Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halvveis :hoppe: Gratulerer så mye! Nå kommer det til å gå enda fortere. Nå kommer sol og sommer og dagene kommer til å fly av gårde :)

Åååå, sånn seng har vi og lyst på, tror vi får den av min søster og svoger, for de fikk seng av oss til førstemann også :)

Gleder meg til å begynne å innrede og kjøpe inn litt ting og tang.

Ha en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa mye med halvveisgaatt svangerskap! :tommelsmil:

Ha en kjempefin paaske, Murmelmy!

Stor, gul paaske- :kose: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony: Godt jeg ikke er alene ;)

Jenter: Tusen takk for alle halvgåtte gratulasjoner :Nikke: Veldig gøy å ha kommet så langt assa :hoppe: Masse god påske til dere også! Og tusen takk for sengeskryt. Er kjempe fornøyd med den! :vinke:

Har ikke akkurat skrevet så mye i dagboken de siste dagene :riste:. I går møtte jeg Lille Smurf på café. Satt å slarva lenge før vi tok veien opp til meg hvor gutta våre (husbondene og voffene) så fotball. Spiste pai og salat til middag og alt var bare kos :klem:

I dag sov jeg til ni, gikk liten tur med voff, spiste frokost, så på tv og surfet på nettet, spiste lunsj og gikk ut i det fine været.

Møtte en venninne som bor i nærheten og vi gikk sammen med voff ned til Nydalen og kjøpte oss en kaffe og satt i solveggen. Veeeeldig koselig. På hjemveien dro jeg til tanten min hvor mormor passet kusine. Nå er jeg endelig hjemme igjen. Gikk vel i totalt fire timer i dag :Nikke: Var ute fra 11.30-17.00.

Nå har akkurat brudekjolekjøperen hentet kjolen. Jeg fikset en kontrakt og alt er betalt. Sitter nå med syv tusen kroner i hånden :sjenert: ...litt vemodig å selge brudestasen, men godt at den får et liv etter meg :ler:

Venter på at mannen skal komme hjem. Lurer på om vi kanskje skal ha pannekaker til middag. Vi får se om han har noe bedre forslag. I dag er det tv-kveld og mannekos. Jammen på tide...får håpe han er med på planen ;)

I morgen skal søs og jeg kjøre mannen på jobb og deretter dra til Sverige. Skal hente det flotte fossefallblandebatteriet i Strömstad. Blir nok litt annen shopping også. Tenkte jeg skulle kjøpe og fylle et kjempe-påskeegg til pappa og sambo. Gi dem det og en stoooor bukett tulipaner som takk for sengen :Nikke:

Nå tenkte jeg at jeg skulle starte med middagen...vårruller, jasminris, salat og sweet chili sauce til middag i dag.

God kveld!

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur til Sverige!  :)

Takk vennen :klem:

Hjemme fra Sverige nå med verdens mest tålmodige voff. Han har ligget mer eller mindre konstant i bilen siden kl 08 i dag...til kl 17. Godvoffen :hjerte:

Fikk handlet det jeg skulle og måtte t.o.m. vise legitimasjon på Systembolaget :ler: Tjueseks år og gravid...og kjøpte ikke engang sprit :sjokkert:

Til pappa og sambo kjøpte jeg en god rødvin og et digert påskeegg med over 2.5 kg snadder :sikle: . Ikke noe godis til meg da :riste:. Får nok nok i påsken :Nikke:

I morgen drar vi på hytta til søndag...det blir koselig.

Nytt magebilde! Sammenlikn med forrige!

18+6 og 20+3

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodig voff du har! Imponert!

Kjøpte vinflaske i gave til venninne som hadde bursdag, og fikk mye rare blikk i køen på Polet. Var vel mest jeg som følte blikkene brenne i nakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytiden som kommer nå er viktig.

La oss reflektere over hvorfor ialledager

vi sluttet å sprikre mannfolk opp

på treplanker....

GOD PÅSKE!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig nydelig mage du har fått! :hjerter: Og jammen har den vokst masse på to uker!!! :danse:

Gratulerer med salg av brudekjolen forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi, Søndagsengel og Xavia: TUSEN TAKK for mageskryt :Nikke: . Den har vokst så sinnsykt i det siste!

Monja: Så koselig med påskeord... :klem:

Hei jenter!

Jeg er på hytta hvor de nå har fått bredbånd :roll:, så derfor benytter jeg meg av muligheten til å sende dere ennå en liten påskehilsen :vinke:

Magenytt: den vokser og vokser og sparkene blir hardere og hardere... Nå har godgutten også begynt å sparke kraftig på venstre side av magen ikke bare høyre. Så utrolig gøy og han har vært så sinnsykt livlig i går og i dag. Han har nemlig vært litt rolig mandag og tirsdag. Det er så godt :hjerte:.

Nå er straks middagen klar og vi skal ha svin, ris, salat og nam nam saus. Svigermor i sitt ess.

Har lagt på meg ti kilo allerede og det synes på lårene :sjokkert: Cellulitter og æsj! Gleder meg til jeg starter treningen for fullt til høsten. Skal tilbake i tipp topp form så kjapt som mulig, altså... Og i slutten av mai åpner Frognerbadet og da skal jeg svømme flere ganger i måneden, spesielt hvis det er pent vær.

Til neste uke er det jordmortime og legetime. På sistnevnte skal det avgjøres om jeg skal ut i jobb igjen eller ei. Er litt i tvil om hva jeg ønsker sånn rent økonomisk, men er jo blitt mye piggere! Nå er migrenen unntaket og ikke regelen som den var for noen uker siden. Hadde hodepine mandag, tirsdag og i går, men i dag er jeg vesentlig bedre. Vi får se hva legen sier. Jeg er i hvertfall hundre prosent ærlig med henne.

Ha en fortsatt kjempe fin påske, så kanskje jeg tar meg en tur innom igjen i morgen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...