AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #41 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gammelt og slitt sengetøy. Hvor kaster man det? Reiser dere helt til gjenvinningsstasjonen for å kaste et dynetrekk? Anonymkode: 8ea0e...f96 Jeg hiver det i innsamlingsboksen for tekstiler. Men jeg kaster sjeldent kun ett dynetrekk. Når ett dynetrekk er utslitt, så er det stor sjanse for at putetrekk, og eventuelt ett annet dynetrekk eller laken er utslitt. Eventuelt så legger jeg den ene tekstilen i egen hylle eller bakerst i påvente av at noe mer skal kastes. Anonymkode: 4684b...d29
skrue Skrevet 25. februar 2023 #42 Skrevet 25. februar 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Gammelt og slitt sengetøy. Hvor kaster man det? Reiser dere helt til gjenvinningsstasjonen for å kaste et dynetrekk? Anonymkode: 8ea0e...f96 Her gjør jeg det, men samles opp i en svær sekk ført så det skjer ikke så ofte. Uansett, om sengetøyet er fint vevd så er det ypperlig som filler til tørking av speil etc. Så her klippes slikt opp i passende biter og brukes til det (og vaskes på nytt).
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #43 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): I alle Kid sine butikker kan man levere inn brukte tekstiler, som gardiner, laken, sengetøy, dyner osv. Hilsen butikkleder i Kid Anonymkode: ea8b0...e2e Og hva gjør Kid kjeden med alt de får inn da? Noe spesielt? Eller går de i avfallet? Anonymkode: 29e4c...7aa
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #44 Skrevet 25. februar 2023 Reglene for hva som skal i restavfall er helt forskjellige fra kommune til kommune. Derfor må man ikke gi andre råd eller påstå at noe er feil ut fra hva som er riktig i sin kommune. Sjekk nettsidene til egen kommunes avfallsselskap. Anonymkode: 4499d...aaf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå