Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #2001 Skrevet 16. august 2006 Nyyydelig mage du har Murmel! Og så brun og fin du er da!
Murmelmy Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2002 Skrevet 16. august 2006 Grace: Det går nok bra sånn mtp vektøkning. Jeg hadde nok godt av det på det tidspunktet da jeg var 61 kg fordelt på 176 cm. Mye muskelr, dvs ganske beinete... Har lurt litt på om det var pergoen eller kiloene som resulterte i EL. Man kan jo lure :klø: Godt du nå kommer i gang med pergoen i hvertfall. Du skal vel tilbake til legen/gynekologen for å ta blodprøve (rundt dag 20-22) for å se om du har hatt EL med pergo? Lykke til ...og takk for mageskryt! Cr@sh: . Ja tenk at han kommer snart. Kan jo skje hvert øyeblikk her jeg sitter proppløs og han med hodet festet. Spennende... Gleder meg til vi har to biler...mannen må jo ha med vår på jobb hver dag LaTraviata: Tuuusen takk . Brunfargen henger med fra somemren. Har nemlig ikke flashet magen på vel over tre uker... Hakke orket alle vepsene som venter på meg utendørs. Ikke like lett å løpe fra dem lengre... ---------------------------------------------------------- Mannen og jeg er fysne og jeg har derfor tatt ut litt sjokkiskake. I ventetiden sutter gubben på en sandwich (is). Lurer på om jeg skal prøve meg på en runde i skogen med voff i morgen. Har jo ingen planer. Lurer på hvor lang tid 45 minutters runden vil ta nå . Har ikke gått der jeg har tenkt meg i morgen siden april kanskje. Mange lange oppoverbakker i starten, noe som har tatt knekken på bekkenet mitt tidligere. Vi får se *gruble*
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #2003 Skrevet 16. august 2006 Lange oppoverbakker høres slitsomt ut... Men kanskje er det det som skal til! Jeg lurer på om jeg skal begi meg ut på en liten tur nå jeg da - sikkert godt for både nattesøvnen og formen! Og så er jo ikke Knerten min festa enda han da...så en tur kan vel kanskje hjelpe han enda lengre ned i bekkenet. GOD KVELD! Magen din er forresten like fin som den har vært hele tiden!
Grace Skrevet 16. august 2006 #2004 Skrevet 16. august 2006 Grace: Det går nok bra sånn mtp vektøkning. Jeg hadde nok godt av det på det tidspunktet da jeg var 61 kg fordelt på 176 cm. Mye muskelr, dvs ganske beinete... Har lurt litt på om det var pergoen eller kiloene som resulterte i EL. Man kan jo lure :klø: Godt du nå kommer i gang med pergoen i hvertfall. Du skal vel tilbake til legen/gynekologen for å ta blodprøve (rundt dag 20-22) for å se om du har hatt EL med pergo? Lykke til ...og takk for mageskryt! ← Åh, jeg håper det altså.. Er veldig spent på om dette gir resultater... Skal ta blodprøve på dag 22 ja.. Takk for lykkeønskninger.. *veldigmisunneligpåmagendin*
Murmelmy Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2005 Skrevet 16. august 2006 *veldigmisunneligpåmagendin* ← Den kommer når du minst aner det...i hvertfall magetrollet inni der. Det klaffet for oss den mnd jeg var bombesikker på at det IKKE gikk (i begynnelsen av desember) da mannen var veldig mye ute på reiser med jobben. Hadde bestemt meg for å kutte ut pergoen også etter den gangen . Likte ikke bivirkningene jeg fikk, husk at det er veldig individuelt. Kverris: Lykke til i natt. Tenker masse på deg nå, vettu . Og sms vil jeg ha . Våknet til sms fra Månebarn på SM tidligere i uken (som forøvrig er en navnesøster av oss), så gleder meg til å våkne til din Nå venter sjokkiskaken på meg...
Murmelmy Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2006 Skrevet 16. august 2006 OI 5 brukere og 3 gjester . Må være rekord Koselig at dere følger med, i hvertfall!
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #2007 Skrevet 16. august 2006 Vi følger med, vettu! Jeg sender sms når det måtte være jeg - natt som dag! Har jo bestilt fødselsstart på morgenkvisten jeg da, får se om jeg får det innvilga.
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #2008 Skrevet 16. august 2006 Lykke til i natt du også, forresten! Vil ha sms jeg også om det er noe!
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #2009 Skrevet 16. august 2006 Må jo følge med for tiden, spennende vettu! Gåturer med mye oppoverbakker har jeg veldig tro på. Med Brage gikk jeg sånne turer hver dag de siste ukene. Fikk mye kynnerre hver gang. Med Ylva orka jeg ikke fullt så mye, men den kvelden det startet, hadde jeg gått en sånn tur i høyt tempo, og brød meg ikke om at det gjorda sabla vondt. Jeg ville ha fødsel jeg! Spennende å høre om hvordan godgutten ble til også! (Jeg mener Pergo´en altså...)
Murmelmy Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2010 Skrevet 16. august 2006 Kverris: SMS følger med action Men nå venter jeg jo sårt på litt action, da... LT: Føler liksom jeg har gått så sinnsykt mange turer i dette svangerskapet at magen er for godt trent til å bry seg om det... Men man kan jo alltids håpe . Glad i det lille pergotrollet mitt... Sjokkiskake var nam nam assa! Vet ikke om jeg orker så voldsomt mye, da... Men må få meg et stykke til. Også klør jeg så sinnsykt på magen! Skikkelig ubehagelig, men det er vel noe som følger med
Grace Skrevet 17. august 2006 #2011 Skrevet 17. august 2006 Den kommer når du minst aner det...i hvertfall magetrollet inni der. Det klaffet for oss den mnd jeg var bombesikker på at det IKKE gikk (i begynnelsen av desember) da mannen var veldig mye ute på reiser med jobben. Hadde bestemt meg for å kutte ut pergoen også etter den gangen . Likte ikke bivirkningene jeg fikk, husk at det er veldig individuelt. Kverris: Lykke til i natt. Tenker masse på deg nå, vettu . Og sms vil jeg ha . Våknet til sms fra Månebarn på SM tidligere i uken (som forøvrig er en navnesøster av oss), så gleder meg til å våkne til din Nå venter sjokkiskaken på meg... ← Oki, takk for svar. Får håpe dette skjer med meg også.. Fikk fryktelig lyst på sjokkiskake nå...
Fibonacci Skrevet 17. august 2006 #2012 Skrevet 17. august 2006 Hvordan er formen i dag Murmel? Håper du koser deg
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2013 Skrevet 17. august 2006 I dag har jeg: - skiftet sengetøy - vasket to maskiner og brettet tørt tøy - kjeftet på voff som har pipedag - spist kanskje en halv kilo med plommer, mageknip er på vei I natt hadde jeg ikke en eneste tissetur, og jeg som pleier å ha en sånn ved 3-4-tiden. Digg. Også er mormor 80 år i dag. Men tror dere jeg får tak i a? Neida...begynte å ringe 9.30 og får framleis ikke tak i henne. Det er vel ingen Bingo som er åpen så tidlig??? :klø: Lurte på om jeg skulle ta med voff på skogstur. Eller rettere sagt, han ta meg med på skogstur. MEN, lurer på hvordan det vil gå med alle disse plommene i magen . Kanskje jeg skal gjøre litt til her hjemme før jeg legger i vei? Time will show... Må til byen i løpet av helgen for å kjøpe innbursdagspresanger. Sabla teit at alle i familien min og mannens skal ha bursdag i august/september. Er det ingen som har annet å gjøre enn å ha seg i november/desember eller? Nå er jeg jo ikke bedre selv . I morgen har kusinen min (mitt fadderbarn) og på lørdag har svigermor bursdag. På søndag er det bursdagsselskap for søs, bror, mamma, tante, mormor og kusine. Men så skal det sies at oss "andre" som har bursdag alle har det den 9. februar . Meg selv, bestefar, fetter og onkel. God fantasi disse damene med andre ord Tror jeg må på do nå av alle disse plommene... Frister ikke av ulike årsaker jeg skal spare dere for... . Nå må jeg løpe for å rekke ramma! (digg innlegg, dette )
Fibonacci Skrevet 17. august 2006 #2014 Skrevet 17. august 2006 Magetrøbbel? Som jeg skrev hos Kverula her om dagen, det kan bety litt av hvert! Voldsomt effektiv i dag du! God tur i skogen hvis du kommer så langt
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2015 Skrevet 17. august 2006 Magetrøbbel? Som jeg skrev hos Kverula her om dagen, det kan bety litt av hvert! Voldsomt effektiv i dag du! God tur i skogen hvis du kommer så langt ← Ikke magetrøbbel Andre svangerskapsrelaterte problemer som har tatt seg opp de siste par dagene...
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2017 Skrevet 17. august 2006 Hva var kjerringrådene for å sette i gang fødselen igjen? Malimigrøten (SM) - Diaré med påfølgende styrtblødende hemorroider. Blør ennå... Sex - hva er det? Må oppdages på nytt... Nipple-rulling - da tyter melka ut Gå tur i oppoverbakker i raskt tempo - gjordt nå. 3km bratte bakker, 6 km totalt i skogen. Voff er fornøyd Ananas - innkjøpt og skal spises i kveld Rømmegrøt - hmm...liker ikke. Får heller spise risengrynsgrøt med kanel til middag Vaske leiligheten - neste prosjekt Yes, da vet dere hva jeg har bedrevet tiden med. Rosa har jeg gjort, sort gjenstår. MissS:
Grace Skrevet 17. august 2006 #2018 Skrevet 17. august 2006 Hva var kjerringrådene for å sette i gang fødselen igjen? Malimigrøten (SM) - Diaré med påfølgende styrtblødende hemorroider. Blør ennå... Sex - hva er det? Må oppdages på nytt... Nipple-rulling - da tyter melka ut Gå tur i oppoverbakker i raskt tempo - gjordt nå. 3km bratte bakker, 6 km totalt i skogen. Voff er fornøyd Ananas - innkjøpt og skal spises i kveld Rømmegrøt - hmm...liker ikke. Får heller spise risengrynsgrøt med kanel til middag Vaske leiligheten - neste prosjekt Yes, da vet dere hva jeg har bedrevet tiden med. Rosa har jeg gjort, sort gjenstår. MissS: ← Mye rare kjærringråd altså... Tror hvertfall ikke den grøten er så lur.. Tror turene er løsningen jeg.. Og trapper!!
Fibonacci Skrevet 17. august 2006 #2019 Skrevet 17. august 2006 Hva var det for noe i den malimigrøten? :klø: Høres IKKE bra ut! Ha sex og gå tur, du! Det funker som bare det! Visste ikke at ananas skulle hjelpe? Rømmegrøt og fødepizza prøvde jeg, fikk litt mer kynnere men ikke noe mer (dvs etter fødepizzaen gikk slimproppen, men den har jo allerede gått hos deg!). Veldig spennende tider her inne nå altså!
Murmelmy Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2020 Skrevet 17. august 2006 Hei I malimigrøten er det to ss lakserolje blandet i havregrøt... Dritekkelt! Håper det skjer noe snart. Gleder meg slik til å møte den lille gutten. Men så har jeg hørt at i tiden rett før fødsel så blir ungen roligere. Det er IKKE tilfelle her nå i hvertfall . Han er så aktiv at magen buler ut både her og der... Dersom han bestemmer seg for å komme før helgen/i helgen så "slipper" vi bursdagsselskap på søndag . MEN, vil jo han skal få sin egen bursdag ettersom alle dagene frem til søndag allerede er tatt... Kjeder meg...mannen skal jobbe sent...er småsulten...orker ikke lage mat...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå