Murmelmy Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2261 Del Skrevet 27. august 2006 Nå sitter jeg her og ler av dere Så utrolig koselig å komme inn nå og lese hvor mange av dere som følger med meg på oppløpet. Ingenting er på gang. Merket ingenting i natt bortsett fra at jeg våknet oftere pga at magen plutselig har blitt så "tung". Ikke vet jeg hvorfor den kjentes så tung ut, men det var nå en gang slik Har ikke merket noe til smertene i går og de kan kanskje komme av at jeg spiste mange plommer? Ikek vet jeg :klø: La meg halv ti i går kveld og sto opp halv ti i dag tidlig med to tissepauser i løpet av natten. Deilig å sove masse. MEN, det har jo gjort at jeg såvidt rakk oppropet på SM i dag tidlig. Tenkte at Kverris kom til å oppdatere dere her inne . Kom akkurat hjem fra dåp til min bestevenninnes lille tulle, og skal nå på fotballkamp med mannen og noen vennepar. Deilig å gjøre annet enn å ligge foran pc'en hjemme, samtidig som det ikke er noe som frister mer enn å ligge rett ut. Cr@sh, det blir ingen fødsel denne helgen og Rognis, vi sees på tirsdag IdaC, 11. september er en fin dato . Bare jeg ikke dytter'n ut den niende så er jeg fornøyd. Ha en super aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #2262 Del Skrevet 27. august 2006 Godt å få en oppdatering av deg personlig, Murmelmy! Jeg skal si deg jeg fikk åpna innboksen rimelig kjapt i natt da jeg hadde fått en sms! Deilig å finne på litt da så tida går litt fortere - selvom jeg er enig med deg at det aller beste er å ligge rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2263 Del Skrevet 27. august 2006 Sant det...deilig å gjøre ting. Likevel synes jeg ukene går snabla fort selv om jeg tilbringer mesteparten av tiden på sengen . Sover meg gjennom dagene Da stikker vi på fotballkamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 #2264 Del Skrevet 27. august 2006 Kos deg på kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. august 2006 #2265 Del Skrevet 27. august 2006 Godt å lese at du kniper Vi gleder oss til å få deg og vofsen på besøk (og det er ikke snakk om at du skal få denne ungen på termin altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. august 2006 #2266 Del Skrevet 27. august 2006 *sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #2267 Del Skrevet 27. august 2006 I NATT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 #2268 Del Skrevet 27. august 2006 Innom og sjekker ståa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. august 2006 #2269 Del Skrevet 27. august 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 #2270 Del Skrevet 27. august 2006 God natt.. Lykke til om det blir noe action i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. august 2006 #2271 Del Skrevet 27. august 2006 Hm... Spennende dette her ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. august 2006 #2272 Del Skrevet 27. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. august 2006 #2273 Del Skrevet 27. august 2006 Bare jeg ikke dytter'n ut den niende så er jeg fornøyd. ← Hva er det som er galtr med niende da snuppa? Rent bortsett fra at det er en stund å vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. august 2006 #2274 Del Skrevet 28. august 2006 Må bare litt for TERMIN, jeg.... :hoppe: (I dag må han komme ut om jeg skal få rett i mine antagelser... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. august 2006 Forfatter #2275 Del Skrevet 28. august 2006 Grace: Dro fra kampen før 1. omgang var ferdig...da var nemlig halebenet mitt pensjonert for kvelden... Imax: Ingen fare for at denne ungen kommer før vi blir igangsatt om et par uker Gleder oss til i morgen!!! iss: *sjekk i vei* Kverris: Masse lykke til i dag! Tenker masse på deg... Cr@sh: Ståa er som før Ingen merkebare fødselstegn. TT: Grace: Fremdeles ingen action Grooo: Skulle ønske det var skikkelig spennende Pondusa: Det var lenge siden! MammaSarius: Da blir lillesøs 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. august 2006 Forfatter #2276 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Må bare litt for TERMIN, jeg.... :hoppe: (I dag må han komme ut om jeg skal få rett i mine antagelser... ) ← litt sammen med deg, jeg Men er det ikke egentlig meningen at de skal komme ut nå da :klø: Vil ha baby Endret 28. august 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2006 #2277 Del Skrevet 28. august 2006 9. er en fiiiin dag Men det er jo såklart best å ha en egen dag, det er jeg enig i. Trodde jo forresten at du var ferdig nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2006 #2278 Del Skrevet 28. august 2006 Du får hoppe tau du, Murmel. Eller så har du vel fått inspirasjon i Kverula si bok? Får litt for termin jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. august 2006 #2279 Del Skrevet 28. august 2006 Men er det ikke egentlig meningen at de skal komme ut nå da :klø: ← De som har peiling sier så... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. august 2006 Forfatter #2280 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg kommer i hverfall i godt humør av å være her inne og lese det dere skriver til meg Monja, er ikke inspirert eller nok desperat til å ta meg til mer . Brukte en uke på å få bekkenet i orden igjen forrige helg. Dårlig trent, vøtt Helt enig i at 9. er en utmerket dato , men tassen skal få sin egen. Dermed er den 3. også utelukket da hans tante har bursdag. Og den kommende oldefar blir 81 år i morgen. Men etter det er det ingen viktige datoer Cr@sh: godt det ikke bare var jeg som trodde de skulle komme nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå