AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Mange har høydekrav. Mange har vektkrav. Hva med BMI? Anonymkode: 83065...bd6
Jaytee Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 (endret) Ikke noe jeg tenker på heldigvis. Så lenge personen spiser sunt og lever et godt liv, så er det viktigst Endret 25. februar 2023 av Jaytee 1
minister-mio Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Ja, god helse er veldig viktig for meg i en eventuell partner 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Hvordan vet dere BMI til en dere dater? Og hvorfor er BMI viktig? BMI er ubrukelig som mål på noe som helst på individnivå. Husker jeg i følge BMI var på grensen til syklig overvektig da jeg konkurrerte i fitness og hadde en fettprosent på ca 9 😅 Anonymkode: da86f...b0e 11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Nei. Men de må ha et normalt forhold til mat og aktivitet. Ikke for mye og ikke for lite. Anonymkode: 8265b...b13
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 Yes, 20-28 Hilsen mann 47 Anonymkode: eafe7...45a 2
Bombasi Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 Indirekte ja, men ikke direkte. Kunne ikke datet ei som er enorm (mvh. Roald Dahl). Det som er mest interessert er BMI'en ved personligheten og kjemien.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 Nei. Men jeg tror jeg vanligvis ubevisst faller for slanke typer, regner med at deres BMI er innenfor normalen. Anonymkode: 39a4c...2dc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 Jeg spør ikke om BMI. Men sånn generelt så gjør man jo er vurdering på fettmengde uten at det blir tallfestet. Fedme er uaktuelt. Overvekt er lite ønskelig. Normalvekt er ok. Slank/tynn er å foretrekke. Så jo, jeg har vel i grunn krav til vekt/bmi/fettprosent. Er mann som selv er ganske slank. Har hatt 3 kjærester med overvekt så ikke ukjent med det. Var akseptabelt siden de var relativt unge (rundt 20), men overvekt og høy alder blir for fælt. Synes det gir dårlig synergi. Mye som henger og slenger da. 🙈 Anonymkode: e33fa...409
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #11 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan vet dere BMI til en dere dater? Og hvorfor er BMI viktig? BMI er ubrukelig som mål på noe som helst på individnivå. Husker jeg i følge BMI var på grensen til syklig overvektig da jeg konkurrerte i fitness og hadde en fettprosent på ca 9 😅 Anonymkode: da86f...b0e Dette 👍👏 Anonymkode: 58276...8c4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #12 Skrevet 25. februar 2023 Haha, BMI har aldri kommet opp som et tema en gang. Men klart at jeg ikke ønsker å date noen med utpreget overvekt. Det ser man jo på personen, trenger ikke hennes stats. Anonymkode: a6e7a...a86 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #13 Skrevet 25. februar 2023 Sitter folk på date og spør hva bmi'en til folk er? Siden dere vet dette. Det virker veldig rart å være så ekstremt opptatt av sånt. De fleste burde også vite at folk kan se ulike ut med samme bmi. Det er ikke nødvendigvis et godt mål på hvordan noen ser ut. For min del liker jeg ikke så godt ytterpunktene, men det finnes unntak der også. Jeg har synes at noen som var litt for overvektig var attraktive og også noen som kanskje var litt i tynneste laget. Jeg vurderer det etter om jeg finner vedkommende attraktiv og da er det ikke nødvendigvis slik at jeg går etter en sjekkliste der jeg krysser av for at ting må stemme eller så gir jeg ikke personen en sjanse. I bunn og grunn koker det ned til helheten ved en person, men jeg er mer opptatt av personlighet og kjemi. At de tingene må stemme. Det er tross alt det som betyr noe i det store og det hele. Ikke spesielt interessant å ha høyt fokus på utseendet om man faktisk ønsker å ha et forhold over tid og det er det jeg ønsker. Det virker som få har fokus på det når jeg leser tråder her inne. Anonymkode: b1998...b84 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #14 Skrevet 25. februar 2023 Altså. Gjennom et ( relativt) langt samliv har bmi’en til både meg og mannen variert mye. Min pga graviditeter, sykdom, sporty perioder, og travle perioder. Jeg har vært tynn, vanlig og enorm (som det nå tydeligvis heter😂) Min mann sin bmi har og gått opp og ned gjennom livet. Jeg elsker han like høyt som tykk som tynn. Han elsker meg like høyt tykk som tynn. Det viktigste er at vi trives i egen kropp. Når jeg har vært på mitt største har jeg ikke hatt det bra med meg selv, og tatt tak. Heldigvis har mannen min alltid bare støttet meg, stor eller liten. Anonymkode: c62cf...60a 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #15 Skrevet 25. februar 2023 Bombasi skrev (3 minutter siden): Indirekte ja, men ikke direkte. Kunne ikke datet ei som er enorm (mvh. Roald Dahl). Det som er mest interessert er BMI'en ved personligheten og kjemien. Savner gamle dager da jeg bare var tjukk😂 Tror det ligger i menneskets natur å se etter sunnhet. Vi er her for å forplante oss, og da er sunnhet en viktig faktor. Selv jeg som er ENORM foretrekker sunn kropp. Anonymkode: a6c75...f2f 1
Bombasi Skrevet 25. februar 2023 #16 Skrevet 25. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Savner gamle dager da jeg bare var tjukk😂 Tror det ligger i menneskets natur å se etter sunnhet. Vi er her for å forplante oss, og da er sunnhet en viktig faktor. Selv jeg som er ENORM foretrekker sunn kropp. Anonymkode: a6c75...f2f Trøst deg med at det er visst bedre å være enorm og ekkel enn tjukk og stygg, så mulig BMI'en sank i takt med endringene Det er sant. Og samtidig litt ironisk da sunnhet ikke er synonymt med vekt. Jeg er ikke sååå nøye på vekt/BMI/enormhet/ekkelhet. Men jeg må føle meg tiltrukket og ha lyst på henne, og herav inngår [dessverre] øvre grenser med BMI indirekte hos meg. Men jeg ser ikke ned på mennesker som er enorm eller ekkel av den grunn! 😋 Endret 25. februar 2023 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 Orker verken tykke menn eller sånne pappa-kropper. Muskler bygga i helsestudio er ikke så pent, men muskler skaffet gjennom snekring, graving og turgåing er lrkkert. Vil anslå bmi påmaks 23 for min del. Anonymkode: e03bf...0b9 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 Har ingen sånne absolutte krav til utseende. Synes det er finest å være slank, men setter ingen grenser av den grunn. Dersom man er ute etter en person man skal leve med i mange år framover, kanskje resten av livet, bør kravene først og fremst handle om personlighet og "forholds-evner". For utseende er noe som forandrer seg. Da jeg møtte min mann, var han veldig slank, nå er han overvektig. Elsker ham faktisk enda mer nå enn jeg gjorde da.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 Nope. Tenker ikke på bmi i det daglige. Det er kun de med spiseforstyrrelser eller ekstrem idioti som tenker på. Jeg er opptatt av at han er attraktiv. At han har en kroppsfasong lik min er en fordel. Anonymkode: ccdbe...53d 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #20 Skrevet 26. februar 2023 Nei, men liker at han er slank med tanke på helse og at ansikt alltid blir penest når trekkene ikke blir bortgjemt av for mange kilo Anonymkode: 09541...7c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå