Fibonacci Skrevet 5. desember 2007 #2801 Del Skrevet 5. desember 2007 Spent på hvilket navn Lillesøster får altså! Det er herlig med en av hver. Ikke stor forskjell akkurat på kjønnet, men på personligheten og temperamentet. Brage er sååå rolig. Ylva er et fyrverkeri! Sammen er de dynamitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2802 Del Skrevet 6. desember 2007 Tihi jenter. Jeg (for min del) synesd et er helt merkelig å skifte på jenter. Mye enklere med en snurrebass som løftes på og vaske i alle retninger under Spent på hvilket navn Lillesøster får altså! Det er herlig med en av hver. Ikke stor forskjell akkurat på kjønnet, men på personligheten og temperamentet. Brage er sååå rolig. Ylva er et fyrverkeri! Sammen er de dynamitt! Grattis med baby i magen!!! Håper for vår del at det er mr T som står for fyrverkeriet og at den rolige og bedagelige kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. desember 2007 #2803 Del Skrevet 6. desember 2007 Så koselig at du skal få jente!! Og jeg må innrømme at jeg har rosa-dilla og at jenta vår er veldig jente-jente. Ikke en saks skal komme i nærheten av håret hennes heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #2804 Del Skrevet 9. desember 2007 Eph: ------------------------------------------ I dag har jeg vært på føden. Ringte inn til Ullevål i dag tidlig etter at det kom en stor klump med blod og litt rester da jeg dusjet. Var som ved sist (store) blødning rolig, men ringte føden for å høre hva de sa. Blodet var tydelig gammelt og jeg lurte på om det var noen vits i å komme inn. Det var det. Troppet opp en drøy time senere og etter to timers venting ble jeg hentet inn av en lege. Mannen var hele tiden i bilen med mini da vi egentlig skulle til byen for å møte noen vennepar til lunsj. Alt er bra med lillejenta og som jeg regnet med så var nok dette mest sannsynlig rester fra forrige blødning i uke 14. Men, men. Det var de som ville sjekke meg og greit å vite. Så slik er ståa hos oss. Alt bra med hele familien og jeg er i gang med et Nøstebarnteppe i fargen syrin til lilletulla. Kjedelig! Ha en flotters søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. desember 2007 #2805 Del Skrevet 9. desember 2007 Så godt at alt er bra med lillesnuppa di. Greit at du fikk sjekka opp det da. Nøstebarnteppe tenkte jeg på og, men vi får se. Jeg er ikke noen racer med håndarbeid, så om jeg kan unngå det så foretrekker jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. desember 2007 #2806 Del Skrevet 9. desember 2007 Så godt at alt er bra med lillesnuppa di. Greit at du fikk sjekka opp det da. Nøstebarnteppe tenkte jeg på og, men vi får se. Jeg er ikke noen racer med håndarbeid, så om jeg kan unngå det så foretrekker jeg det Jeg har strikket 3 stk allerede. Det er gjort på 4-5 kvelder selv for de mest uerfarne strikkere. Murmel: Fint at alt er vel med lilletulla di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. desember 2007 #2807 Del Skrevet 9. desember 2007 Så godt å lese at alt fremdeles var bra med lillejenta! Jeg har også sett på de Nøstebarn-teppene og synes de ser enkle ut å strikke. Vi har et kjempefint babyteppe i babyull som svigermor har strikket, men kanskje jeg skulle prøvd meg på et litt større ett siden Ephelille begynner å bli større. Eller har hun bruk for det, tro? Sikkert fint å ha i vogna og sånn fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2808 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har strikket 3 stk allerede. Det er gjort på 4-5 kvelder selv for de mest uerfarne strikkere. Murmel: Fint at alt er vel med lilletulla di. Da strikker du kjapt, altså. Jeg har kommet 7 cm de siste to kveldene... Jepp, alt er bra med lillesøster og jeg mistenkte aldri noe annet. Vi diskuterer navn og jeg jobber hardt for å få mannen med på det JEG liker Noen råd til overtalelse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 #2809 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Synes det er så koselig at du skal få ei jente jeg Er så spent på hva som skjuler seg i magen min denne gangen. Vennene mine mener det er gutt nummer 2, men jeg er fryktelig usikker selv. Endret 10. desember 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 #2810 Del Skrevet 10. desember 2007 Strikker du teppet i full bredde med en gang, eller begynner du i ett hjørne og øker masker etterhvert som du strikker deg mot neste hjørne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2811 Del Skrevet 10. desember 2007 Strikker du teppet i full bredde med en gang, eller begynner du i ett hjørne og øker masker etterhvert som du strikker deg mot neste hjørne?Jeg la opp 160 masker med en gang og strikker derfra . Synes det er enklest for en strikkeamøbe... Ja, det er superkoselig at det er en jente og jeg har allerede navnet jeg ønsker...en liten Live. Synes det passer til mr Ts samtidig som det er ulikt. Må bare overtale mannen først... Skulle du på ny UL snart? Vil du vite det da om det kan sees? Tenk, i dag er jeg 21 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 #2812 Del Skrevet 10. desember 2007 For et nydelig navn, Murmel Synes absolutt du burde legge ned veto på den altså. Og det passer jo så godt med navnet til mr T Vi skal på ny UL den 4. januar, og det står i papirene at vi vil se kjønn om mulig Skal bli spennende å se, for da er jo magetrollet vesentlig større enn det var 19. november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 #2813 Del Skrevet 10. desember 2007 :juhu: for 21 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #2814 Del Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer med 21 uker, og godt alt står bra til etter blødningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2815 Del Skrevet 10. desember 2007 Takk jenter! Ikke sant det er fint, monja? Jeg liker det veldig godt og synes det passer så godt i min familie. Ikke er det poppisnavn heller, og det er jo absolutt en fordel . Jeg vil ha et navn som ikke er poppis, men heller ikke sært. Gjør mitt ytterste for å påvirke mannen . Nå skal jeg derimot fortsette på Nøstebarn-teppet til lillemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. desember 2007 #2816 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes det gikk mye raskere å strikke teppet fra hjørnet til hjørnet. Kanskje fordi man ser fremgangen hele tiden. Er det lov å få vite navnet på pm?? Under høyeste tystnad selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2817 Del Skrevet 10. desember 2007 Det står noen innlegg lengre opp her Jeg er ingen racer på å legge opp og felle av underveis, så jeg kjører plankekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. desember 2007 #2818 Del Skrevet 11. desember 2007 Ahhh, hadde oversett det jeg. Nydelig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. desember 2007 #2819 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis noen *kremt* skulle funnet på å strikket noe til frøkna, er det best å holde seg unna rosa? Anti-lyseblå her i gården, men har måtte jenke meg noen hakk. Nå har han til og med fått vest og hvit skjorte til jul, og er riktig så sossete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2820 Del Skrevet 12. desember 2007 Takk Pondus (for nå har du jo det ) Hvis noen *kremt* skulle funnet på å strikket noe til frøkna, er det best å holde seg unna rosa? Anti-lyseblå her i gården, men har måtte jenke meg noen hakk. Nå har han til og med fått vest og hvit skjorte til jul, og er riktig så sossete. Jeg re også antilyseblå, men har jo bare innsett at vi ikke kommer helt utenom. Det samme gjelder vel rosa. Synes litt er greit og fint, men man trenger ikke ha samme fargen fra topp til tå Jeg strikker jo et nøstebarnteppe i et syrinfarget garn, så helt nazi er jeg jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå