Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt å høre! :klem:

Store fine gutten din kommer nok snart ut og hilser på!

Her kommer vibber:

((((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Så flott at alt var bra!!!

Og det du beskrev der er vel sånn ca akkurat det samme som jeg har vært gjennom i dag! Men såpass synkroniserte bør vi vel kanskje være når vi skal føde samtidig! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å lese at alt står bra til i magen din... :hoppe:

Jeg er sikker på at han kommer i løpet av uken, jeg... men ikke spør hvorfor... ;)

Kommer sterkere tilbake i morgen... Natta! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Når en mage snart skal sprekke

må man noen ganger sjekke

om det hele er åkei

ellers kan man bli så lei

men nå må tassen skynde seg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nattevakten på plass i dagboken så oppdater gjerne om du må reise ;)

Jeg er så fryktelig nysgjerrig skjønner du :)

Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa, fikk ikke med meg den ekstra turen din til sykehuset i går. Jeg skjønner at jeg ikke kan være ute av huset i så mange timer av gangen, for her skjer det jo saker og ting :)

Men, veldig godt å høre at alt var i orden, og så syns jeg det er godt å høre når vi bekymrende blir tatt på alvor.

Den lille tassen min var også veldig rolig i går, og det var nr før jeg ringte føden, men så var jeg hos mams og paps og den lille nevøen min begynte å snakke til magen og da ble det masse liv :ler: Vet ikke om det var tilfeldig eller hva det var, men morsomt var det.

Håper det har skjedd ting hos deg i natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN :frustrert:

Skrev det lange svaret til alle dere som har trålet boken min siden i går også ble alt borte :grine:

Orker ikke starte på nytt nå... Rognis, tusen takk for atter et nydelig dikt :kyss:

Og til dere andre, det betyr utrolig mye for meg at dere stepper inn med oppmuntrende ord og tanker når det går litt trått. Gudskjelov er alt bra med den "lille" (skal se han når fem kilo to uker over) og mor er i fin form :kyss:

Tusen takk for alle hilsner :klem:

Hittil har jeg bakt 1 langpanne, og skal bake en til om noen timer. Må i butikken først. Pappa henter meg straks så jeg år bilen hans. Voff maser og vil ut, så jeg får vel ta på meg skoene (sko og sko fru Blom).

Har forresten trimmet skogen og stusset heken ;). Ikke lett det der gitt. Tenkte det kunne være greit å se litt velstelt ut dersom JM velger å tøye oppi tjosa i dag... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjosa :hoho:

Nei det er ikke lett å holde orden der nede nå for tiden. Men nå er det ikke lenge igjen, så det får bare gå tenker jeg.

Etter all den kakesnakkinga di nå, så er jeg nødt til å finne meg litt sjokkis nå :sjenert: Jeg som hadde tenkt å være flink og ikke spise det i dag :sjenert:

Klart vi følger med deg snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Her lukta det sjokkis-kake! :sikle:

Lurer på om jeg skal bake ei i dag jeg - så jeg har i frysern. For NÅ må det vel snart bli no' barselbesøk her hos meg. ;)

Ha en fin dag i dag! :klem:

Og du, hvordan du får stussa hekken nå det skjønner jeg ikke. Akrobatikk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akrobatikk, nei! Her er det bare å lene seg så langt tilbake som mulig og stå foran speilet. Det jeg får med, blir med. Resten får bare være ;). Hun skal være glad jeg gidder å gi det et forsøk i det hele tatt!

Næmmen der var du kverris :vinke:. Ja det er bare å bake. Du skal jo prøve å få timene til i morgen til å gå så fort som mulig ;).

Ha en fin dag, snupper :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...