Cr@sh Skrevet 7. september 2006 #2461 Del Skrevet 7. september 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. september 2006 Forfatter #2462 Del Skrevet 7. september 2006 til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. september 2006 #2463 Del Skrevet 7. september 2006 Massasjedama mi sa at mandelolje og slike oljer er bedre en babyoljer fordi de er vegetabilske tror jeg.. Babyolje er lagd av sånn olje vi pumper opp fra nordsjøen Sånn til info lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. september 2006 Forfatter #2464 Del Skrevet 7. september 2006 Sånn til info lissom ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2006 #2465 Del Skrevet 8. september 2006 Ønsker den supre familien Murmelmy ei herlig helg sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2466 Del Skrevet 9. september 2006 Ønsker den supre familien Murmelmy ei herlig helg sammen!! ← Les her og hjelp meg om dere kan!!! I dag har T og jeg vært våkne fra 04- tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 9. september 2006 #2467 Del Skrevet 9. september 2006 Hei snuppa! uff, det høres ikke greit ut å være våken så lenge. Men som en av de andre i tråden din sa, kanskje du kan prøve å massere magen hans. Mener å huske at en av disse babybøkene inneholder bilder med babymassasje. den store babybøken kanskje? den som vi får gratis på sykehuset etter fødsel. Men husk at det ikke er uvanlig å ikke gjøre nr 2 hver dag når de ammer. Men det er klart hvis du ser at han er plaget av det så kan du sette i gang tiltak. Håper det ordner seg, og at dere får en fin helg i det strålende høstværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2468 Del Skrevet 9. september 2006 Har forresten gått ned 15 kilo allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. september 2006 #2469 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Oi! Så bra!!! :-D Håper dere får en fin helg uten for mye magetrøbbel for lillegutt! Vi har samme problem av og til... sist gikk det 3 dager uten bæsjebleie, og Ylva var tydelig plaga, vondt å se på Det kommer jo til slutt, hvis han bare får morsmelk sies det jo at det ikke er mulig å bli forstoppet... annerledes hvis de får MME... Det som av og til hjelper er å legge babyen på ryggen på fanget eller et annet sted og ta beina opp og ned, da kommer det i hvert fall mye luft, og kanskje mer i tillegg... massere er også bra! miiip skrev noe om fotsoneterapi man kunne gjøre hjemme, hvis du blir med på treff den 19. kan hun sikkert vise det til oss! Endret 9. september 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #2470 Del Skrevet 9. september 2006 Har forresten gått ned 15 kilo allerede ← Hvor mye har du gått opp totalt fra du ble gravid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 #2471 Del Skrevet 9. september 2006 Imponert over vektnedgangen! Fortsatt god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. september 2006 Forfatter #2472 Del Skrevet 10. september 2006 Hei dere! Beklager at jeg er så fraværende, men har hatt lyst til å prioritere gutta mine så lenge mannen er hjemme (t.o.m. i morgen). 15 kilo, ja... La jo på meg en hel del. Har tre til før jeg når vekten før jeg ble gravid og enda 7-8 kg før jeg når vekten før pergoen. MEN, jeg skal ikke ned så mange, bare ni til . Da er jeg på 65 kilo og det er nok. Dolly Parton brystene mine veier vel fire kilo tilsammen bare de Theodor var bedre i natt men våknet kl 06 av de samme smertene, dog ikke så intense. Det var godt... Skjer det i morgen igjen, så må jeg begynne å masere stumpen hans (har ennå ikke gjort det). I går kveld ga vi ham 60 ml morsmelk på flaske med 1 ts maltekstrakt. Mulig det gjorde det litt bedre. Jeg blir jo så fortvilet når gutten min synlig har det så vondt. Blir helt fra meg og ettersom jeg sov kun 4 timer natt til i går så var ikke humøret mitt noe bedre. Vi var på middag i går kveld. Kom kl 18, spiste, tassen gråt og vi gikk . Var hjemme allerede kl 21.30. De har ei lita ei selv, og skjønner gudskjelov hvordan det er... Nå er vi hos svigers og middagen står på bordet straks. Jeg merker tassen begynner å våkne, men kanskje han sover gjennom hele middagen . Vi får se. Han har sovet i et par timer nå... Kommer som sagt sterkere tilbake, men akkurat nå er det familie og søvn som har første prioritet Takk for at dere er innom selv om jeg ikke er så veldig tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #2473 Del Skrevet 10. september 2006 Klart du ikke skal bruke den dyrebare tiden din på KG! Det skjønner vi vet du! Kos deg med guttene dine du, det er kosleig å høre fra deg innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. september 2006 #2474 Del Skrevet 10. september 2006 Kos deg med gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. september 2006 #2475 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. september 2006 #2476 Del Skrevet 10. september 2006 Innom og snikleser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2006 #2477 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. september 2006 #2478 Del Skrevet 10. september 2006 Som jeg sa: Du vil frekventere KG mindre når du får ungen ut! (hvis du ikke kjører min løsning med ammepute og surfing). Håper gutten sover bedre og får ut vondten av magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. september 2006 #2479 Del Skrevet 10. september 2006 Hehe, Imax sin ammepute/surfing-metode bruker jeg også av og til Klart vi skjønner at du har bedre ting å bruke tiden din på nå! *snuser inn deilig babyduft mens jeg er her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. september 2006 #2480 Del Skrevet 11. september 2006 15 kilo Er det mulig? Håper de renner like fort av meg og Klart du må prioritere guttene dine nå snuppa, det skulle jo bare mangle, du må utnytte tiden best mulig, for plutselig er T blitt stor og en lurer på hvor tiden ble av. Håper du får en fin uke med T når mannen begynner å jobbe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå