Grace Skrevet 25. august 2006 #2201 Skrevet 25. august 2006 Du og Kverris er treigere enn treigest altså.. Kverris er vel hakket værre enn deg, foreløpig hvertfall Ha en fin dag
Murmelmy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2202 Skrevet 25. august 2006 ida: Grace: Kverris er myyyyyyyye treigere enn meg, assa
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #2203 Skrevet 25. august 2006 Ja, fytti...tenk om du må gå nesten 3 uker til da, Murmelmy?! Neida, det er nok bare jeg som er så treig...tipper at vi føder rimelig på likt jeg! Bare håper det blir i august...
Murmelmy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2204 Skrevet 25. august 2006 du føder på MIN termindato og jeg føder i september. Nå ser jeg likevel lys i tunnelen i form av JM kontroll på torsdag. Da vil hun jo vel ringe for overtidssamtale på sykehuset uken etter. Gruer meg mest til dåp på søndag. En dag før termin og regner med MANGE spørsmål og kommentarer. Får jeg spm om når termin er, så sier jeg "i midten av desember" Har advart bestevenninnen min (hennes barn som skal døpes) om at jeg ikke ønsker x antall spm. Hun skal si i fra til de andre . Gudskjelov er det en annen rimelig høygravid der...
Murmelmy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2205 Skrevet 25. august 2006 ...jeg har forresten verdens søteste hund som hater drittvær like mye som eieren. Vi blir like slappe begge to og nå ligger han og sover ved siden av meg
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #2206 Skrevet 25. august 2006 Gruer meg mest til dåp på søndag. En dag før termin og regner med MANGE spørsmål og kommentarer. Får jeg spm om når termin er, så sier jeg "i midten av desember" ← Det hadde vært innmari moro å se ansiktsuttrykkene på de som spør da!
IdaC Skrevet 25. august 2006 #2207 Skrevet 25. august 2006 Kanskje han kommer dagen etter vår? Siden dere giftet dere dagen etter oss Nei, uff, vi satser på at han kommer i løpet av neste uke. Jeg har litt tro på all den akupunkturen du har vært på jeg. Også skal du dit to ganger til uka, det bare MÅ sette fart på sakene. Snille voffen din da
Fibonacci Skrevet 25. august 2006 #2208 Skrevet 25. august 2006 Heisann! Kanskje godgutten kommer på bryllupsdagen vår, 30. august? Ønsker deg en fin helg vennen!
Murmelmy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2211 Skrevet 25. august 2006 Ja, jenter...vi får satse på neste uke
Grace Skrevet 25. august 2006 #2212 Skrevet 25. august 2006 Ja, jenter...vi får satse på neste uke ← Helgen passer mye bedre...
Gjest miiip Skrevet 25. august 2006 #2213 Skrevet 25. august 2006 Du kan tro godgutten får fart på seg når han skjønner hvor gøy alle prinsene og prinsessene som han skal treffe på tirsdag har det på utsiden!
Murmelmy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2214 Skrevet 25. august 2006 Grace: Ja, helgen passer bedre miiip: Kanskje mamman hans blir så skrent at hun kniper ekstra godt igjen??? ---------------------------------------------- Æsj, de siste to dagene har jeg hatt så sinnsykt mye sure oppstøt. Mulig det var rømmegrøten jeg hadde til lunsj i dag, men fellesnevneren for disse to dagene er jo sjokoladekake... I hvertfall sabla ubehagelig. Kom akkurat inn fra en halvtimes skogstur med voff. Klarte seffern å brenne meg på brennesle . Kom nettopp inn og nå begynte det jaggu meg å høljeregne. Fremdeles nada tegn på en startende fødsel.... Hakke helt trua på at kroppen min har skjønt dette her. Bekkenet mitt er endelig blitt bedre igjen etter sengekos på søndag. Digg...
Cr@sh Skrevet 25. august 2006 #2216 Skrevet 25. august 2006 Innom for å ønske deg en god og actionfylt ( ) helg! Du skal se det skjer noe i helga... jeg bare har det på følelse! :kys_2:
iss Skrevet 25. august 2006 #2217 Skrevet 25. august 2006 Nå hadde jeg noen sider å tråle meg gjennom!! Men ingen murmelbaby enda nei..
Fibonacci Skrevet 25. august 2006 #2218 Skrevet 25. august 2006 Sender over noen vibber: (((((((((((((((((((((((((((((rier))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((rier))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((rier)))))))))))))))))))))))))))))))
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #2219 Skrevet 26. august 2006 Hellu - hvordan ble det med kynnerne?
Murmelmy Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2220 Skrevet 26. august 2006 Hva er egentlig poenget med hundre tusen kynnere i hele går ettermiddag/kveld og natt uten at de skal ta seg opp??? Merker jeg blir mektig provosert da det er superubehagelig at magen strammer seg hver femte minutt og holder seg stram i minuttet? Hva er poenget??? Takk for alle hilsner, tanker og fødevibber MissS, Cr@sh, iss, LT og kverris . Har fremdeles ingenting å klage på da jeg ikke engang er kommet til termin (norsk beregning ). To dager igjen nå... I dag er mannen dratt på jobb, men vi skal møtes hos svigers i tretiden. I går hadde svigermor vært på loftet og hentet frem babyklær fra mannen, bl.a. sparkebuksen han ble hentet hjem fra sykehuset i . Gleder meg å se hva det er i de tre posene hun har funnet frem. Gleder meg enda mer til å vaske enda flere babyklær Ha en fin dag, girlsa! Og kverris, nå må du få ut fingern!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå