Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Så fine tall fra JM-kontrollen... :sjarmor:

Spennende at JM mente det trolig var slimproppen.... Tenk at det kan skje når som helst nå... :hoppe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, Murmel...Hva slags farger har dere Teutonia vogna i? Vi ha kikket på en som er olivengrønn/svart tror jeg det er. Hvorfor valgte dere mykbag og ikke hard?

Hilsen Xavia, i vognmodus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh din luring, du fikk henne over til side 100 :tunge1:

Nå må du se å komme ut snart godgutten :hoppe::perebrus::digge::hoppe:

Det var jo fine tall hos JM Murmelmy :) Par kilo i løpet av så mange uker er jo ikke mye det da. Jeg syns jeg legger på meg mellom 0,5-1 i uka nå de siste ukene jeg :sjenert: Men er jo fremdeles "bare" oppe i 12 i alt, og det skal jeg klare å få av etter fødsel :)

Tror jeg må slutte å heie på at godgutten skal komme ut snakrt, for da blir du vel bare enda mer utålmodig. For i teorien så kan det jo ta nærmere 4 uker til, og en superutålmodig Murmel vil vi ikke ha :riste:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side 100!!! :hoppe::danse::perebrus::gratulerer:

Mine fødsler har startet fra et halvt døgn til 2 dager etter at slimproppen har gått. Og vondt i ryggen hadde jeg sinnsykt mye av. Det bare økte på liksom.

Selv om det kan gå en stund ennå, så tror jeg neppe det blir noe særlig overtid på deg!

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...kommer ikke inn på SM :frustrert: ...heller ikke msn :frustrert:

Cr@sh: Jeg har jo sagt jeg skal føde når jeg har nådd hundre sider...synes det lar vente på seg :roll:

Xavia: Svarte deg i går i dagboken din ;)

IdaC: I dag er jeg ikke utålmodig :hoppe:. Tror tålmodigheten øker når kroppen ikke fungerer, dvs søvnen. Den er alpha omega for meg da jeg er et murmeldyr ;). I går natt sov jeg ingenting, derav utålmodigheten i går. I dag er jeg i fin form igjen :) Og bekkenet er bedre enn på lenge!!!

LT: Håper så innmari at du har rett og at det ikke er så veldig lenge igjen. JM mente at magen min har sunket betraktelig. Det samme sa tanten min (uoppfordret) i dag og hun så meg i forrige uke.

iss: :hoppe:

Murf: Takk :klem:. Den er lest for lenge siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei miiip og idac :vinke:

Jeg har det bra, men merker at jeg ikke er like ivrig i dagboken min... I dag hentet tante meg og kjørte meg til modningsakupunktur. Der var det veldige forsinkelser så jeg sa jeg heller kom tilbake til neste uke. Tante og jeg dro så og spiste lunsj, så hjem.

Nå er kl 16 og mannen kommrt hjem innen et par timer, noe jeg gleder meg til :hjerter:. Lurer på hva vi skal ha til middag :klø:. Har i hvertfall ikke planlgt noe...

Lurer på om jeg skal gå ut med voff. Ikke fordi han maser eller må, men fordi jeg ønsker å bevege meg litt. Bekkenet er mye bedre enn på lenge og formen er egentlig ganske bra :). Fikk jok søvn i natt og da er jeg med en gang mye mindre utålmodig på å få tassen ut.

Har ingen spesielle planer resten av uken så jeg skal bare kose meg og slappe av. Neste uke drarpappa, sambo og lillesøs til Hellas en uke. Da har jeg en av bilene deres fram til termin. DET skal bli dødsdigg!

Ha en finfin dag i det begynnende høstværet :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, snikleser melder seg...

:vinke:

Kan jeg spørre om noe ang prøvingen deres?

Har forstått at du fikk Pergo, men var alt ok hos mannen din eller var det litt lumskheter der også?

Bare litt nysgjerrig skjønner du..

Ser forresten at det ikke er så lenge igjen, spennende..

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grace :vinke:

Nei, tror ikke det er noe galt med mannens soldater, det har vi faktisk ikke sjekket. Det var neste steg dersom det ikke gikk etter noen pp.. Jeg hadde jo full GU hvor gynekologen (fra riksen) så at jeg hadde mange flotte egg, men at jeg mest sannsynlig ikke hadde EL. Så mest sannsynlig så er det hos meg "feilen" ligger. Regelmessig mens, men ingen EL.

Skal dere begynne på pergo nå? Uansett så må du ha lykke til :Nikke:. Det er ikke bare bare å gå på pergo. Jeg hadde endel bivirkninger som f.eks. hetetokter, uren hud og radikal vektøkning (8 kg på 2 mnd :overrasket: ...men jeg var ganske tynn)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat kommet hjem fra tur med voff. Vi har vært på posten og hentet pakkee fra Landsend i USA. Fikk den lille steelevesken i dag :hoppe: - og den er kjempe fin og praktisk!!

...lurer på hvorfor voff er så rar for tiden...han skal kose med mamman sin heeeele tiden og helst ligge oppå kulemagen...

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voffs merker nok at noe er i gjære, tenker jeg! ;)

Du, ang. stellevesker. Jeg har tenkt at det er ei sånn ei som skal henge på vogna når man er ute og triller jeg da, men så slo det meg at man jo kan trenge ei stelleveske i andre sammenhenger enn bare på trilleturer også - og da kanskje ei som er litt større enn den som henger på vogna. Kan jo selvsagt bruke den samme som hører til vogna ellers også, men i vårt tilfelle er ikke denne så stor.

Har du tenkt til å ha to stellevesker i ulike størrelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to steellevesker, ja. Begge er fra Lands'end, stor og liten.

Kan henges på vognen (men det er ingen trykknapper) og ha sånn på skrå over skulderen. Bære"stroppene" er enkle å justere.

Her er magebilder fra 38+1:

post-8749-1155742986.gif

post-8749-1155742998.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei M,

Vil invitere til istreff hos meg tirsdag 29. august klokken 12. Vet du har termin før det, men man vet jo aldri! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grace :vinke:

Nei, tror ikke det er noe galt med mannens soldater, det har vi faktisk ikke sjekket.  Det var neste steg dersom det ikke gikk etter noen pp..  Jeg hadde jo full GU hvor gynekologen (fra riksen) så at jeg hadde mange flotte egg, men at jeg mest sannsynlig ikke hadde EL.  Så mest sannsynlig så er det hos meg "feilen" ligger.  Regelmessig mens, men ingen EL.

Skal dere begynne på pergo nå?  Uansett så må du ha lykke til :Nikke:.  Det er ikke bare bare å gå på pergo.  Jeg hadde endel bivirkninger som f.eks. hetetokter, uren hud og radikal vektøkning (8 kg på 2 mnd  :overrasket: ...men jeg var ganske tynn)

Lykke til!!!

Jepp, begyynte på pergo i dag, er litt bekymret for bivirkningene..

Har nemlig hatt litt problemer med vektøkning etter å ha sluttet på prevansjon, så jeg har definitivt ikke godt av å gå opp noe mer nå..

Takk for svar. :)

Her er magebilder fra 38+1:

Du ser jo så flott gravid ut!! Nydelig mage.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott mage, Murmel! :hoppe:

... og tenk at han snart skal komme ut til mamma'n og pappa'n sin... :hjerter:

Så deilig at du får bil fram til termin... da står du kanskje litt friere til å finne på ting som krever litt transport ;)

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...