Gå til innhold

Er thin in igjen på datingmarkedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en avstikker med body positivity og fokus på stor rumpe, men det virker ut som om denne trenden er over nå.

Kan gjerne hate de, men at Kardashians har vært meningsbærende for kroppsidealet er bare fakta. Jenter har (uskyldig) fokusert på å bygge rumpe på treningsstudio eller (mer risikabelt) fått BBL eller implantater for å få mer booty,

Nå har klanen fjernet dette, og gått ned i vekt. Og idealet er skinny igjen, Virker også sånn på trådene her inne. 

image.thumb.png.35607479e5a964645de9550ec6699444.png

Er du som singel opptatt av å være slank eller date slanke kvinner?

Anonymkode: b2252...fd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får det være nok med disse kroppstrådene her inne. Finn på noe annet! Gå å ta deg en bolle f.eks 🤗

Anonymkode: 1e991...2b1

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Det har aldri vært "ut".

Menns preferanser/biologi følger ikke moter eller trender i den grad kvinner innbiller seg.

Anonymkode: 78d2a...14d

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Nei takk, jeg vil ha chubby 🤗🤗

Anonymkode: ed140...0b0

• Liker 8
Skrevet

Jeg er så lei av the Kardashians 😵Nå må dere jenter slutte å se på dem. 

Anonymkode: 085e8...cdd

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er jo 90-tallets mote tilbake, det vil vel naturlig også medføre kroppsidealet tilhørende 90-tallet. Og da snakker vi skinny ja, til tider magre, heroin-chick osv. Tror likevel de fleste menn foretrekker kvinnelige former uavhengig av mote. 

Anonymkode: 4d39f...278

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har aldri vært "ut".

Menns preferanser/biologi følger ikke moter eller trender i den grad kvinner innbiller seg.

Anonymkode: 78d2a...14d

Jo det gjør de så absolutt. Greit nok at menn liker sunne damer stort sett som baseline men de kan påvirkes til å tenne på alt mulig rart via media og sosialisering.

Anonymkode: f5f98...7cf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har sett ut som bilde 2 hele mitt liv, fikk høre i flere år at jeg var for tynn, nå får jeg plutselig komplimenter. Tydelig andre lar seg påvirke av trender. For min del er vekten helt stuck på samme siffer og det er ikke noe jeg jobber for, men et resultat av at jeg alltid har drevet med dans og liker sunn mat

Anonymkode: 97055...c37

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva faen skjer med den etterveksten hennes!?? Burde ta seg råd til å fikse den, om ikke annet...

Anonymkode: 3215c...bd0

Skrevet

Undersøkelse i Storbritannia viser at arbeiderklassen i stor grad foretrekker store pupper og middelklassen små. Vet ikke om det kan overføres til andre former.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner imponerer ikke, eller er det menn som ikke imponerer? Moten er ikke genetisk. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei takk, jeg vil ha chubby 🤗🤗

Anonymkode: ed140...0b0

Her også! Gi meg chubby og oppover! 

Anonymkode: 781cd...07e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har hatt en avstikker med body positivity og fokus på stor rumpe, men det virker ut som om denne trenden er over nå.

Kan gjerne hate de, men at Kardashians har vært meningsbærende for kroppsidealet er bare fakta. Jenter har (uskyldig) fokusert på å bygge rumpe på treningsstudio eller (mer risikabelt) fått BBL eller implantater for å få mer booty,

Nå har klanen fjernet dette, og gått ned i vekt. Og idealet er skinny igjen, Virker også sånn på trådene her inne. 

image.thumb.png.35607479e5a964645de9550ec6699444.png

Er du som singel opptatt av å være slank eller date slanke kvinner?

På akkurat dette bildet tenker jeg heller at det første bildet kanskje var kort tid etter svangerskap og hvor hun var lykkelig gift. Det siste bildetmange år etter svangerskap og i tillegg gjennomgått livskrise (samlivsbrudd). Altså lykkelig vs mindre lykkelig..

Mer enn at dette er en trend…

Anonymkode: 7ea19...218

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er jo 90-tallets mote tilbake, det vil vel naturlig også medføre kroppsidealet tilhørende 90-tallet. Og da snakker vi skinny ja, til tider magre, heroin-chick osv. Tror likevel de fleste menn foretrekker kvinnelige former uavhengig av mote. 

Anonymkode: 4d39f...278

Gi eksempler på at det tynne kroppsidealet er tilbake?? Selv om 90-tallsstilen er tilbake, så har jeg ikke sett flere heroin-chick damer..

Skrevet

Nei. Sunnhet og former er 👍

Anonymkode: 3a170...448

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gi eksempler på at det tynne kroppsidealet er tilbake?? Selv om 90-tallsstilen er tilbake, så har jeg ikke sett flere heroin-chick damer..

Eksempler? Ser det overalt, spesielt på sosiale medier, hvor jenter for noen år siden var opptatt av #curves og "thic, nå er opptatt av stram mage og å være tynne. 

Men jeg merker det også blant overvektige venninner som før delte mye typisk body positivity greier, men nå er opptatt av å slanke seg og prater mye om slankemidler som Ozempic. Å prate om slanking har jo nærmest vært anti-woke lenge, men nå er det plutselig innafor igjen. 

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Eksempler? Ser det overalt, spesielt på sosiale medier, hvor jenter for noen år siden var opptatt av #curves og "thic, nå er opptatt av stram mage og å være tynne. 

Men jeg merker det også blant overvektige venninner som før delte mye typisk body positivity greier, men nå er opptatt av å slanke seg og prater mye om slankemidler som Ozempic. Å prate om slanking har jo nærmest vært anti-woke lenge, men nå er det plutselig innafor igjen. 

Verdt å huske at algoritmene serverer deg mer av det du har sett på. Da er det fort gjort å bli oversvømt av thin content i alle kanaler. Hos meg er det motsatt. 

Anonymkode: 781cd...07e

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo det gjør de så absolutt. Greit nok at menn liker sunne damer stort sett som baseline men de kan påvirkes til å tenne på alt mulig rart via media og sosialisering.

Anonymkode: f5f98...7cf

Booty-fikseringen kommer fra afro-amerikansk hip-hop kultur, tror ikke det er så mange norske menn som lar seg påvirke av dette. Har aldri syntes sånne kjemperumper har vært pent, og det kommer til å bli dritstygt når alderen til disse jentene med slike rumper tar dem.

Anonymkode: ceab0...6fa

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du bør fokusere mindre på kropp og utseende og mer på språket ditt.

Anonymkode: 5c3a9...db8

Skrevet

Det er overvektige kvinner som har fokusert på «kroppspositivitet», ikke menn. Rumper som er store pga mye fett har aldri vært populært blant menn. Muskler er noe helt annet.

Jeg er slank (-ikke «heroin chic»), og har overhodet ikke merket noe nedgang i oppmerksomhet fra menn i denne «kroppspositivisme (kun for overvektige)»-tiden. 

Anonymkode: ae431...343

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...