AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #21 Skrevet 26. februar 2023 Hvis Kardashian kvinnene fjerner de rumpeimplantatene, må de da ende opp med hule, forferdelig slappe og stygge rumper??? Når noen store innlegg fjernes etter så lang tid, må de jo ha utvidet og strukket huden på rumpeballene noe forferdelig. Men de opererer vel bort sånt også, kanskje, og får det også fikset? Anonymkode: 62aeb...48b
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #22 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gi eksempler på at det tynne kroppsidealet er tilbake?? Selv om 90-tallsstilen er tilbake, så har jeg ikke sett flere heroin-chick damer.. Anonymkode: 7ea19...218 "Vil medføre" skrev jeg. Dvs jeg tror det kommer. Anonymkode: 4d39f...278
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #23 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Booty-fikseringen kommer fra afro-amerikansk hip-hop kultur, tror ikke det er så mange norske menn som lar seg påvirke av dette. Har aldri syntes sånne kjemperumper har vært pent, og det kommer til å bli dritstygt når alderen til disse jentene med slike rumper tar dem. Anonymkode: ceab0...6fa Vi som har runde former har det uansett, og det er ikke stygt, det er bare ikke alle som har de rette formene mange har i Norge. Anonymkode: d2452...291 1
herzeleid Skrevet 26. februar 2023 #24 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vi har hatt en avstikker med body positivity og fokus på stor rumpe, men det virker ut som om denne trenden er over nå. Kan gjerne hate de, men at Kardashians har vært meningsbærende for kroppsidealet er bare fakta. Jenter har (uskyldig) fokusert på å bygge rumpe på treningsstudio eller (mer risikabelt) fått BBL eller implantater for å få mer booty, Nå har klanen fjernet dette, og gått ned i vekt. Og idealet er skinny igjen, Virker også sånn på trådene her inne. Er du som singel opptatt av å være slank eller date slanke kvinner? Anonymkode: b2252...fd7 Antagelig var aldri det å være slank "ut". Det er nok i hovedsak kvinner som har et forhold til slike figurer, og om de blir tykkere eller smalere tror jeg det har temmelig lite innvirkning på hva menn liker. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #25 Skrevet 2. mars 2023 On 2/25/2023 at 11:17 PM, AnonymBruker said: Nå får det være nok med disse kroppstrådene her inne. Finn på noe annet! Gå å ta deg en bolle f.eks 🤗 Anonymkode: 1e991...2b1 Ikke boller, de blir du feit av. Anonymkode: 7a6b3...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #26 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 23.21): Det har aldri vært "ut". Menns preferanser/biologi følger ikke moter eller trender i den grad kvinner innbiller seg. Anonymkode: 78d2a...14d Og de fleste menn foretrekker at damer har former. Undervektige jenter har veldig sjeldent former i det hele tatt. Anonymkode: 1663d...be8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #27 Skrevet 2. mars 2023 Jeg synes det er absurd at kroppstyper er en del av motebildet. Og enda verre at folk går til drastiske og permanente skritt for å følge trender. Det gjelder for øvrig de som også nå tatoverer på seg fregner. Fregner, som for ikke lenge siden var ansett som alt annet enn fint og trendy. Anonymkode: 6a9f8...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #28 Skrevet 2. mars 2023 De aller fleste foretrekker vel slanke kvinner med former. 90talls modellene feks tror jeg er ideelt for mange. Ikke for tynn, med pupper og rumpe, men heller ikke tjukk på noe som helst måte. Anonymkode: 597b0...1c2 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #29 Skrevet 2. mars 2023 Moten med overdimensjonert rumpe (enten den er basert på trening eller bare fett) er definitivt på vei ut. Nå er vi snart tilbake til det klassiske modell-idealet, med smale hofter og liten rumpe. Samtidig blir høye kvinner (175 +) mer i vinden som moteideal, slik de var før denne siste bølgen med små tjukkaser. Anonymkode: d9cd4...2aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #30 Skrevet 2. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er absurd at kroppstyper er en del av motebildet. Og enda verre at folk går til drastiske og permanente skritt for å følge trender. Det gjelder for øvrig de som også nå tatoverer på seg fregner. Fregner, som for ikke lenge siden var ansett som alt annet enn fint og trendy. Anonymkode: 6a9f8...6e4 Jeg for min del konstaterer at kroppstyper, tilsynelatende alltid har vært en del av motebildet. Det absurde ligger i at mennesker i det hele tatt anstrenger seg for å følge motebildet. Anonymkode: 5c3a9...db8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #31 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 23.15): Vi har hatt en avstikker med body positivity og fokus på stor rumpe, men det virker ut som om denne trenden er over nå. Kan gjerne hate de, men at Kardashians har vært meningsbærende for kroppsidealet er bare fakta. Jenter har (uskyldig) fokusert på å bygge rumpe på treningsstudio eller (mer risikabelt) fått BBL eller implantater for å få mer booty, Nå har klanen fjernet dette, og gått ned i vekt. Og idealet er skinny igjen, Virker også sånn på trådene her inne. Er du som singel opptatt av å være slank eller date slanke kvinner? Anonymkode: b2252...fd7 Venstre utgave 7 ganger i uka, og dobbelt på søndag! 🍑 Anonymkode: f84d6...99e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #32 Skrevet 2. mars 2023 Bilde nr 2 var knall fint. Anonymkode: a23a7...29e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå