pondusa Skrevet 28. august 2007 #2581 Del Skrevet 28. august 2007 Gratulerer med 1-åring! Spent på hvordan ul gikk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. august 2007 #2582 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Håper det gikk bra hos legen i dag! Så spennende med UL. Lykke til! Moro med bursdag da, tenk at lille T fyller 1 år i morgen! :-D Endret 28. august 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. august 2007 #2583 Del Skrevet 29. august 2007 Gratulerer med 1 åring!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 29. august 2007 #2584 Del Skrevet 29. august 2007 Gratulerer så mye med dagen til T i dag! Det er helt uvirkelig at det er et år siden vi var på føden, Murmel. Husker så innmari godt at jeg fikk mms av deg med bilde av dere - da var jo også gutten min født, og jeg syns det var så moro at vi skulle bli mamma på samme dag siden vi hadde fulgt hverandre gjennom hele svangerskapet. Utrolig moro at du skal bli mamma igjen - og som jeg har sagt tidligere, jeg skulle gjerne ha delt et nytt svangerskap med deg også, men sånn blir det ikke. HA EN HERLIG DAG - og lykke, lykke til med spiren i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. august 2007 #2585 Del Skrevet 29. august 2007 Gratulerer så mye med 1-årsdagen mr. T! Kos deg på den stooore dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 29. august 2007 #2586 Del Skrevet 29. august 2007 Gratulerer med dagen, T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 29. august 2007 #2587 Del Skrevet 29. august 2007 Grattis med 1-åring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2588 Del Skrevet 30. august 2007 En liten oppdatering fra meg Blir til at jeg får skrevet lite her iom at jeg jeg får feilmelding hver gang jeg prøver hjemmefra og blir kastet ut av siden. Først, TUSEN takk for alle minimurmelgratulasjoner . Dere er virkelig gode, assa! Så, var på Legekontroll på tirsdag og alle tall var fine. Fikk UL i går og er kortere på vei enn menstermin, noe jeg allerede visste. Gikk på pillen frem til midten av juli, så graveringen fant sted i månedsskiftet juli/august. Dvs at jeg er ca 6 uker på vei. Skal på ny UL på onsdag. Både legen og jeg trodde vi så et bankende hjerte, men ville ikke si noe helt sikkert. Derfor ny UL til neste uke. Hodepinen er framdeles uholdbar. Får sykemelding dersom jeg skulle trenge det fra legen, men vil prøve litt kiropraktor først. Iom at jeg blir gående litt ut og inn på kontoret så fortalte jeg det til sjefen i stad. Han ble superglad på mine vegne og jeg fikk både gratulasjoner og en skikkelig godklem. Tenk at jeg ikke har vært her lengre enn 4 mnd og har en så super sjef . Ikke mange som kan skryte av det! Så konklusjonen er at mikromurmel mest sannsynlig har det veldig bra i murmelmagen. Minimurmel koser seg i barnehagen og sprøytene han fikk i går på bursdagen sin gikk veldig greit. Vi har det veldig fint i Murmelheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2007 #2589 Del Skrevet 30. august 2007 Så godt at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 30. august 2007 #2590 Del Skrevet 30. august 2007 Så bra at alt virker bra og at dere har det så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2007 #2591 Del Skrevet 30. august 2007 Så godt å lese at alt var bra!! Og det høres ut som dere koser dere masse i murmelheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. august 2007 #2592 Del Skrevet 30. august 2007 Gratulerer med 1 år og 1 dag til lille T! Flott at alt var bra på legekontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. august 2007 #2593 Del Skrevet 30. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. august 2007 #2594 Del Skrevet 30. august 2007 Godt å høre. Fortsett å kose dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. september 2007 #2595 Del Skrevet 2. september 2007 Gratulerer med ny spire i magen! ...og 1 åring i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2007 #2596 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Gratulerer med 1 åring Endret 2. september 2007 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. september 2007 #2597 Del Skrevet 2. september 2007 Så bra at alt er bra i murmelheimen! Og gratulerer med en liten spire til. Synes du er tøff som satser på to tette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. september 2007 #2598 Del Skrevet 2. september 2007 To tette er knallbra det! Litt slit er det, men MASSE MASSE kos og glede som veier opp! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. september 2007 #2599 Del Skrevet 3. september 2007 Oj, er lille (store!!) T ett år allerede!? på etterskudd Koselig å lese om hvordan dere har det, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. september 2007 #2600 Del Skrevet 3. september 2007 WEEEEE!!! Er det her du er!!!?? GRATULERER SÅ MYE!!! Dette var da mosomt ja! Ååå jeg blir så misunnelig! Må komme oss igang igjen snart vi også, tar gjerne imot babystøv:) KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå