Gjest Rognebær Skrevet 26. august 2006 #2221 Del Skrevet 26. august 2006 Håper han venter til etter tirsdag, jeg. Men stadige kynnere er litt slitsomt når magen er så stor! Før eller siden kommer han jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. august 2006 #2222 Del Skrevet 26. august 2006 Nå begynner det jo å bli riktig så spennende her og. Han ligger nok godt nede i bekkenet siden det har blitt bedre nå så han har nå funnet veien han skal iallefall. Men så var det å overtale godgutten (og Kveruliten) til å komme heeeelt ut da *sukk* Håper du får en god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #2223 Del Skrevet 26. august 2006 Æsj, slitsomt med alle de kynnerne...men det er jo helt sikkert ikke bortkasta da, du får tenke på det! Er bare dritt å være i augustklubben på SM nå...3 som er i gang og en baby født allerede i dag...æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2224 Del Skrevet 26. august 2006 Rognebær: Kommer du på tirsdag??? Trodde du måtte se det an. Dersom du kommer, så får tassen innstraff Monja: Han ligger så langt nedi bekkenet at gynekologen ikke hadde sjans til å måle hodeomkretsen hans på onsdag... Kom ut nå gutten min!!! MEN, har ingenting å klage over (i motsetning til kverris). God lørdag til deg også, snuppa Kverris: Merker det ikke er like gøy å skrive gratulasjoner på SM nå... . Kjipt å innrømme det, men synes i hvertfall folk kan holde seg på sin plass i køen - liker ikke sniking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #2225 Del Skrevet 26. august 2006 Ser du har føyd til noe i signaturen din! Jeg ble også så irritert over at den slutta å telle dager to dager før terminen, at jeg bare kutta ut min. Utrolig mange som har født på et par dager nå - var vel 5 på lista i går - og kanskje det ender med 4 i dag da så...ikke veldig mange å skravle med der inne nå for tida nei... Og jeg hadde ikke venta at jeg skulle være en av de siste igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2226 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Og jeg hadde ikke venta at jeg skulle være en av de siste igjen... ← Hadde planlagt å presse ham ut for en ukes tid siden, jeg...og nå bare hikker han for å terge meg... Sorry alle skriveleifene, men jeg skriver i liggende stilling med hodet på puten.... Endret 26. august 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. august 2006 #2227 Del Skrevet 26. august 2006 firen ukes tud suden Terger han deg så fælt at du ikke kan skrive riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. august 2006 #2228 Del Skrevet 26. august 2006 Ehem, ser du har retta det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2229 Del Skrevet 26. august 2006 herregud, måtte konse skikkelig for å skjønne hva det var jeg egentlig hadde skrevet Og jeg som sverger jeg er en utmerket norsk (og engelsk) rettskriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 26. august 2006 #2230 Del Skrevet 26. august 2006 Rognebær: Kommer du på tirsdag??? Trodde du måtte se det an. Dersom du kommer, så får tassen innstraff ← Jepp, jeg er omtrent 95% sikker på at jeg kommer! Pappa'n må få litt alenetid til å pakke inn i bilen. Så knip igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2231 Del Skrevet 26. august 2006 SUPERT!!! Jeg er forresten offisielt på overtid 11. september... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. august 2006 #2232 Del Skrevet 26. august 2006 Han kommer nok før det! Holder en knapp på onsdagen! Da kan vi feire både bursdag, bryllupsdag og hele sulamitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #2233 Del Skrevet 26. august 2006 Superspennende Murmel! Jeg tipper på helga jeg da... vet ikke hvorfor men jeg føler på meg at han kommer før eller på termindato... Hadde du stor forskjell på UL-termin og mens-termin? Hold ut - han kommer når han er klar! (Lett å si, jeg veit... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #2234 Del Skrevet 26. august 2006 Innom for å sjekke om du fortsatt er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. august 2006 #2235 Del Skrevet 26. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2236 Del Skrevet 26. august 2006 Koselig at dere holder følge Cr@sh: menstermin er på søndag og ul termin er på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. august 2006 #2237 Del Skrevet 26. august 2006 ... og så kommern nå onsdag. Ha en hyggelig lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. august 2006 #2238 Del Skrevet 26. august 2006 Koselig at dere holder følge Cr@sh: menstermin er på søndag og ul termin er på mandag... ← Ikke den heeelt store forskjellen altså! Da starter du søndag og er i mål mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #2239 Del Skrevet 26. august 2006 Ikke den heeelt store forskjellen altså! Da starter du søndag og er i mål mandag? ← Det hørtes jo ut som en grei deal, Murmel?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2240 Del Skrevet 26. august 2006 Hadde ikke gjort noe det, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå