liv Skrevet 18. august 2006 #2042 Skrevet 18. august 2006 Kanskje det er fødepizza han skal lage til deg? Og satser på å få noe å feire i ettertid
Murmelmy Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2043 Skrevet 18. august 2006 Hei på dere Kverris og Liv, Da har vi spist pizza calzone og jeg har straks drukket en halvliter med bitter lemon... ...hva vi skulle feire? Jo, mannen har som første gang i historien (med den sjefen) blitt fast ansatt to måneder før prøvetiden på seks måneder er gjennomført. Da skjønner man hvor redde de er for å miste min nydelige husbonde Resten av kvelden skal brukes på å spise litt mer sjokolade, få i meg litt sjokkisis og kanskje drikke litt mer ekkel brus.
Cr@sh Skrevet 18. august 2006 #2045 Skrevet 18. august 2006 Så flott med fast jobb for mannen! Det fortjener jo feiring! HÅPER HELGA BLIR BRA! :kys_2:
IdaC Skrevet 18. august 2006 #2046 Skrevet 18. august 2006 Så bra med fast jobb på mannen da. Det er en deilig følelse kan jeg tenke meg Jeg beundrer de som orker å ha hund jeg Jeg er så lat at jeg hadde blitt lei hunden etter ei uke. Eller jeg jeg egentlig ikke lat, men bare tanken på at jeg MÅ ut flere ganger om dagen hadde gjort meg gal. Så jeg forstår veldig godt at du blir lei innimellom, og spesielt nå. Jeg spiste supermektig sjokkiskake på cafe i dag, sånn som de har på Deli de luca, og jeg tror jeg har fått nok av sjokkiskake for en liten stund Håper du får en fin helg snuppa
Fibonacci Skrevet 19. august 2006 #2047 Skrevet 19. august 2006 Innom med en stor klem Håper du får en fin lørdag! :-D
Rannva Skrevet 19. august 2006 #2048 Skrevet 19. august 2006 Lykke til med innspurten i svangerskapet!!! Og gratulerer med jobb til mannen.
Grace Skrevet 19. august 2006 #2049 Skrevet 19. august 2006 Hei, grattis med fast jobb for mannen Har du ikke fått satt i gang fødselen enda??
Murmelmy Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2050 Skrevet 19. august 2006 Jeg er her ennå Kommer sterkere tilbake. Tusen takk for alle hilsner
Cr@sh Skrevet 19. august 2006 #2052 Skrevet 19. august 2006 Ja, må innom å hoppe litt jeg også... !!! !!! 39 uker !!! !!!
Murmelmy Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2053 Skrevet 19. august 2006 Takk for alle gratulasjoner mtp mannen! Han gikk jo fra verdens tryggeste jobb til en ny jobb med mange muligheter. Veldig gøy at han gjør det så bra og at de setter pris på den jobben han utfører. I tillegg til fast ansettelse gikk han jo opp tolv tusen i lønn + + +. Veldig fornøyde nå, ja 39 uker . Helt utrolig hvor fort tiden går. Ikke lenge siden jeg var elleve uker på vei og trodde jeg mistet... MEN, her i gården er det en liten aktiv krabat og mamman hans gleder seg umåtelig til å holde ham i armene for første gang. Snuse, kjenne, føle, se og elske ham I dag har jeg møtt både en venninne samt den eldste søsteren min i byen. Drittvær! Fikk kjøpt bursdaggave til mamma og mannens søster, samt bryllupsgave til et vennepar. Fornøyd med det Mannen hentet meg i byen etter jobb og pappa med minstesøs kom på besøk rett etter. De har vært hjemme alene siden i går og tror han trengte litt voksenimpulser . Han skulle bare være i en halvtime, men ble i over to timer .. Han er en så utrolig flink og kjærlig pappa, og akkurat sånn var han meed meg for tjueseks år siden da jeg var på min søsters alder. Rart jeg er pappajente... I morgen skal mannen og jeg på freak show. Bursdagsselskap til hele familien ute hos mamma i Østfold (hun er utflyttet fra hovedstaden). Tror det blir over tjue mennesker på kake og kaffe...slitsomt. Vi har i hvertfall en god unnskyldning for å dra hjem litt tidligere i.o.m. at ryggen min streiker rimelig fort for tiden. MEN, gleder meg til å se alle sammen og gi ut alle presangene Ha en fin lørdagskveld, jenter
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #2054 Skrevet 19. august 2006 for mannen som har fått fast jobb og for 39 uker!!!
Fibonacci Skrevet 20. august 2006 #2055 Skrevet 20. august 2006 Hurra for 39 uker! Ha det fint på bursdagsselskap i dag!
monja Skrevet 20. august 2006 #2056 Skrevet 20. august 2006 for fast jobb til mannen og 39 uker! Ha en fin søndag!
Murmelmy Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2059 Skrevet 20. august 2006 Hei hei, håper du har kost deg i selskap ← Det har vi så absolutt. Blir aldri kjedelig med over tjue mennesker som elsker å høre sin egen stemme og er aldri så lite frittalende Vi startet med pølser da mannen til min mammas venninne kommenterte: "Du skal vel ikke ha pølse du som har så stor mage?" Dette gjentok han flere ganger . Nå skal det sies at han var den med størst pondus der i tillegg til at han er dansk Selvfølgelig skulle alle kvinnene dele sine fødselsminner og det er jo alltid veeeldig interessant Tanten min avsluttet aller best der hun snakket foran alle de andre uten å tenke på at vi ikke var alene: Tante: "Hvordan går det med rumpa di?" Jeg: "unnskyld?" T: "Hvordan går det med rumpa di?" Jeg: "Hva mener du med det?" T: "Hvordan går det med HEMORROIDENE dine?" Jeg braser ut i latter og sier: "Det er vel ikke noe å spørre om her?" Også ler vi alle sammen Vi tar ikke oss selv så høytidelige i min familie og tante ble jo mye flauere enn meg . De som ikke hørte denne dialogen fikk riktignok med seg hva som ble sagt og hvordan ståa i stumpen min er likevel. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å le av min omtenksomme, dumme tante
Cr@sh Skrevet 20. august 2006 #2060 Skrevet 20. august 2006 Utrolig hvor mye rart folk kan lire ut av seg.... Det med tanta di var jo selve prikken over i'en.... Godt du tar det med godt humør... Høres ut som en morsom bursdag i hvert fall...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå