AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Vi har hatt en avstikker med body positivity og fokus på stor rumpe, men det virker ut som om denne trenden er over nå. Kan gjerne hate de, men at Kardashians har vært meningsbærende for kroppsidealet er bare fakta. Jenter har (uskyldig) fokusert på å bygge rumpe på treningsstudio eller (mer risikabelt) fått BBL eller implantater for å få mer booty, Nå har klanen fjernet dette, og gått ned i vekt. Og idealet er skinny igjen, Virker også sånn på trådene her inne. Er du som singel opptatt av å være slank eller date slanke kvinner? Anonymkode: b2252...fd7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Nå får det være nok med disse kroppstrådene her inne. Finn på noe annet! Gå å ta deg en bolle f.eks 🤗 Anonymkode: 1e991...2b1 14 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Det har aldri vært "ut". Menns preferanser/biologi følger ikke moter eller trender i den grad kvinner innbiller seg. Anonymkode: 78d2a...14d 4 9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Nei takk, jeg vil ha chubby 🤗🤗❤ Anonymkode: ed140...0b0 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Jeg er så lei av the Kardashians 😵Nå må dere jenter slutte å se på dem. Anonymkode: 085e8...cdd 7 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Nå er jo 90-tallets mote tilbake, det vil vel naturlig også medføre kroppsidealet tilhørende 90-tallet. Og da snakker vi skinny ja, til tider magre, heroin-chick osv. Tror likevel de fleste menn foretrekker kvinnelige former uavhengig av mote. Anonymkode: 4d39f...278 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har aldri vært "ut". Menns preferanser/biologi følger ikke moter eller trender i den grad kvinner innbiller seg. Anonymkode: 78d2a...14d Jo det gjør de så absolutt. Greit nok at menn liker sunne damer stort sett som baseline men de kan påvirkes til å tenne på alt mulig rart via media og sosialisering. Anonymkode: f5f98...7cf 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 Har sett ut som bilde 2 hele mitt liv, fikk høre i flere år at jeg var for tynn, nå får jeg plutselig komplimenter. Tydelig andre lar seg påvirke av trender. For min del er vekten helt stuck på samme siffer og det er ikke noe jeg jobber for, men et resultat av at jeg alltid har drevet med dans og liker sunn mat Anonymkode: 97055...c37 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 Hva faen skjer med den etterveksten hennes!?? Burde ta seg råd til å fikse den, om ikke annet... Anonymkode: 3215c...bd0
Majer Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 Undersøkelse i Storbritannia viser at arbeiderklassen i stor grad foretrekker store pupper og middelklassen små. Vet ikke om det kan overføres til andre former. 1
Gjest Paramount Skrevet 25. februar 2023 #11 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menns preferanser/biologi følger ikke moter eller trender i den grad kvinner innbiller seg. Kvinner imponerer ikke, eller er det menn som ikke imponerer? Moten er ikke genetisk.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei takk, jeg vil ha chubby 🤗🤗❤ Anonymkode: ed140...0b0 Her også! Gi meg chubby og oppover! Anonymkode: 781cd...07e 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har hatt en avstikker med body positivity og fokus på stor rumpe, men det virker ut som om denne trenden er over nå. Kan gjerne hate de, men at Kardashians har vært meningsbærende for kroppsidealet er bare fakta. Jenter har (uskyldig) fokusert på å bygge rumpe på treningsstudio eller (mer risikabelt) fått BBL eller implantater for å få mer booty, Nå har klanen fjernet dette, og gått ned i vekt. Og idealet er skinny igjen, Virker også sånn på trådene her inne. Er du som singel opptatt av å være slank eller date slanke kvinner? Anonymkode: b2252...fd7 På akkurat dette bildet tenker jeg heller at det første bildet kanskje var kort tid etter svangerskap og hvor hun var lykkelig gift. Det siste bildetmange år etter svangerskap og i tillegg gjennomgått livskrise (samlivsbrudd). Altså lykkelig vs mindre lykkelig.. Mer enn at dette er en trend… Anonymkode: 7ea19...218 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er jo 90-tallets mote tilbake, det vil vel naturlig også medføre kroppsidealet tilhørende 90-tallet. Og da snakker vi skinny ja, til tider magre, heroin-chick osv. Tror likevel de fleste menn foretrekker kvinnelige former uavhengig av mote. Anonymkode: 4d39f...278 Gi eksempler på at det tynne kroppsidealet er tilbake?? Selv om 90-tallsstilen er tilbake, så har jeg ikke sett flere heroin-chick damer.. Anonymkode: 7ea19...218
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Skrevet 26. februar 2023 Nei. Sunnhet og former er 👍 Anonymkode: 3a170...448
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #16 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gi eksempler på at det tynne kroppsidealet er tilbake?? Selv om 90-tallsstilen er tilbake, så har jeg ikke sett flere heroin-chick damer.. Anonymkode: 7ea19...218 Eksempler? Ser det overalt, spesielt på sosiale medier, hvor jenter for noen år siden var opptatt av #curves og "thic, nå er opptatt av stram mage og å være tynne. Men jeg merker det også blant overvektige venninner som før delte mye typisk body positivity greier, men nå er opptatt av å slanke seg og prater mye om slankemidler som Ozempic. Å prate om slanking har jo nærmest vært anti-woke lenge, men nå er det plutselig innafor igjen. Anonymkode: b2252...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Eksempler? Ser det overalt, spesielt på sosiale medier, hvor jenter for noen år siden var opptatt av #curves og "thic, nå er opptatt av stram mage og å være tynne. Men jeg merker det også blant overvektige venninner som før delte mye typisk body positivity greier, men nå er opptatt av å slanke seg og prater mye om slankemidler som Ozempic. Å prate om slanking har jo nærmest vært anti-woke lenge, men nå er det plutselig innafor igjen. Anonymkode: b2252...fd7 Verdt å huske at algoritmene serverer deg mer av det du har sett på. Da er det fort gjort å bli oversvømt av thin content i alle kanaler. Hos meg er det motsatt. Anonymkode: 781cd...07e 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jo det gjør de så absolutt. Greit nok at menn liker sunne damer stort sett som baseline men de kan påvirkes til å tenne på alt mulig rart via media og sosialisering. Anonymkode: f5f98...7cf Booty-fikseringen kommer fra afro-amerikansk hip-hop kultur, tror ikke det er så mange norske menn som lar seg påvirke av dette. Har aldri syntes sånne kjemperumper har vært pent, og det kommer til å bli dritstygt når alderen til disse jentene med slike rumper tar dem. Anonymkode: ceab0...6fa 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 Du bør fokusere mindre på kropp og utseende og mer på språket ditt. Anonymkode: 5c3a9...db8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #20 Skrevet 26. februar 2023 Det er overvektige kvinner som har fokusert på «kroppspositivitet», ikke menn. Rumper som er store pga mye fett har aldri vært populært blant menn. Muskler er noe helt annet. Jeg er slank (-ikke «heroin chic»), og har overhodet ikke merket noe nedgang i oppmerksomhet fra menn i denne «kroppspositivisme (kun for overvektige)»-tiden. Anonymkode: ae431...343 1 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå