AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #21 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det stemmer ikke. Jeg lader min Apple7 ca hver 3. Dag. Den lades på ca en halv time med usb-c lader. Den bruker mer strøm om du ikke har med deg telefonen din. Anonymkode: 50c0b...7c1 Takk for svar! Er du fornøyd med Apple Watch? Er det noe du savner med klokke ? Anonymkode: 48785...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #22 Del Skrevet 1. mars 2023 Hvis du vil ha best mulig klokke, for minst mulig pris velger du Coros Pace 2 (jeg er Garmin fanboy). Garmin Forerunner 55 er også bra, og ligger til rundt samme pris. Men da med mye mindre funksjoner. Garmin 245 kan også vurderes, men jeg ville gått opp til Garmin 255 hvis du har råd. Det er en veldig god klokke. Anonymkode: 5f769...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 2. mars 2023 #23 Del Skrevet 2. mars 2023 Kommer egentlig veldig an på hva man er ute etter. Er det viktig at klokka kan mye? Skal det være så mye specs som overhode mulig, eller er det egentlig kun basic man er ute etter? Skal den se feminin og søt ut, eller liker man treningslooken? Skal batteritiden være så lang som mulig innenfor rammene av budsjettet man har til rådighet eller er det ikke så farlig? Skal man navigere mye ute i skogen eller skal man eventuelt løpe på mølle inne? Skal man svømme med klokka eller skal man ikke osv osv… i all evighet! Har hatt Polar før og var relativt fornøyd med det, men bruker nå Garmin og liker det enda bedre. Jeg har 2 klokker som begge dekker ulike behov. En Forerunner 955 som bruker til løping, svømming og på jobb. Forerunnerserien er relativt små og hendige og passer derfor godt på jobb hvor klokka skal gli lett innunder skjorteermet. Den er også mer minimalistisk enn Garmin Instict 2 solar som jeg bruker på fjellturer hvor batterilevetid er alfa omega. Garmin er også gull navigasjonsmessig da klokkene kopler opp ikke bare mot GPS, men også EUs satelittjenester Galileo og Glonass. Dette gir høyere nøyaktighet enn det noen andre kan tilby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå