Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #2021 Del Skrevet 17. august 2006 Fikk råd om akupunktur og sex hos JM i dag - samt om lakserolje fra ei annen JM i går. Av det som er nevnt tidligere, så kan jeg til nød strekke meg til rømmegrøt og kanel, samt ananas. Smakte på BitterLemon her forleden, men det smaker jo rett og slett vondt. Så da får jeg bare håpe at ting starter av seg selv! UANSETT ER DET IKKE LENGE TIL VI BLIR MAMMAER, MURMELMY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2022 Del Skrevet 17. august 2006 UANSETT ER DET IKKE LENGE TIL VI BLIR MAMMAER, MURMELMY!!! ← Just det! Har sagt til mannen at malimigrøten herved er bannlyst. Vi (mannen og jeg) vil mest sannsynlig ha tassen hos oss innen en tre ukers tid. Det får holde. MEN, grøtspising (uten lakserolje), turer, ananas, husvasking og sex kan jeg gå med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #2023 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg kan vel til nød gå med på sex jeg også, men det spørs vel om jeg får tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2024 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg kan vel til nød gå med på sex jeg også, men det spørs vel om jeg får tilbudet! ← Jeg får definitivt IKKE tilbudet, men jeg skal nå klare å ta meg til rette likevel Spørs vel egentlig om jeg gidder og orker... Nå spiser jeg i hvertfall risengrynsgrøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 17. august 2006 #2025 Del Skrevet 17. august 2006 Bare så det er sagt, hvis du kommer til meg den 29. må selvsagt lillegutt, altså den firbente være med! Så får vi se hvordan guttene liker hverandre... Tror nok min vil sjefe over din, siden min er en voksen mann på 6 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2026 Del Skrevet 17. august 2006 Bare så det er sagt, hvis du kommer til meg den 29. må selvsagt lillegutt, altså den firbente være med! Så får vi se hvordan guttene liker hverandre... Tror nok min vil sjefe over din, siden min er en voksen mann på 6 år! ← Tusen takk DEt vil han absolutt ha godt av....å bli satt på plass, altså. Skulle det ikke gå bra, så putter jeg han bare i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. august 2006 #2027 Del Skrevet 17. august 2006 Hei snuppa! Trodde ikke at du var begynt å bli såååå utålmodig at du ville prøve lakserolje Det høres ikke noe bra ut med de plagene du har fått av den Tror du heller skal holde deg til andre kjerringråd. Men du? Vet du om du er moden? Får det er vel en god del av disse kjerringrådene som ikke hjelper før en er moden. Ang ananas, jeg leste at det skal 8 hele ananas til før det har noe effekt De inneholder et eller annet enzym som kan sette i gang rier, men da må det store mengder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. august 2006 #2028 Del Skrevet 17. august 2006 Bare innom og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2029 Del Skrevet 17. august 2006 IdaC: Jeg leste 7 vedr ananas....jeg spiser det fordi det er nam nam. Lakseroljen fikk i hvertfall fart på systemet . Vi skal prøve den gammeldagse metoden i kveld iss: Stop by any time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. august 2006 #2030 Del Skrevet 17. august 2006 Ha en fin kveld da! *wink wink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. august 2006 #2031 Del Skrevet 17. august 2006 Ha en fin kveld da! *wink wink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. august 2006 #2032 Del Skrevet 18. august 2006 ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. august 2006 #2033 Del Skrevet 18. august 2006 Hei Murmelmy, lenge siden jeg har vaert innom naa, ville bare oppdatere meg og oenske deg en god helg! Og hvis jeg ikke rekker innom foer ting setter i gang, saa oensker jeg deg selvsagt masse lykke til med foedselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #2034 Del Skrevet 18. august 2006 Du, du er fortsatt på beina eller?! *sjekke mobilen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #2035 Del Skrevet 18. august 2006 Så deg just! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2036 Del Skrevet 18. august 2006 Haven't gone nowhere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. august 2006 #2037 Del Skrevet 18. august 2006 Haven't gone nowhere ← Søren og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. august 2006 #2038 Del Skrevet 18. august 2006 Det finnes mange rare kjerringråd for å sette i gang fødselen, ja! Om ikke annet, så har man i hvertfall noe å bedrive ventetiden med Selv drakk jeg litervis med Biola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. august 2006 #2039 Del Skrevet 18. august 2006 Snart 39 uker du! Ikke lenge igjen nå! Ha en flott fredag og en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2040 Del Skrevet 18. august 2006 Grace: Sier jeg også. Begynner å bli lei... Søndagsengel?: Ingenting funker på meg uansett tror jeg... Ganske sikker på at poden liker seg så altfor godt inni mamman sin. I hvertfall de to siste dagene da han har fått sjokoladekake til kvelds La Traviata: Ja, tenk det. I morgen er det 39 fullgåtte uker . Synes tiden går veldig fort selv om jeg er utålmodig. For bare en uke siden var jeg 38 på vei -------------------------------------- Skulle ønske jeg hadde noen til å passe voff noen ganger. I dagg har vi vært ute og fartet i fire timer, han har lekt masse med mange andre hunder og vi har kost oss på gamle trakter i byen. Likevel har den helvetes bikkja vett på å begynne å pipe en (1) time etter at vi har kommet hjem. Jeg blir så hinsides forbanna Han er jo ikke sånn til vanlig, men denne uken har han vært et sant helvete! Dritt lei hele bikkja (selv om jeg er helt ubeskrivelig glad i han samtidig ) Mannen kommer snart hjem. Tror jeg skal legge meg nedpå til han ringer og ber meg komme ut. Han tar med voff på jobb i morgen så jeg får litt fri. Det skal bli godt . Skal møte Lille Smurf i byen og kjøpe bryllupspresang til et vennepar. Også må jeg kjøpe bursdagpresanger til familien også. August er og blir en dyr bursdagsmåned. Takk og lov for at det bare er noen få bursdager resten av året Hmm...*grubler*...mannen sa han hadde noe vi skulle feire med hjemmelaget pizza i kveld. Lurer på hva det er altså...*grubler videre* Ha en fin fredag Nå skal jeg hvile en sliten kropp etter en lang og aktiv dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå