Gå til innhold

Covid skyldes lablekasje?


Cisco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tilhengere av teorien kan si at det ikke er første gang det har skjedd en lab-lekkasje, uforskyldt. Det har skjedd flere ganger.

Motstandere kan si at det ikke finnes noen konkrete bevis og at det kan virke litt påfallende at amerikanske myndigheter nå snur i saken nå som Kina legger seg nærmere Russland i Ukraine/Russland krigen.

Det er ihvertall ingen tvil at Covid har blitt brukt politisk hele tiden.

  • Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bælfeit said:

Kjenner min tillitt til myndigheter og media er omtrent lik 0.

Men Alex Jones/Steigan stoler du på? 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bælfeit skrev (9 minutter siden):

Kjenner min tillitt til myndigheter og media er omtrent lik 0.

Hvem har du tillit til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Selvsagt er det lablekkasje og sannsynligvis ikke bare fra Kina. Amerikanske myndigheter stiller seg bak det fordi de kan skylde på Kina. Men de har også sine laboratorier der de forsker en masse på virus, laboratorier som ikke er hermetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bælfeit skrev (8 timer siden):

Kjenner min tillitt til myndigheter og media er omtrent lik 0.

Min har vært 0 siden jeg var 3 år 

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest431 skrev (41 minutter siden):

Document har mye bra bare så trist at mange har så mye i mot dem :(  en motvekt til MSM :) 

Endret av Maskinfører
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noe USA nå sier fordi de er redd for å bli tatt for det selv, tenker jeg. Og da henger de ut Kina. Nå har vel USA fundet det sammen med Kina vel, men viktig å peke fingeren når det kommer mye grums opp.. Sånn at de slipper bli tatt 😉 De skal jo ha en "gyldig grunn" til å gå imot dem også. Typ "Ikke nok med at Kina støtter Russland, nå har de søren meg stått for korona også!" 

Endret av Perfume
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er imponerende hvordan de greide å få sparket folk som mente dette var en sannsynlighet, lyve om at dette slett ikke var en mulighet engang - de fikk utdannede spesialister innen feltet,  professorer til å ikke tørre og snakke, de kastet folk ut av twitter fordi de sa høyt at dette faktisk var en mulighet. Det var så voldsomt...

Vi får vel aldri vite hva som egentlig skjedde ettersom Kina har nektet noe særlig innsyn. Det som gjør meg mest mistenksom er jo at de ikke har lagt fram noe bevis på det motsatte. Hvis covid hoppet fra et dyr til menneske, så burde de jo funnet dette dyret. Det burde jo være førsteprioriteten til Kina. Slippe inn alle for å se at dette hadde ikke skjedd i lab`en, og være transparent. Men nei.. 

De sendte sin toppgeneral innen biologiske våpen i det kinesiske forsvaret for å ta over Wuhan laben, og ga minimal med info. Sammen med alle andre indisier med disse ansatte på Wuhan lab`en som var blant de første syke de kjente til, og at de forsket på gain-of-function og slike virus...vel, det er jo stor pokkers mulighet for det. 

Jeg tror "alle" var livredde for at det skulle bli krig, eventuelt ikke ville tro at dette var en lab-lekkasje fordi Trump sa det. Det ble faktisk brukt som et argument. Trump sa at det var en lekkasje, så da kan det ikke være sant. Hadde Trump likt pandaer, så hadde vel de fleste ment at pandaer var det verste på denne jord. 

Så det jeg sitter igjen med etter dette er at verden er gal. Fullstendig gal. Media er feige og korrupte og utrolig mange folk har kan bringes til taushet så lenge noen bestemmer at noe er tabu å snakke om. 

Endret av Mooza
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ramona1970
Mooza skrev (54 minutter siden):

Så det jeg sitter igjen med etter dette er at verden er gal. Fullstendig gal. Media er feige og korrupte og utrolig mange folk har kan bringes til taushet så lenge noen bestemmer at noe er tabu å snakke om. 

Helt fullstendig gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var bevist en gang for alle at det ikke kunne være et lab produsert virus, selv om noen galninger viste til hvordan det var satt sammen????? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg med bilde uten kildehenvisning. Lomvi, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiuren skrev (På 4.3.2023 den 18.58):

Trodde det var bevist en gang for alle at det ikke kunne være et lab produsert virus, selv om noen galninger viste til hvordan det var satt sammen????? 

- FBI mener det var en lekkasje. https://www.bbc.com/news/world-us-canada-64806903

- Energidepartamentet (EOM) mener det, og de har dessuten kontroll og ansvar for alle laberatorium som denne, https://www.theguardian.com/world/2023/feb/26/covid-virus-likely-laboratory-leak-us-energy-department

- Store deler av CIA mener at det var en lableak. "The Wall Street Journal cited a U.S. intelligence report saying three Institute of Virology researchers became sick enough with COVID-19-like symptoms in November 2019 that they sought hospital care – about a month before China reported the first infections. A growing number of senior U.S. officials say they believe the lab leak scenario can’t be ignored." Tidligere direktor for CIA, og secretary of state, pompeo var tidlig ute og sa at dette skyldtes en lekkasje, 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
Mooza skrev (1 time siden):

- FBI mener det var en lekkasje. https://www.bbc.com/news/world-us-canada-64806903

- Energidepartamentet (EOM) mener det, og de har dessuten kontroll og ansvar for alle laberatorium som denne, https://www.theguardian.com/world/2023/feb/26/covid-virus-likely-laboratory-leak-us-energy-department

- Store deler av CIA mener at det var en lableak. "The Wall Street Journal cited a U.S. intelligence report saying three Institute of Virology researchers became sick enough with COVID-19-like symptoms in November 2019 that they sought hospital care – about a month before China reported the first infections. A growing number of senior U.S. officials say they believe the lab leak scenario can’t be ignored." Tidligere direktor for CIA, og secretary of state, pompeo var tidlig ute og sa at dette skyldtes en lekkasje, 

Lurer på om de hadde ment det samme om det var lekkasje i USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ramona1970 said:

Lurer på om de hadde ment det samme om det var lekkasje i USA...

Det ville nok vært en enda bedre grunn til å si det var en lekkasje fra kinesisk lab..... :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (2 minutter siden):

Det ville nok vært en enda bedre grunn til å si det var en lekkasje fra kinesisk lab..... :D 

De er nok redd for å bli "medskyldig" ... Siden de fundet akkurat den lab'en mener jeg... 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...