Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk at du har termin i dag snuppa :hoppe: Føles som det var i går du testet positivt :)

Har akkurat våknet, kommer innom igjen senere :klem::klem:

Skrevet

Termin i dag! :hoppe:

Håper gutten din snart får fart på seg! :tommel:

Stor klem :klem:

Skrevet

Innom i lunsjen for oppdatering.

Her har det ikke skjedd noe nei?

Skrevet

:hoppe: for termin.

Som sagt: vi ser deg i morra og så kommer han på onsdag! :ler:

Skrevet

Jenter: :kyss: til dere alle!!!

Dagen i dag:

Har gått turer med voff, handlet, strøket fem av mannens skjorter, vært og tatt en kaffe med MammaSarius og vasket noen maskiner...

Var hos modn.aku'n i ettermiddag og hun hadde ikke noe spennende å si... Langt fra noen fødepuls hverken før eller etter nålene. På onsdag skal hun sjekke modning og tøye litt oppi der. Kanskje det hjelper.

I dag er kroppen på sitt verste. Jeg er dritøm i ribbeina, har vondt på hver side av ryggen, i korsryggen og rumpebeinet. Er lei nå, altså... I tillegg til plagene føler jeg at ingenting vil skje med det første - og det er kanskje det verste.

Jeg er sliten og lei...

MEN, gleder meg masse til i morgen, jenter :hoppe:...skulle likevel ønske jeg tok "en Murf" og uteble ;)

Skrevet

kan nesten ikke tro at terminen din er her allerede! Jeg synes det har gått så fort - men det er du kanskje ikke enig i? ;)

Det blir kjempespennende å følge med her den neste tiden! :klem:

Skrevet

Hei snuppa, innom for å ønske deg lykke til med fødselen. Jeg følger med deg selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor.

:klem:

Skrevet

Weeeeeee termin din allerede idag ja!!! Hurra!!!

Ååå,jeg føler så med deg vennen...de siste dagene er pyton og det meste kan føles tungt og håpløst,men du må bare holde ut!! Snart er han her! Og det kan skje når som helst og når du minst aner det...

Satser på at du får spist plenty is imorgen sammen med de andre snuppene! OG at den kalde isen kanskje fyrer igang en fødsel :sjarmor: Jepp,det satser jeg på!!

Masse gode tanker og fødevibber sendes din vei!

:klem::klem::klem:

Skrevet

Dere...jeg har takvise smerter nederst i ryggraden som brer seg rundt som en kynner under navlen og ned til skambener... Akkurat som om det brenner. Kommer med sånn ca fem minutters mellomrom og varer i ca 1 minutt. Har bare hatt fem stykker så langt...

Kan det være det store??? :klø:

Skrevet

:overrasket:

Har aldri følt en rie, men høres unektelig ut som alle de jeg har fått beskrevet!

Spennende!!

Skrevet

:hoppe: :hoppe:

Høres akurat ut som riene mine med lillemor, hun kom 5t 13min etter første slik "ryggrie".

Skal si du er grei mot Kverula, sympatiføder med henne i natt!! (Håper jeg) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...