Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #1 Skrevet 25. desember 2005 hvordan ville dere ha reagert vits dere hadde fått en mail fra noen dere ikke hadde sett eller snakket med på over 10 år?
Gjest Bellatrix Skrevet 25. desember 2005 #3 Skrevet 25. desember 2005 Tja. Blitt glad tror jeg. Koselig at noen tar kontakt etter lang tid.
Gjest LoisLane Skrevet 25. desember 2005 #4 Skrevet 25. desember 2005 Koselig det. Hvis det var en koselig person, da.
Morgaine Skrevet 25. desember 2005 #5 Skrevet 25. desember 2005 blitt glad hvis det var en person som hadde betydd noe positivt, slette hvis det var det motsatte
pusla Skrevet 25. desember 2005 #6 Skrevet 25. desember 2005 Jeg hadde sikkert stusset litt og lurt på hvorfor, men var det en person som hadde betydd mye for meg ville jeg selvsagt blitt glad.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #7 Skrevet 25. desember 2005 Hvordan jeg ville reagert avhenger av hvem det er.
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #8 Skrevet 25. desember 2005 Hvordan jeg ville reagert avhenger av hvem det er. ← Samma her!
Majka Skrevet 26. desember 2005 #9 Skrevet 26. desember 2005 Om det f.eks. var en venninne fra ungdomsskolen eller videregående, tror jeg at jeg ville sett positivt på det Da jeg fikk en sms fra en eks ca seks år etter bruddet, syns jeg det var litt rart. Mye fordi vi ikke har hatt noe form for kontakt etterpå, og han er blitt gift med årene. Blir at en lurer litt mer på hvorfor enn om det var en gammel venninne som tok kontakt...
Gjest christineemily Skrevet 26. desember 2005 #10 Skrevet 26. desember 2005 Kommer helt ann på hvem det er & hvorfor. I utgangspunktet er det jo unaturlig å ikke ha kontakt på så lenge, for så plutselig gi lyd fra seg, - men det kan jo ha sin naturlig forklaring også.
Cata Skrevet 26. desember 2005 #11 Skrevet 26. desember 2005 Ville med 99% sikkerhet blitt glad, jeg. Ofte er det slik at man glir fra hverandre og mister kontakt med gamle venner ettersom tida går og man flytter rundt, så jeg ville satt pris på om noen "husket meg" etter så lang tid. (Men det ville selvsagt kommet litt an på hvem det var, da.)
Mini_me Skrevet 27. desember 2005 #12 Skrevet 27. desember 2005 Jeg hadde syns det hadde vært koselnig med et lite livstegn etter 10 år... syns det hadde vært fint dersom noen fortsatt tenkte på meg selv etter så lang tid... - Hadde syns det hadde vært mer rart dersom det hadde vært en eks.
Shagya Skrevet 27. desember 2005 #13 Skrevet 27. desember 2005 Det kom helt an på hvem det var som fant det for godt å ta kontakt etter ti år....
Gjest lilletroll Skrevet 27. desember 2005 #14 Skrevet 27. desember 2005 Mest sannsynlig ville jeg synes at det var koselig. Man mister jo kontakten med mange gode venner oppover i årene, og da hadde det vært koselig å høre hvordan livene til disse vennene har blitt. Jeg fikk en melding etter 10 år fra en som var min beste venninne på ungdomsskolen, men som jeg mistet kontakten med på videregående. Det var KJEMPEKOSELIG å høre fra henne, og vi klarte å finne igjen det gamle vennskapet.
Gjest Hilde Skrevet 27. desember 2005 #15 Skrevet 27. desember 2005 Såsant det ikke var en av mine ekser så hadde det vært koselig.
Lassie Skrevet 27. desember 2005 #16 Skrevet 27. desember 2005 Det kommer an på hvem det hadde vært..
ebba Skrevet 27. desember 2005 #17 Skrevet 27. desember 2005 Jøss at noen gidder å krangle over fille ting. Spørs hvem som sender e-mailen!
Nita Skrevet 27. desember 2005 #18 Skrevet 27. desember 2005 tror noen holder på å miste litt fokus her...... men jeg ville synes det var spennende å høre fra noen etter 10 år uten kontakt, men om jeg ville opprettholdt kontakten avhenger av hvem som hadde sendt mailen
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #19 Skrevet 28. desember 2005 Det er veldig avhengig av hvem det var, hva slags forhold jeg hadde til vedkommende og hva vedkommende skrev i eposten. Jeg hadde nok svart på eposten men avhengig av det som står over så ville det være veldig forskjellig hvor lenge jeg ville fortsatt en slik brevveksling. Hvis det var en eks som jeg hadde et godt forhold til hadde jeg også svart men grublet mye på hvorfor vedkommende skrev. Og det hadde jeg nok spurt direkte om i det første svarbrevet.
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2005 #20 Skrevet 28. desember 2005 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Mie (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå