AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Etter nå å ha sitti og pløyd igjennom Hogwarts Legacy, har jeg fått en påminnelse om at jeg egentlig er glad i spill. Men jeg har egentlig spilt ganske få.. så jeg tenkte jeg kunne liste opp de spillene jeg har spilt og likt veldig godt, og så kanskje noen har noen anbefalinger til andre spill som ligner som jeg kan teste. Jeg spiller forøvrig på Xbox. De spillene jeg har vært borti tidligere og likt godt: Word of Warcraft Red dead redemption 2 Hogwarts Legacy Minecraft Sims Spill jeg har testet og ikke likt: CS Halo Battlefield Destiny Fortnite Så, har du et eller flere forslag til meg? Anonymkode: 93553...ca2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Jeg vet ikke om det noen gang ble sluppet til Xbox, men; Kena Bridge of Spirit er veldig bra om det er tilgjengelig. Vet det finnes til Playstation, og til PC mener jeg. Anonymkode: 886f6...128 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Little nightmares ❤️ Anonymkode: 3b2c8...13c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 Høres ut som du liker litt langsommere solospill med fokus på gameplay og mulighet for å "lage" ting (men ikke nødvendigvis bokstavelig). Jeg tenker jeg ville sett på The Witcher 3 og Elden Ring. Kan være Skyrim kunne vært noe for deg, men det begynner å bli ganske gammelt, og kan føles sånn spillmessig, spesielt i kamp. Sånn sett er kanskje Fallout 4 en lettere anbefaling. Hvis du liker det er også The Outer Worlds verdt en kikk. Personlig er jeg ikke noen fan av dem, men vet at folk med en spillsmak ikke helt ulik din har satt pris på Assassin's Creed Origins/Odyssey/Valhalla. Anonymkode: 5ff58...25d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 Witcher 3 og Skyrim. Misunnelig på deg som kan oppleve dem for første gang 😍 Om du ikke har noe i mot litt utdatert grafikk ville jeg også sett på Mads Effect legendary edition. Kan føles litt gammeldags, men det er et fantastisk univers. Anonymkode: 99698...b68
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 Jeg liker også Hogwarts Legacy og har også likt: Skyrim, Horizon: Zero Dawn (og oppfølgeren Forbidden West) og Final Fantasy 15 🥰 Keena: Bridge of Spirits likte jeg også, men det er et litt «mindre» spill. Av alle disse tror jeg at jeg ville anbefalt Horizon først - et nydelig spill med god story og en kjempestor verden med masse sidequests og ting å oppdage. Anonymkode: 37f1f...3e9
Tabris Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 The Elder Scrolls V: Skyrim er et fantastisk spill Liker du WoW så kan du prøve andre tilsvarende MMOs som The Elder Scrolls Online, Final Fantasy XIV eller Lord of the Rings Online. Alle disse har gratisversjoner du kan prøve før du evt vil bruke penger på dem.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #11 Skrevet 27. februar 2023 Stemmer også i Witcher the wild hunt, og skyrim. Anonymkode: 540bd...159
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 Greia er at Witcher-spillene har litt for avansert slåsskamp-teknikk, det er litt læringskurve der. Jeg kjøpte det spillet men gadd ikke å sette meg inn i å lære å slåsse ordentlig og uten det, dør man hele tiden, blir kastet tilbake til forrige lagringsplass, og det blir kjedelig. Og greia med Skyrim er at det er for mye avsporing. Jeg spilte Skyrim, bygde meg et hus, skaffet meg en kone, vurderte å adoptere barn.. skjønte at jeg kan like godt spille Sims da, fordi jeg droppet selve hoved gameplay. Så selv om Witcher og Skyrim er veldig bra spill, så er de kanskje ikke for deg, TS. Hva med Diablo? Anonymkode: 6d113...b7c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #13 Skrevet 27. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Greia er at Witcher-spillene har litt for avansert slåsskamp-teknikk, det er litt læringskurve der. Jeg kjøpte det spillet men gadd ikke å sette meg inn i å lære å slåsse ordentlig og uten det, dør man hele tiden, blir kastet tilbake til forrige lagringsplass, og det blir kjedelig. Og greia med Skyrim er at det er for mye avsporing. Jeg spilte Skyrim, bygde meg et hus, skaffet meg en kone, vurderte å adoptere barn.. skjønte at jeg kan like godt spille Sims da, fordi jeg droppet selve hoved gameplay. Så selv om Witcher og Skyrim er veldig bra spill, så er de kanskje ikke for deg, TS. Hva med Diablo? Anonymkode: 6d113...b7c Jeg vil si det er større sjans for at det er du som er utenfor normalen, altså… Anonymkode: 99698...b68
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #14 Skrevet 27. februar 2023 Fable-spillene Mass Effect 1-3 Assassin's Creed (i hvert fall de første spillene) Anonymkode: 294dd...e45
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #15 Skrevet 27. februar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil si det er større sjans for at det er du som er utenfor normalen, altså… Anonymkode: 99698...b68 Haha, morsom du. Føler du deg bedre nå? Er ditt ellers patetiske liv føles litt lysere når du kan rekke ned på andre anonymt på nettet? Tenkte at siden TS har likt Hogwards Legacy og ikke likte Helo, f.eks. Det er vidt forskjellige spill. Anonymkode: 6d113...b7c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #16 Skrevet 27. februar 2023 Mafia Definitive Edition Assassin's Creed Origins Kanskje No Man's Sky ettersom det er gode muligheter for å bygge ting. Krever at man er litt selvgående og klarer å skape sin egen måte å spille på. Anonymkode: 9f0e5...aa7
terna Skrevet 27. februar 2023 #17 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 21.52): Etter nå å ha sitti og pløyd igjennom Hogwarts Legacy, har jeg fått en påminnelse om at jeg egentlig er glad i spill. Men jeg har egentlig spilt ganske få.. så jeg tenkte jeg kunne liste opp de spillene jeg har spilt og likt veldig godt, og så kanskje noen har noen anbefalinger til andre spill som ligner som jeg kan teste. Jeg spiller forøvrig på Xbox. De spillene jeg har vært borti tidligere og likt godt: Word of Warcraft Red dead redemption 2 Hogwarts Legacy Minecraft Sims Spill jeg har testet og ikke likt: CS Halo Battlefield Destiny Fortnite Så, har du et eller flere forslag til meg? Anonymkode: 93553...ca2 Slenger meg på de som anbefaler Skyrim og Fallout 4/Fallout New Vegas. De blir aldri gamle syns jeg, hvertfall ikke om du aldri har spilt dee før. Selv liker jeg ikke all slåssinga, så jeg bruker koder for å unngå det og slåss der jeg vil eller må. Elsker de spillene for oppdragene og utforskninga. I Fallout 4 har du også settlements som du kan bygge opp og lage som du vil utover i spillet også. Vil du ha kun bygging/utforskning og et roligere spill anbefaler jeg Planet Crafter, der du skal lage levelig atmosfære og liv på en fremmed planet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #18 Skrevet 1. mars 2023 On 2/27/2023 at 10:46 AM, AnonymBruker said: Jeg liker også Hogwarts Legacy og har også likt: Skyrim, Horizon: Zero Dawn (og oppfølgeren Forbidden West) og Final Fantasy 15 🥰 Keena: Bridge of Spirits likte jeg også, men det er et litt «mindre» spill. Av alle disse tror jeg at jeg ville anbefalt Horizon først - et nydelig spill med god story og en kjempestor verden med masse sidequests og ting å oppdage. Anonymkode: 37f1f...3e9 Du kan ikke spille Horizon eller Kena på Xbox. Anonymkode: 5ff58...25d
Reign Skrevet 1. mars 2023 #19 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 21.52): Så, har du et eller flere forslag til meg? Anonymkode: 93553...ca2 Synd du spiller på Xbox, for tror du hadde lik God of War, Ghost of Tsushima og Spider-Man. Jeg ville prøvd meg på: FarCry 4 eller 5 (6 er ikke like bra) GTA V Assassin's Creed Odyssey eller Valhalla Middle-Earth: Shadow of Mordor eller Shadow of War Batman: Arhkam-serien (Asylum, City og Knight)
Maskinfører Skrevet 5. mars 2023 #20 Skrevet 5. mars 2023 Red Dead Redemption GTA Farcry Call Of Duty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå