AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Uten traumereaksjon: Tøff, stolt, glad, god selvtillit , utadvendt, mass energi og sosial, søker spenning og utfordring. Med traumereaksjon: Isolerer meg, gråting, ignorering av melding/telefon, søker ro/trygghet, inni min egen boble og vil ha fred, tanker om verdier og framtidsplaner endrer seg, sint på folk Det er som en lysbryter som slår seg av og på, men det er noe som trigger for at det skal skje en endring. Flere som har det sånn? Jeg syns det blir vanskelig å finne en kjæreste, han blir kjent med den glade sosiale personen og vil ikke like den andre personen 😵💫 Anonymkode: 243a7...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Med så store mentale problemer så bør du kanskje vurdere om det er rett tid å få kjæreste på? Anonymkode: 6acf3...162 4
Drizzt Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uten traumereaksjon: Tøff, stolt, glad, god selvtillit , utadvendt, mass energi og sosial, søker spenning og utfordring. Med traumereaksjon: Isolerer meg, gråting, ignorering av melding/telefon, søker ro/trygghet, inni min egen boble og vil ha fred, tanker om verdier og framtidsplaner endrer seg, sint på folk Det er som en lysbryter som slår seg av og på, men det er noe som trigger for at det skal skje en endring. Flere som har det sånn? Jeg syns det blir vanskelig å finne en kjæreste, han blir kjent med den glade sosiale personen og vil ikke like den andre personen 😵💫 Anonymkode: 243a7...fd1 Ja, det blir vanskelig. Kanskje må du prøve å få kontroll over situasjonen først med hjelp av spesialister?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med så store mentale problemer så bør du kanskje vurdere om det er rett tid å få kjæreste på? Anonymkode: 6acf3...162 Jeg skal ikke ha kjæreste. Jeg spurte kun om noen kjenner seg igjen, ikke om hva jeg går glipp av i livet fordi jeg har «SÅ STORE MENTALE PROBLEMER». ….Men da vet jeg det, takk for godt råd, føler meg mye bedre og mye klokere av ditt svar Anonymkode: 243a7...fd1 2
svartkatt Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Du er en person med to reaksjonsmønstre. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): Ja, det blir vanskelig. Kanskje må du prøve å få kontroll over situasjonen først med hjelp av spesialister? Jeg spurte om flere som har det sånn Anonymkode: 243a7...fd1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Du er en person med to reaksjonsmønstre. Er jeg ikke to personer? Jeg har allerede gitt navn til den nummer to Anonymkode: 243a7...fd1
svartkatt Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er jeg ikke to personer? Jeg har allerede gitt navn til den nummer to Anonymkode: 243a7...fd1 Be trollet ta en bolle da
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal ikke ha kjæreste. Jeg spurte kun om noen kjenner seg igjen, ikke om hva jeg går glipp av i livet fordi jeg har «SÅ STORE MENTALE PROBLEMER». ….Men da vet jeg det, takk for godt råd, føler meg mye bedre og mye klokere av ditt svar Anonymkode: 243a7...fd1 Så hvorfor nevner du kjæreste hvis du ikke skal ha det? Anonymkode: e60de...340
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har alvorlig C-PTSD, og selv om jeg er introvert kan jeg likevel delvis kjenne meg igjen. Jeg kan fungere bra. Være engasjert i det rundt meg, ønske å være med folk, og annet du nevner, men jeg fungerer dessverre en god del ganger mer som et redd lite barn i en stor og skummel verden. Personlig har jeg tatt et valg om at jeg vil være alene til jeg får den hjelpen jeg trenger med traumene. Jeg vet det kan ta år. Om det uventet skulle komme noen min vei så får jeg ta det da, men jeg kommer ikke til å lete aktivt. Jeg vet også at jo eldre jeg blir, jo mer erfaring på godt og vondt vil jeg ha, men det gjelder også den jeg møter, og jeg er spesielt obs på at jeg nok ikke hadde fungert godt nok som bonusmor nå. Jeg er rundt 40, så er ganske naturlig å møte på noen som også har ulik bagasje. Så ja det du skriver er kjent, og jeg håper du får hjelp, og at du også finner den rette for deg, når også tiden er den rette 🤍 Anonymkode: 134ba...20f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har PTSD og har det akuratt på samme måte. Det er som en bryter som kommer på uten forvarsel. Kanskje noe ubevisst jeg oppfatter ved andres kroppsspråk, tone eller at jeg selv blir usikker. Er veldig vanskelig når det skjer fordi jeg blir ikke tilstede mentalt, mer som en robot Anonymkode: ede3d...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 En av de to personene skriver veldig mange innlegg på KG. Anonymkode: 89274...433 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Med så store mentale problemer så bør du kanskje vurdere om det er rett tid å få kjæreste på? Anonymkode: 6acf3...162 Mange med traumer er gode partnere, mer omtenksomme og empatiske enn andre fordi de vet hvordan det er å ha det vondt eller oppleve vanskelige ting. Anonymkode: ede3d...0f1 1
MyMichelle Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er jeg ikke to personer? Jeg har allerede gitt navn til den nummer to Anonymkode: 243a7...fd1 Med mindre du har en personlighetsforstyrrelse eller er psykotisk, er du bare én. Helt normalt å reagere som du gjør når man er langt nede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå