Xadrian Skrevet 11. mars 2023 #41 Del Skrevet 11. mars 2023 Norsk professor advarer - Jeg kan lage korona-viruset på fire måneder - (Nettavisen 11.06.2021) - Vi har tidligere vært litt forsiktige med å fortelle hvor lett det er å lage dette korona-viruset, sier professor Audun Helge Nerland, som sitter i komiteen for biosikkerhet ved Universitetet i Bergen. Jeg lage det på tre-fire måneder. Kanskje enda kortere tid. Man trenger bare utstyr som er i et standard laboratorium. Det er nettopp det som er så skummelt. Virus-manipulering – er dette forskning vi burde drive med? - (ABC Nyheter 5. mars 2022) I flere år har amerikanske myndigheter finansiert høyrisikoforskning i andre land, deriblant ved det velkjente Wuhan-instituttet i Kina, hvor forskere siden 2015 har manipulert coronavirus. Ja det kan man jaggu spørre om... Forsker skaper virus som kan utslette menneskeheten - (Independent 02 July 2014) Jordens befolkning er forsvarsløs om det noen gang unnslipper laboratoriet. Forskere utviklet influensavirus som kan drepe millioner - (TV2 04. desember 2011) Sammenlignet med dette er ikke miltbrann skummelt i det hele tatt. Gjenskaper spanskesykevirus i omstridt forsøk (NRK 19.06.14) Kritikere mener forsøkene er livsfarlige. – Det de holder på med er helt sykt. Har skapt dommedagsvirus – vil avsløre oppskriften - (TV2 13. april 2012) Dommedagsviruset kan ta livet av 75 prosent av jordas befolkning. Nå frykter amerikanske myndigheter at «oppskriften» skal falle i gale hender. Fant prøver med dødelig, utryddet virus i GJENGLEMT I PAPPESKE - (Dagbladet 09.07.14) Stammer trolig fra 1950 – National Institutes of Health-ansatte oppdaget prøvene, som var merket «variola», som er en annet navn for kopper. Man burde kanskje bruke de milliardene man bruker på å lete etter intelligent liv i universet til å lete etter intelligent liv på jorda... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 11. mars 2023 #42 Del Skrevet 11. mars 2023 Xadrian skrev (8 timer siden): Norsk professor advarer - Jeg kan lage korona-viruset på fire måneder - (Nettavisen 11.06.2021) - Vi har tidligere vært litt forsiktige med å fortelle hvor lett det er å lage dette korona-viruset, sier professor Audun Helge Nerland, som sitter i komiteen for biosikkerhet ved Universitetet i Bergen. Jeg lage det på tre-fire måneder. Kanskje enda kortere tid. Man trenger bare utstyr som er i et standard laboratorium. Det er nettopp det som er så skummelt. Virus-manipulering – er dette forskning vi burde drive med? - (ABC Nyheter 5. mars 2022) I flere år har amerikanske myndigheter finansiert høyrisikoforskning i andre land, deriblant ved det velkjente Wuhan-instituttet i Kina, hvor forskere siden 2015 har manipulert coronavirus. Ja det kan man jaggu spørre om... Forsker skaper virus som kan utslette menneskeheten - (Independent 02 July 2014) Jordens befolkning er forsvarsløs om det noen gang unnslipper laboratoriet. Forskere utviklet influensavirus som kan drepe millioner - (TV2 04. desember 2011) Sammenlignet med dette er ikke miltbrann skummelt i det hele tatt. Gjenskaper spanskesykevirus i omstridt forsøk (NRK 19.06.14) Kritikere mener forsøkene er livsfarlige. – Det de holder på med er helt sykt. Har skapt dommedagsvirus – vil avsløre oppskriften - (TV2 13. april 2012) Dommedagsviruset kan ta livet av 75 prosent av jordas befolkning. Nå frykter amerikanske myndigheter at «oppskriften» skal falle i gale hender. Fant prøver med dødelig, utryddet virus i GJENGLEMT I PAPPESKE - (Dagbladet 09.07.14) Stammer trolig fra 1950 – National Institutes of Health-ansatte oppdaget prøvene, som var merket «variola», som er en annet navn for kopper. Man burde kanskje bruke de milliardene man bruker på å lete etter intelligent liv i universet til å lete etter intelligent liv på jorda... Man burde heller fokusere på å gjør verden bedre enn å skape farlige ting hvertfall. Eneste fordelen med livet som jeg ser det er at man skal dø en dag. Under covid så vi jo hvor gale mennesker kan være. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 11. mars 2023 #43 Del Skrevet 11. mars 2023 Xadrian skrev (14 timer siden): Norsk professor advarer - Jeg kan lage korona-viruset på fire måneder - (Nettavisen 11.06.2021) - Vi har tidligere vært litt forsiktige med å fortelle hvor lett det er å lage dette korona-viruset, sier professor Audun Helge Nerland, som sitter i komiteen for biosikkerhet ved Universitetet i Bergen. Jeg lage det på tre-fire måneder. Kanskje enda kortere tid. Man trenger bare utstyr som er i et standard laboratorium. Det er nettopp det som er så skummelt. Virus-manipulering – er dette forskning vi burde drive med? - (ABC Nyheter 5. mars 2022) I flere år har amerikanske myndigheter finansiert høyrisikoforskning i andre land, deriblant ved det velkjente Wuhan-instituttet i Kina, hvor forskere siden 2015 har manipulert coronavirus. Ja det kan man jaggu spørre om... Forsker skaper virus som kan utslette menneskeheten - (Independent 02 July 2014) Jordens befolkning er forsvarsløs om det noen gang unnslipper laboratoriet. Forskere utviklet influensavirus som kan drepe millioner - (TV2 04. desember 2011) Sammenlignet med dette er ikke miltbrann skummelt i det hele tatt. Gjenskaper spanskesykevirus i omstridt forsøk (NRK 19.06.14) Kritikere mener forsøkene er livsfarlige. – Det de holder på med er helt sykt. Har skapt dommedagsvirus – vil avsløre oppskriften - (TV2 13. april 2012) Dommedagsviruset kan ta livet av 75 prosent av jordas befolkning. Nå frykter amerikanske myndigheter at «oppskriften» skal falle i gale hender. Fant prøver med dødelig, utryddet virus i GJENGLEMT I PAPPESKE - (Dagbladet 09.07.14) Stammer trolig fra 1950 – National Institutes of Health-ansatte oppdaget prøvene, som var merket «variola», som er en annet navn for kopper. Man burde kanskje bruke de milliardene man bruker på å lete etter intelligent liv i universet til å lete etter intelligent liv på jorda... De elsker dette vet du, kjempegøy! Og å tro at disse ikke slipper ut i blant er ren utopi. Og så er det big business om de slipper ut også, så det er vel ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 11. mars 2023 #44 Del Skrevet 11. mars 2023 Covid er bullshit skal jeg si deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 11. mars 2023 #45 Del Skrevet 11. mars 2023 Lonehill skrev (22 timer siden): Jeg lånte uttrykket "det mest smittsomme luftveisviruset mennesker har sett" fra en fyr i WHO. Det var ikke sugd fra eget bryst. Jeg er selvsagt helt enig i det du sier. Før i tida måtte man være syk for å være syk. Etter at WHO endret definisjonen av smitte er vi syke bare vi har viruset innabords, symptomer eller ikke. Det var enklere før i tida, da vi hadde immunforsvar. Ja, ikke sant Men det har jo skapt et enormt marked for immunforsvarsproteser da.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 12. mars 2023 #46 Del Skrevet 12. mars 2023 Tenker Covid kanskje kom fra en lab.. Sier bare en ting! Fort Detrick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg