Gå til innhold

onanere på jobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har onanert på jobb mange ganger. Noen dager er jeg bare kåt og ekstremt opphisset. Ser ingen grunn til å ikke kose meg hvis jeg har mulighet.  

K52

Anonymkode: 82a3f...5b9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, det hender. Gjorde det veldig ofte en periode da jeg arbeidet på en bensinstasjon da jeg gikk på videregående. Morgenskiftet startet tidlig og da var det gjerne en middelalders kvinne og jeg som var der. Etter vi hadde drukket kaffe, gikk hun alltid på toalettet og var der kanskje 10-15 minutter. Når hun var ferdig gikk jeg dit, ikke for å gå på do, men for å onanere. Vi snakket selvsagt aldri om det, men jeg tror (håper?) at hun trodde at jeg også bare skulle drite. 

Anonymkode: 9e494...eb2

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 3.4.2023 den 8.14):

Neida, det gir en himmelsk forskjell.. forskjellen er at man tjener like mye av å være ukonsentrert og døsig på jobb. Fordelen med å holde kjeft og bare onanere, er vel at sjefen får mere effektiv arbeidskraft. Det gir jo lykke til begge parter😅

Helt på trynet for en argumentering du har!

Anonymkode: dcf98...7dd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Helt på trynet for en argumentering du har!

Ikke på trynet i det hele tatt.. I Japan har enkelte bedrifter gitt ansatte en powernap på 10 minutter, det gav merkbar forskjell på effetiviteten. Prøv å se forskjell på onani på badet, og en powernap på kontorpulten?  Effektiviteten blir den samme.

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Ikke på trynet i det hele tatt.. I Japan har enkelte bedrifter gitt ansatte en powernap på 10 minutter, det gav merkbar forskjell på effetiviteten. Prøv å se forskjell på onani på badet, og en powernap på kontorpulten?  Effektiviteten blir den samme.

Powernap er ikke onani!

AnonymBruker
Skrevet

Sjuke folk🙄

Anonymkode: b9278...1bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjuke folk🙄

Anonymkode: b9278...1bf

Helt enig!😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...