Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2081 Del Skrevet 21. august 2006 til dere alle, jenter. Kommer sterkere tilbake i morgen...nå er jeg nemlig etter en runde med ← Dett funker ikke kverris, så da kan du stryke fra listen Dere er nå søte da, jenter . Jeg sov til 9.30 i dag etter en ellerså så komisk sexakt i går kveld. Tviler på at vi tar oss flere runder i køya før etter poden er ute Beklager at jeg skremte dere, men jeg måtte ut å kjøpe brød og toalettruller...også måtte jo voff ut. Jeg blir nok ved dataen i heeeele dag... voff og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2082 Del Skrevet 21. august 2006 Det var liiiike før du fikk ei melding av meg nå altså, Murmelmy! Hadde det ikke vært for di i går kveld, så hadde jeg nok ikke reagert på at du ikke var her på morgenkvisten. Egentlig litt glad for at det ikke ble no' action etter runden deres i går, for da kan jeg bruke det mot monja og LT heretter. "INGEN vits i å utsette seg for sånt, han kommer ikke likevel." (Babyen altså...) Ha en fin dag da, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2083 Del Skrevet 21. august 2006 EN UKE TIL TERMINEN DIN!!! :hoppe: TENK om vi føder samtidig da, Murmel - det er jo på ingen måte usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2084 Del Skrevet 21. august 2006 Egentlig litt glad for at det ikke ble no' action etter runden deres i går, for da kan jeg bruke det mot monja og LT heretter. "INGEN vits i å utsette seg for sånt, han kommer ikke likevel." (Babyen altså...) Du måtte poengtere at det var babyen som ikke kom . Nei vet du hva, det var særs komisk og ikke særlig sexy den situasjonen mannen og jeg befant oss i i går. Lenge siden sist og det hjelper jo ikke akkurat det heller. Vi blir vel "jomfruer" neste gang det blir litt action på oss Tenk om vi føder på samme dag . Det hadde vært no! Lurer på om tassen prøver å brøyte/sparke seg ut av magen...ikke noe mindre aktiv nå på slutten, i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2085 Del Skrevet 21. august 2006 I går var det virkelig akrobatikk i magen min også - så ut som han prøvde å ta sats å presse seg ut gjennom mageskinnet. Ser veldig komisk ut - mannen ble stor i øynene da jeg viste han det. Tror nesten han syns det er litt creepy jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2086 Del Skrevet 21. august 2006 Mannen synes også det er superrart. Trøst mannen din med at han ikke er alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. august 2006 #2087 Del Skrevet 21. august 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2088 Del Skrevet 21. august 2006 God morgen! ← Halla, snuppa! merket noe til bivirkningene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2006 #2089 Del Skrevet 21. august 2006 Egentlig litt glad for at det ikke ble no' action etter runden deres i går, for da kan jeg bruke det mot monja og LT heretter. "INGEN vits i å utsette seg for sånt, han kommer ikke likevel." (Babyen altså...) ← Høh! Tror dere at det holder med ÉN gang dere da?? No, no, you girls get back into bed and try again! hele natten hele da´n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2090 Del Skrevet 21. august 2006 Usj, LT! Det er så slitsomt og rart! Ikke var det noe godt heller...sånn mtp at det gjorde vondt med mannen, så har jeg ingen hast med å få ut en baby der nede... HJELP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2091 Del Skrevet 21. august 2006 Høh! Tror dere at det holder med ÉN gang dere da?? No, no, you girls get back into bed and try again! hele natten hele da´n ← Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg på følelsen at vi ikke var ferdige med denne diskusjonen så lett nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2092 Del Skrevet 21. august 2006 Husker også at det gjorde vondt sist, Murmel...hva er poenget da liksom - JA BORTSETT FRA AT DET LIKSOM SKAL SETTE I GANG TING DA...Nei, gidder ikke ødelegge noe som i utgangspunktet er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2006 #2093 Del Skrevet 21. august 2006 Slitsomt og rart, ja, men det funker! Først funker det på modningen. Og når man er skikkelig moden så funker det på å sette i gang fødslen. Det funker mye bedre enn alle de andre kjerringrådene dere allerede har prøvd. Så det beste dere kan gjøre er å gå til sengs. Og bli der! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2094 Del Skrevet 21. august 2006 Har slimet endel mer i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2006 #2095 Del Skrevet 21. august 2006 Der ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2096 Del Skrevet 21. august 2006 Der ser du! ← Men det kan jo være god gammal sperm som mannen har lagret i en måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #2097 Del Skrevet 21. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. august 2006 #2098 Del Skrevet 21. august 2006 Har slimet endel mer i dag... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2006 #2099 Del Skrevet 21. august 2006 Hvordan ser det ut da? Detaljer, detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2100 Del Skrevet 21. august 2006 Blankt, men mye mindre enn det jeg tror var slimproppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå