Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

LT og Cr@sh: :kyss: Helgen har vært kjempe fin!

Ny dagbok er å finne. Sletter likevel ikke denne i tro om at det kommer en liten en til en gang i fremtiden. Det er vel ikke utløpsdato på disse dagbøkene??? :klø:

God søndag alle mann!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Da børster jeg støv av denne :)

Minimurmel 2 er ventet i begynnelsen av april, så her går det unna.

Til kjente, grunnen til at jeg er særs lite aktiv om dagen er at jeg jobber 100&% og hjemme får jeg feilrapporter hver gang jeg prøver å skrive et aldri så lite innlegg...

Nå må jeg jobbe igjen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snuppa, du er nå fin da :)

Jeg er mest sannsynlig tre uker etter deg :hoppe:

Det er nice. Siden du er annen gangs så kan du få litt før så de kommer omtrent samtidig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at T skal bli lillebror Murmel! Syns det var i går vi gikk gravide med førstemann!

Blir morsomt å følge deg gjennom svangerskapet. Hvordan er formen, begynner du å merke noe?

Klem Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker ingenting så langt, idaC.... Superrart, for føler meg ikke gravid!

Grace: Vil i hvertfall ikke gå over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

:klem:

Fremdeles ingen graviditetstegn...er jeg egentlig gravid??? Kan jeg stole på CBs digitale test som ropte ut GRAVID etter et minutt betenkningstid? I wonder... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De testene er veldig sikre, altså :Nikke:

Men du skal vel en tur til legen etter hvert, for første kontroll?

Ønsker deg en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time etter jobb den 28, altså ikke så lenge til. Regner med å få henvisning til UL så de kan sjekke hvor langt jeg virkelig er på vei. Har nå sittet og lest litt i dagboken min fra forrige gang. Det er jammen ikke lenge siden, altså! Det vittige var at jeg kjøpte gravidbukser så innmari tidlig da. Passet jo ingenting. Nå er alt solgt (nesten), så det er bare å handle inn når tiden nærmer seg… ;)

Herregud…tenk om jeg er gravid da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Legger igjen et spor i dagboka di! :jepp:

Ser at du venter nummer to, det gjør jeg også!

Når i april er datoen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok gravid ja :Nikke:

med unntak av litt trøtthet i starten og nå en voksende mage har jeg ikke hatt andre symtomber jeg.. og jeg er jo nå i uke 30...

ble heldigvis litt mer virkelig at det bodde noen der inni etter å ha sett det på ultralyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

Nicky, det er nok helt i begynnelsen av april :) . Vet ikke helt når, men 1-2. er foreløpig termin.

Grace og Pascha: Ja jeg er vel det :ler:. Det er bare så forferdelig rart at det skulle gå av seg selv i 1pp når jeg måtte på 2 pergotime sist og brukte et snaut år.

HH: Takk, det er stas (i de sekundene jeg faktisk tror på det ;)). Tenk, nå er T’ene våre stoooore! Min blir jo 1 år om en drøy uke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, ett aar allerede!! Blir goey med to tette sikkert. De faar sikkert mye glede av hverandre etterhvert.

Psst, ang. mei tai - hadde du giddet aa sjekke bloggen min naar du har tid? Skal sende deg adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...