Fibonacci Skrevet 21. august 2006 #2101 Skrevet 21. august 2006 Jeg mener å ha hørt at selv om hele eller deler av slimproppen har gått, dannes det nytt slim hele tiden. Så det kommer sikkert til å komme enda mere slim (sorry at jeg besudler dagboka di med pule- og guggeprat)!
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2102 Skrevet 21. august 2006 Slim her også. Bare sånn til info. Ikke mye, men slim.
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2103 Skrevet 21. august 2006 LT: grisprat er egentlig kun lov i kverris sin dagbok . Hemorroider har sin plass her Hadde vasket meg (må gjøre det hver morgen) så det var IKKE utflod. Må ha kommet fra lengre oppi der... . Sorry detaljene... Kanskje vi føder i natt, kverris???
Grace Skrevet 21. august 2006 #2105 Skrevet 21. august 2006 Kanskje vi føder i natt, kverris??? ← Jaaaa!!! Kan dere ikke gjøre det `a?
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2106 Skrevet 21. august 2006 LT: HAH! det hadde vært no! Grace: ...ser du er her inne, vennen . Ikke bli forlegen av det som står skrevet . Si i fra når du vil treffes. Jeg skal til M på onsdag
IdaC Skrevet 21. august 2006 #2107 Skrevet 21. august 2006 Godt å "se" deg vennen, begynte å bli bekymret en stund. Slim er jo et godt tegn Tenk at det er kun en uke igjen til terminen din i dag, håper og tror den lille kommer i løpet av denne uken. De sengeaktivitetene deres hørtes ikke gode ut. Som Kverula sier, kanskje like greit å holde seg unna for ikke å ødelegge noe som i utgangsp. er godt
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #2108 Skrevet 21. august 2006 He he, her var det mye slimprat. Leste nettopp om slimproppen i en liten bok jeg fikk av jordmor. Den kan visst gå uker før fødselen starter, og er det blodspor i den, så er det snakk om nært forestående fødsel. Mener også det sto noe , som LT skrev, at det dannes nytt slim.... Lykke til, håper det skjer noe snart. Er du utålmodig, eller går det foreløpig bra?
Murf Skrevet 21. august 2006 #2109 Skrevet 21. august 2006 LT: grisprat er egentlig kun lov i kverris sin dagbok . Hemorroider har sin plass her ← Hei! Jeg er innom og holder deg under oppsikt (stalking, stalking ) men rekker ikke skrive så mye. Men en på oppløpssiden!
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2110 Skrevet 21. august 2006 idaC: 1 uke til termin. EN UKE til termin ... Men som jeg sier til alle som spør når den store datoen er: "en uke + 2 uker overtid" , Du kan være trygg på at det blir minimalt med sengeaktivitet er fremover Xavia: Ja, slimproppen min gikk visst for over en uke siden. Greit nok, vet det kan ta flere uker. Ikke var det noe blodspor i, heller... Er egentlig ikke noe særlig utålmodig. Kanskje jeg begynner å merke det når den faktiske terminen er nådd, hvem vet. Så langt tar jeg det hele med ro, men det er jo litt gøy at det nærmer seg og kan skje hvert øyeblikk Murf: Stalk meg så mye du vil . Er selv innom alle dagbøkene (jeg interesserer meg i ), men skriver svært lite. Har ikke ork, rett og slett. MEN, vi sees vel til neste tirsdag hos Imax? Du dumpa jo oss til fordeø for Ræga sist ------------------------------------------------------ Etter å ha slumret på sengen i en halvtimes tid (utenom all pc-aktiviteten) sto jeg opp med voff kl 15.30 og gikk ut en tur. Bare en liten tur så han fikk gjort sitt fornødne.. Da vi kom inn... - skrubbet jeg kjøkkenet inkl vask av skapflater - vassket kaffemaskinen - shinet soverommet - pusset stuebordet (glass) - satte på en maskin med håndklær - tok ut kylling til middag (med ris, brokkoli og kylling bretagnesaus) - skrubbet toalettet. Hater støvete dosser. Flink, jeg ? Alt dette på en time!!!!
Gjest miiip Skrevet 21. august 2006 #2112 Skrevet 21. august 2006 Du får ikke føde før treffet hos Imax!
Pepita Skrevet 21. august 2006 #2113 Skrevet 21. august 2006 Dæven du er effektiv! Nå fikk jeg enda mer dårlig samvittighet for det jeg skulle gjort her i heimen....
Fibonacci Skrevet 21. august 2006 #2115 Skrevet 21. august 2006 Jammen har du vært effektiv! Ville bare si at det var leit at det var så vondt og trøblete for deg i går, med sengeaktiviteten. Sånn var det aldri hos meg, men jeg skjønner at ikke alle har samme gleden av det som meg på slutten. Føde gjør du nok uansett, før eller siden! Stor klem
Imax Skrevet 22. august 2006 #2117 Skrevet 22. august 2006 Jøss, jeg er imponert over innsatsen jeg! Jeg hadde også noen runder før fødselen, men det hjalp ikke akkurat på å sette i gang fødselen, men jeg fikk rene vinduer i hvert fall! Håper du kniper igjen en uke til, sånn at du kan komme til meg! Men jeg følger med i dagboka (jeg stalker sammen med Murf ) for å se om noe skjer. Jeg antar at du har en sladrevenn som poster her hvis det skjer noe?
Cr@sh Skrevet 22. august 2006 #2119 Skrevet 22. august 2006 Ingen Murmel her i dag? ... kanskje det er action på gang..
Grace Skrevet 22. august 2006 #2120 Skrevet 22. august 2006 Ingen Murmel her i dag? ... kanskje det er action på gang.. ← Løper inn i boka til Kverris og sjekke om hun har fått sms......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå