Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig at så mange har stukket innom! Ja, Samba, vi er de første til å bo der :Nikke:.

Nå ligger leiligheten ute tilsalgs - noen som vil ha en på Årvoll???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig dag som endte bra...

Vi var i begravelse til mannens kjære farfar kl 13 i dag. Etter seremonien skulle vi hente mini før vi møttes igjen for mat og prat. Vi hentet mini og i bilen kjente jeg plutselig at trusa var våt. "Jeg har tisset på meg" spøkte jeg til mannen.

Da vi ankom stedet løp jeg rett inn på do for å "rydde" opp. Til min store forskrekkelse så var det fullt av blod i trusa og masse i do. Det bare rant og rant friskt rødt og slimete blod :(.

Løp inn med papir mellom beina og sa i fra til svigermor at jeg blødde mye. Hun ba meg ta med mannen og dra, de kunne ta seg av mini.

Da vi satt i bilen ringte jeg Ullevål (hvor jeg har fått plass). Ble satt over til x antall avdelinger (bla kreftavd :overrasket:) før jeg til slutt kom til en oversykepleier som sa jeg absolutt IKKE kunne komme dit :kjefte: .

Ringte gynekologen min som var stengt, og til slutt min fantastiske fastlege (mannen var på 7 eleven og kjøpte seg en pølse :ler:). Fikk beskjed om å komme ASAP. Vi snakket sammen og hun ringte gynekologen over gårdsplassen. Hun tok meg i mot.

Kom inn, forklarte at jeg blødde mye og blødde ennå. Hun ba meg gå på do for å sjekke ståa, jeg gjorde, masse blod.

La meg på sengen og frem med UL apparatet. MINI LEVER!!!!! Først da begynte jeg å gråte - gledestårer. Jeg gråt og jeg gråt. Frem til da hadde jeg vært rolig og til og med spøkt litt med mannen.

Nå må jeg slappe av resten av helgen. Mini har det bra, og er ikke ved fare. Hun så at livmormunnen lå nedeover mot skjeden og det kunne være grunnen til blødningene. Hun trodde også hun så litt blodansamlinger i veggen lengst fra mini.

Helgens spenning endte altså godt :). MEN, litt for nervepirrende for min del, vil ikke gjennomgå dette igjen.

12+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære vene!!!

Godt å høre alt var bra likevel da, men må ha vært en grusom opplevelse...

Gratulerer med nytt hus, det var rålekkert.

Jeg kunne godt tenkt meg å bo på Årvoll, men som Arwen sier helst i hus..

Så faktisk på en leilghet der nå, men så ut til å bli ganske høy husleie der etterhvert så da var den fort glemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, så skummelt. Men så flott at mini lever i beste velgående :klem: Nå ble jeg utrolig glad på deres vegne. Du får slappe av i helgen sånn at ting roer seg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, og takk for gode ord. Jeg blør ennå tidvis mye. Ligger vannrett på sofaen og håper det gir seg. Jeg er svimmel etter blodtapet og rar i kroppen.

Vet med meg selv at mikro har det bra, men er likevel redd for å skulle på jobb på mandag. Får se om blødningene gir seg ila helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en grusom opplevelse - veldig bra at du fikk komme på kontroll og se at micro har det bra til tross for blødningen. Håper den gir seg snart.

Veldig fint hus dere har kjøpt altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...