IdaC Skrevet 30. juni 2006 #1501 Skrevet 30. juni 2006 hei vennen! Håper du koser deg med voff og tar livet med ro i dag
Murmelmy Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1502 Skrevet 30. juni 2006 Hei Ida Nå skal jeg hoppe i bikinien og ta med voff til "parken". Han er litt utålmodig da vi har vært våkne siden 07.15 (sto opp og spiste frokost med mannen) og han ikke har fått noen tur ennå. Auf wiedersehn!!!
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2006 #1503 Skrevet 30. juni 2006 Hei på deg! Nå har jeg vært på SM og grubla litt over det samme som du grubler over! Merkelig fenomen... Ja, ja - håper du får en strålende dag og ikke minst HELG! Vi reiser på hytta, det blir bra!
Gjest Myztica Skrevet 30. juni 2006 #1504 Skrevet 30. juni 2006 Innimellom kunne jeg ønske at jeg bodde i hovedstaden også... Det høres jo så koselig ut med alle disse "is-treffene" Men får vel bare klare meg til helgeturer jeg... Eller shoppingturer. Ha en god helg
Cr@sh Skrevet 30. juni 2006 #1505 Skrevet 30. juni 2006 Hellu... Kos deg i den deilig varmen! Det skal jeg nå... før det blir å pakke bilen og alt annet som skal til før avreise i morgen tidlig... Ha en toppers dag!
Murmelmy Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1506 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hei jenter! Bare en kjapp tur innom med magebilder. 28+5 og 31+6. Synes ikke det er så stor forskjell, jeg...det eneste er at det siste bildet er tatt noe nærmere enn det for tre uker siden. Endret 30. juni 2006 av Murmelmy
IdaC Skrevet 30. juni 2006 #1507 Skrevet 30. juni 2006 Syns heller ikke det er så store forskjellen på magestørrelsen, men den stopper vel litt opp innimellom før den begynner å vokse igjen. Men fiiiin er den uansett Håper du har kosa deg i parken og ikke blitt solbrent
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2006 #1508 Skrevet 30. juni 2006 Nei, ikke så stor forskjell, men som Ida sier - FIIIIN er den i hvertfall! God helg!
Gjest miiip Skrevet 30. juni 2006 #1511 Skrevet 30. juni 2006 Kjenner du MammaSarius og Peony fra før? Eller har dere blitt kjent her inne? Høres koselig ut med de treffene deres... nesten så jeg fikk lyst til å være med... Jeg synes jeg ser bittelitt forskjell på magen, men mye er det ikke, nei. Og den er fortsatt kjempefin og jeg er så imponert over at du er så brun! Det er så mye snakk om is her inne at jeg blir helt sånn ! Men jeg har faktisk spist softis i dag jeg også.
Murmelmy Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1512 Skrevet 30. juni 2006 Hei miip MammaSarius møtte jeg første gang for 1 1/2 år siden i forbindelse med bryllup. Og Peony "traff" jeg på nettet samtidig med MS på bryllupsforumet for to år siden. Møtte henne først for noen måneder siden Kan du ikke bli med på is en gang da? På en betingelse, at du tar med deg S !
IdaC Skrevet 1. juli 2006 #1513 Skrevet 1. juli 2006 Innom for å ønske deg en strålende lørdag i det fine været
Skytte Skrevet 1. juli 2006 #1514 Skrevet 1. juli 2006 Heia!! Rakk ikke innom mitt eget nabolag på runden min igår..Men nå er jeg her for å ønske deg god helg!! Og du..den shavingen vet jeg alt om! Det er søren klype meg et mysterium hvordan jeg fikk det til sist Men det var nok siste gangen på leeenge *grøss og gru* Anyway! Magen din er kjempefin! Har sikkert tatt seg en pause,tror det er vanlig.Det gjorde min også,for så å plutselig bare smelle til å være gigasvær syns jeg!! Oioioi!! T o mndr igjen nå?!? Da er du akkurat 1 mnd etter meg! Da kan vi i teorien få samtidig,tenk på det du!! Hjelpes....! Kos deg masse med mann og voff!
Gjest Myztica Skrevet 1. juli 2006 #1515 Skrevet 1. juli 2006 Så fin mage du har Ser ikke ut som om den hadde vokst noe særlig egentlig... Men som skytte sier, plutselig vokser den masse over natta Og da det gjelder shaving, så har jeg gitt opp jeg.... Ser jo ingenting! Ha en fin lørdag
Gjest Rognebær Skrevet 1. juli 2006 #1516 Skrevet 1. juli 2006 Hei miip MammaSarius møtte jeg første gang for 1 1/2 år siden i forbindelse med bryllup. Og Peony "traff" jeg på nettet samtidig med MS på bryllupsforumet for to år siden. Møtte henne først for noen måneder siden Kan du ikke bli med på is en gang da? På en betingelse, at du tar med deg S ! ← Finfin mage assa! Synes den hadde vokst litt fra første til siste bilde, akkurat passe mye!
Murmelmy Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #1518 Skrevet 2. juli 2006 IdaC: Tusen tak og håper du får en strålende dag i det flotte søndagsværet Skytte: Rettelse...under to måneder igjen . Koste meg masse i det flotte været i går og magen struttr selv om den ikke er gedigen . Shavingen resulterte i hvertfall til at det ble litt på meg i går LinKri: Det er det det vi har mennene våre til . Nå er det deres tur til å bidra med litt vedlikeholdsarbeid. Bæra: . Og selvfølgelig er du med invitert med på litt iskrem...nam nam! MS: og --------------------------------------------------------------------- I går: Våknet med mannen klint inntil meg, klar for det meste . Lenge siden jeg hadde det så koselig kvart over åtte på morgenen . Så dro han på jobb og jeg spiste frokost. Halv ti startet voff og jeg langturen. Vi gikk hjemmefra og ned til byen (ca 1 1/2-2 timer i slentretempo), byttet en lue på Steen&Strøm, kjøpte meg to kuler på Mövenpick, tok banen til Majorstua og gikk til gamleparken (der jeg bodde før) og satte oss der. Mannen hentet oss etter jobb også dura vi opp til der hvor faffar er på rehabilitering etter infarktet. Vel hjemme ventet fotball og mer is ---------------------------------------------------------------------- I dag: Til nå har jeg stått opp, luftet voff og spist frokost. Tassen er superhyperaktiv og magen buler ut over alt. Han var slik i går også og falt ikke til ro før jeg sovnet . MEN, bedre med et hyperaktivt barn enn en man går og uroer seg for. Mannen skal til Sverige før fotballkampen i Fredrikstad starter. Lurer på om jeg skal sitte på ut til mamma (som jeg vet er redusert pga fest i går) hvor jeg sitte med føttene nedi badestampen, eller om jeg skal bli hjemme. Merker jeg er rastløs, så jeg orker ikke sitte inne i hele dag (eller på verandaen). Så over til prosjekt "få voffen ut av ektesengen en gang for alle". For første natt på lenge fikk ikke voff ligge i sengen vår. Vil ha ham ut før babyen kommer så ikke voff assosierer tassen med at han er kastet ut. Da vil de ikke bli så gode venner, tror jeg. Voff har da ligget i sengen sin ved siden av mannen eller lagt seg langflat på gulvet for å kjøle seg ned. Våknet av at han hoppet opp i sengen en gang, men mannen fikk voff tilbake til sin egen seng igjen. Også hørte han at jeg våknet og hoppet opp igjen (men da fikk jeg ham ned på gulvet og ga ham en godbit når han la seg ned:)). Utrolig deilig å sove i nytt sengetøy uten en voff som røyter og vil ligge klin inntil deg . Nyyydelige voffen min Ha en fin dag, jenter
Gjest Rognebær Skrevet 2. juli 2006 #1519 Skrevet 2. juli 2006 Hørtes lurt ut med voffeavvenning før babyen kommer - kan tenke meg det ville blitt sjalusi og baluba ellers! Han er vel vant til å ha dere helt for dere selv! Når reiser du på ferie?
lillesky Skrevet 2. juli 2006 #1520 Skrevet 2. juli 2006 Kjempefin mage! Vår jrt-voff får ikke sove i vår seng. Han har egen seng ved sengsa vår, og han trives godt der. Orker ikke de små hvite hårene i senga mi! Og selv om han er liten, så skal han ta mest mulig plass. Har hatt han oppi senga noen ganger når sambo er borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå