Murmelmy Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2601 Del Skrevet 5. september 2007 Grace: Dråpe: Ephemera: Vi storkoser oss. Livet er virkelig bra! Skrållan: Tusen takk! Min lille engel: Pondusa: kos deg du også! Tenk, vi skal ha barn i april! TT: Tusen takk. Tenk at gutta våre er blitt så store… MissS: Takk, snuppa! Liv: Takk! Vi har alltid ønsket to tette, så dette er vi forberedt på (så godt det lar seg gjøre ) LT: Ikke sant! Burpelita: Takk, vennen! Det går virkelig bra her. Håper det står bra til hos dere også Skytte: Treig i vendinga du, eller? . Her holder jeg til i ny og ne. Dårlig til å skrive mye, for bruker tiden på jobb, mini og mann. Tiden går så altfor fort! Masse babystøv fra meg til deg!!! -----------------------------------------------------------------------------Hei jenter! Formen min er bra, kun litt mensryggvondt og hodepine. Var hos kiropraktoren på mandag og føler meg litt bedre etter det. Skal tilbake igjen til tirsdag . I dag skal jeg til gynekologen igjen for UL. Blir spennende å se om den lille der inne har vokst og om hjertet slår. Vi syntes vi kunne skimte et hjerte sist, men legen ville ikke fastslå noe og ga meg ny time i dag. Om det banker og alt er bra så kan jeg endelig glede meg. Hjelpes meg…kanskje jeg blir to barns mamma i april! Jaggu kjapt fikset . Gleder meg maks til en liten kropp inntil meg igjen. Mr T er så aktiv og løper rundt. Kommer og koser ofte, men på hans premisser og kun korte kos. Har jo ikke tid til å sitte rolig på fanget til mamma Ha en fin dag, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. september 2007 #2602 Del Skrevet 5. september 2007 Lykke til på ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. september 2007 #2603 Del Skrevet 5. september 2007 Lykke til med UL, det blir spennende. SKjønner godt at du er litt avventende, man tror det jo ikke før man kan se det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2604 Del Skrevet 5. september 2007 Takk Pondusa Lykke til med UL, det blir spennende. SKjønner godt at du er litt avventende, man tror det jo ikke før man kan se det! Så sant så sant. Føler meg mye mer distansert enn sist. Har sikkert med at da prøvde vi lenge og at T er førstemann. Nå er det litt så som så og går det så går det mentalitet. Føler meg nesten litt slem og kald som ikke tror jeg vill grått over det dersom jeg mister nå. Blir annerledes å miste om noen uker når jeg har sett den levende saken, men nå så er det kun magen og hodet som tilsier at jeg er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2007 #2605 Del Skrevet 5. september 2007 Gratulerar så masse med spira i magen! Håpar ho klamrar seg fast og gjer mammaen sin kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2606 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerar så masse med spira i magen! Håpar ho klamrar seg fast og gjer mammaen sin kjempeglad! Takk, takk Spiren klamrer seg fast og i går så vi et bankende lite hjerte. Jeg er 6+6 i dag og termin er 25. april, akkurat samme dag som monja . Hva er odsen . Nå er det minimal sannsynlighet for at jeg mister så da begynner jeg endelig å tro. Synes det er rart at det går an å teste positivt 3+3, men pytt pytt. Reka er i hvertfall der Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 6. september 2007 #2607 Del Skrevet 6. september 2007 SÅ MORO! Oddsen for at du og monja fikk samme termindato var vel like stor som oddsen for at vi skulle føde på samme dag, murmel. Ting skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2608 Del Skrevet 6. september 2007 SÅ MORO! Oddsen for at du og monja fikk samme termindato var vel like stor som oddsen for at vi skulle føde på samme dag, murmel. Ting skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2007 #2609 Del Skrevet 6. september 2007 Så gøy!!! Bra du fortsatt er med i mars april klubben da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 #2610 Del Skrevet 6. september 2007 Og siden jeg bare føder noen dager før termin, blir det sikkert trippelføding den 25.april!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 9. september 2007 #2611 Del Skrevet 9. september 2007 Da var jeg tilbake etter et laaangt opphold. Og hva er det jeg ser? Gravid igjen! Så artig da Håper alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. september 2007 #2612 Del Skrevet 9. september 2007 God søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2613 Del Skrevet 12. september 2007 Hei jenter, I dag er jeg visstnok 8+0 . Tiden flyr og jeg ser jo ikke gravid ut i det hele tatt! Kanskje lagt på meg en snau kilo, men går fremdeles med pregravidklærne mine. Da jeg var kommet så langt sist var jeg for lengst i gravidbukser . Snakket med sjefen min i stad og han lurte på når jeg skulle si det til mine kollegaer. Vi drar utenlands med jobben om to uker og kommer til å fortelle det før da, altså i starten av min 11. uke. Har sett spiren nå, så føler meg ganske trygg på at dette går bra. I tillegg så orker jeg ikke lyve når vi skal på vinsmaking . Sjefen mente jeg burde glede meg til å fortelle de andre det iom at det er så hyggelig nyhet…og jeg som kun har vært her i fem mnd. Tenk å ha en så super overordnet! Hodepinen begynner å bli bedre men er utrolig trøtt om dagen. Viktigste er hodet og kiropraktor hjelper virkelig. Hender jeg er litt småuggen på kvelden, men føler meg alt i alt superpigg. Har kommet en time senere enn jeg pleier nå to dager på rad. Sa i fra til sjefen i stad og han bare lo av meg. Gjorde vel ikke noe det, vel! I kveld er mini, voff og jeg alene hjemme. Tenkte jeg skulle gå en skikkelig tur med voff i skogen. Blir å ta med ungen i vogna, for ryggen krangler litt og orker ikke bære i de oppoverbakkene jeg møter der. Ha en fin dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. september 2007 #2614 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! Sniker meg innom med en liten hilsen til en annen aprilmamma! Gratulerer og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2615 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! Sniker meg innom med en liten hilsen til en annen aprilmamma! Gratulerer og lykke til Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2616 Del Skrevet 12. september 2007 Har forresten fått fødeplass på Ullevål og ordinær UL den 2. november. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. september 2007 #2617 Del Skrevet 12. september 2007 Å så bra. Jeg skal på ordinær ul den 26/11. Lurer på om jeg blir mye flyttet på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 12. september 2007 #2618 Del Skrevet 12. september 2007 Så fint at du har fått fødeplass. Noen spesiell grunn til at du ikke skal føde på Riksen denne gangen? Og så må jeg bare si det....Jeg har skikkelig på følelsen at du har ei lita jente i magen din denne gangen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2007 #2619 Del Skrevet 12. september 2007 Grattis med fødeplass! jeg ble også fryktelig nysgjerrig på om det var noen grunn til at du skal til Ullevål;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. september 2007 #2620 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, innom og titter litt. Gratulerer med 8+0! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå