Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kyss: til dere alle, jenter.  Kommer sterkere tilbake i morgen...nå er jeg nemlig :Gjesp: etter en runde med :humpe:;)

:hoho: Dett funker ikke kverris, så da kan du stryke :humpe: fra listen ;)

Dere er nå søte da, jenter :kyss:. Jeg sov til 9.30 i dag etter en ellerså så komisk sexakt i går kveld. Tviler på at vi tar oss flere runder i køya før etter poden er ute :ler:

Beklager at jeg skremte dere, men jeg måtte ut å kjøpe brød og toalettruller...også måtte jo voff ut.

Jeg blir nok ved dataen i heeeele dag... voff og jeg :hjerte:

:vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var liiiike før du fikk ei melding av meg nå altså, Murmelmy! :ler: Hadde det ikke vært for :humpe: di i går kveld, så hadde jeg nok ikke reagert på at du ikke var her på morgenkvisten. ;)

Egentlig litt glad for at det ikke ble no' action etter runden deres i går, for da kan jeg bruke det mot monja og LT heretter. "INGEN vits i å utsette seg for sånt, han kommer ikke likevel." (Babyen altså...)

Ha en fin dag da, snuppa! :klem:

Skrevet

EN UKE TIL TERMINEN DIN!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

TENK om vi føder samtidig da, Murmel - det er jo på ingen måte usannsynlig.

Skrevet
Egentlig litt glad for at det ikke ble no' action etter runden deres i går, for da kan jeg bruke det mot monja og LT heretter. "INGEN vits i å utsette seg for sånt, han kommer ikke likevel." (Babyen altså...)

Du måtte poengtere at det var babyen som ikke kom :hoho:.

Nei vet du hva, det var særs komisk og ikke særlig sexy den situasjonen mannen og jeg befant oss i i går. Lenge siden sist og det hjelper jo ikke akkurat det heller. Vi blir vel "jomfruer" neste gang det blir litt action på oss :ler:

Tenk om vi føder på samme dag :overrasket:. Det hadde vært no! :hoppe:

Lurer på om tassen prøver å brøyte/sparke seg ut av magen...ikke noe mindre aktiv nå på slutten, i hvertfall!

Skrevet

I går var det virkelig akrobatikk i magen min også - så ut som han prøvde å ta sats å presse seg ut gjennom mageskinnet. Ser veldig komisk ut - mannen ble stor i øynene da jeg viste han det. Tror nesten han syns det er litt creepy jeg! :ler:

Skrevet

Mannen synes også det er superrart. Trøst mannen din med at han ikke er alene ;)

Skrevet
:vinke: God morgen! :)

:kyss:

Halla, snuppa! merket noe til bivirkningene??? ;)

Skrevet

Høh!

Tror dere at det holder med ÉN gang dere da?? :hoho:

No, no, you girls get back into bed and try again! :sjarmor:

:digge::humpe: hele natten :humpe: hele da´n :digge:

Skrevet

Usj, LT!

Det er så slitsomt og rart! Ikke var det noe godt heller...sånn mtp at det gjorde vondt med mannen, så har jeg ingen hast med å få ut en baby der nede... HJELP!!!!

Skrevet
Høh!

Tror dere at det holder med ÉN gang dere da?? :hoho:

No, no, you girls get back into bed and try again! :sjarmor:

:digge::humpe: hele natten :humpe: hele da´n :digge:

Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg på følelsen at vi ikke var ferdige med denne diskusjonen så lett nei... :roll:

Skrevet

Husker også at det gjorde vondt sist, Murmel...hva er poenget da liksom - JA BORTSETT FRA AT DET LIKSOM SKAL SETTE I GANG TING DA...Nei, gidder ikke ødelegge noe som i utgangspunktet er bra! :riste:

Skrevet

Slitsomt og rart, ja, men det funker!

Først funker det på modningen. Og når man er skikkelig moden så funker det på å sette i gang fødslen.

Det funker mye bedre enn alle de andre kjerringrådene dere allerede har prøvd. Så det beste dere kan gjøre er å gå til sengs. Og bli der! :-D

Skrevet
:hoppe:

Der ser du!

Men det kan jo være god gammal sperm som mannen har lagret i en måned :sikle:

:eeeh:

Skrevet

Hvordan ser det ut da?

Detaljer, detaljer!

Skrevet

Blankt, men mye mindre enn det jeg tror var slimproppen...:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...