan er formen, Murmel? Er du fortsatt plaget med hodepine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2824 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi hadde vel noen lyseblå bodyer i str 56, men det er ikke mye mer enn det. Mørkeblå er mye bedre. Og så fikk vi masse rødt av mamma, for smurfen kler virkelig rødt. Men han er jo fin i blått som fremhever de knallblå øynene hans og Hvordan er formen, Murmel? Er du fortsatt plaget med hodepine? Vi har også masse røde klær. Rødt, grønt, brunt og mørkeblått går det i hjemme hos oss. Formen min er kjempe bra . Hjelper at jeg jobber halvt så hodepinen ikke rekker å komme ila dagen. Slutter 12, så i dag drar mannen tidlig hjem fra jobb så jeg kan dra inn til Oslo og shoppe ferdig julegavene. Skal bli deilig og tror jaggu jeg skal ta sol også Er bekkenet ditt bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 #2825 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, bekkenet er verre enn noengang for tiden. Men jeg tar det med ro og alt går i mitt tempo så det går da bra egentlig. Det er jo verdt det når jeg kjenner den lille der inne herje og styre da. Så bra at hodepinen din ikke er så ille nå. Jeg hadde en del hodepine i noen uker, men kokluderte med at det antakeligvis kom fra nakken. Kjekt med julegavehandel. Jeg er ferdig med gavene, med unntak av noen småting, men jeg skal kjøpe ny dyne til smurfen idag. Han må få ei tjukk og god ei nå i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. desember 2007 #2826 Del Skrevet 12. desember 2007 Innom å hilser på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2827 Del Skrevet 13. desember 2007 I dag tidlig var det Luciafeiring i barnehagen. Mange som gråt, men mini var storfornøyd og danset da sangene ble sunget :rødme: Kl 14.30 er det MMR-vaksine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 14. desember 2007 #2828 Del Skrevet 14. desember 2007 Så søtt! Er juleforberedelsene så odt som i boks, eller? Her skal siste rest ordnes på lørdag. Mini plasseres hos svigers, sånn at ho mor kan shoppe alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #2829 Del Skrevet 14. desember 2007 Så søtt! Er juleforberedelsene så odt som i boks, eller? Her skal siste rest ordnes på lørdag. Mini plasseres hos svigers, sånn at ho mor kan shoppe alene. Har ikke gjort så mye juleforberedelser, mye grunnet nada julepynt . Har satt frem det lille vi har, har pyntet et ferdig pepperkakehus og har rullet ut 4 store hjerter som henger i vinduet fra Ikeas ferdige pepperkakedeig . I helgen skal jeg lage delfiakake til min mormor og farmor som er endel av julepresangene deres. I tillegg skal jeg lage peppermyntekonfekt og chocolate chip cookies til oss. Skal også ha med til tante på julaften. Når det kommer til møbleringen av det nye huset så begynner det å ordne seg. Har bestilt sofaer oppe og nede og skal sette opp ny tv-benk/bokhylle til tv i loftstua til helgen. I dag kommer voff hjem på juleferie fra det store utland hvor han bor hos min søster. Vi skal ha han til midten av januar og jeg gleder meg som et lite barn . Skal bli så godt å se ham igjen og når er det bare 3 timer til jeg kan susse på ham…lille voffeloffen min Ellers er formen min upåklagelig. Føler meg egentlig ikke gravid om man ser bort fra en voksende mage, større boobs og liv i magen. Her er den 21+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #2830 Del Skrevet 14. desember 2007 Du Sambamor. Lette etter en dagbok i ditt navn i går...har du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 14. desember 2007 #2831 Del Skrevet 14. desember 2007 Nydelige magen...med ei lita tulle inni! *rørt* Ville bare titte innom og oppdatere meg og ønske god helg! Og så er jeg bittelitt misunnerlig at jeg ikke er i samme båt som deg og kan snakke "graviditets-snakk" med deg denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. desember 2007 #2832 Del Skrevet 14. desember 2007 Utrolig flott mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. desember 2007 #2833 Del Skrevet 14. desember 2007 Så fin mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. desember 2007 #2834 Del Skrevet 14. desember 2007 Fin-fin lillesøster mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. desember 2007 #2835 Del Skrevet 14. desember 2007 Kommer lillesøster i Aspril altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. desember 2007 #2836 Del Skrevet 14. desember 2007 så fin mage forresten... Og så liten....... I forhold til min da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. desember 2007 #2837 Del Skrevet 19. desember 2007 Nydelig mage... Ønsker deg og dine ei herlig jul og et kanonbra nyttår!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. desember 2007 #2838 Del Skrevet 23. desember 2007 Titter innom en lillejulaften morgen for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. desember 2007 #2839 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2007 #2840 Del Skrevet 24. desember 2007 Innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå