Gå til innhold

Pinlig overhjelpsomhet på apotek


Væren

Anbefalte innlegg

Flau ble jeg ikke, men når jeg (som man ser er over alderen der jenter flest begynner med p-piller) skulle hente ut en ny eske. Denne resepten var snart brukt opp så man så at jeg også åpenbart hadde brukt p-piller før , dette var før jeg fikk e-resept på det. Så sier mannen i skranken "Ja, vet du hvordan du bruker disse da?" Asså, det er ikke rakett forskning å ta en pille hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: sorry at jeg ler TS:P Forståelig veldig flaut for det, og dårlig kundebehandling av apotekeren, kanskje du kan sende en klage via nettsidene deres? Jeg har jobbet i butikk og vi solgte graviditetstester, og jeg pleide alltid å være diskret. La ofte testen under en annen vare f.eks. et blad. Hele butikken trenger nå ikke vite at hun trenger en graviditetstest, kjære vene. Har selv måttet kjøpe angrepille en gang, og det var flaut nok liksom, selv om apotekeren var diskret.



Anonymous poster hash: 70cbb...509
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke sømmelig oppførsel av ansatte i et apotek. Ville skrevet brev til ledelsen og klaget på oppførselen deres. Selv om de ikke har taushetsplikt er dem allikevel et ledd i helsetjenesten og burde derfor vise diskresjon ved ekspedering av kunder.



Anonymous poster hash: a39ed...f8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke sømmelig oppførsel av ansatte i et apotek. Ville skrevet brev til ledelsen og klaget på oppførselen deres. Selv om de ikke har taushetsplikt er dem allikevel et ledd i helsetjenesten og burde derfor vise diskresjon ved ekspedering av kunder.

Anonymous poster hash: a39ed...f8b

De har vel taushetsplikt de også, på lik linje med annet helsepersonell....

Anonymous poster hash: 8e9e9...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg var borti en lignende type når jeg skulle kjøpe glidemiddel.
Satt den forsiktig på disken og prøvde å oppføre meg som... tja, en spion? Lol.
Damen i disken bare: "Husk at ved analsex er det stor risiko for rifter. Vil du ha med en krem for det? Eller kanskje for hemorroider som man også kan få av analsex?"
Jeg: "Nei takk, det er ikke til analsex".
Hun: "Nehei, hva er det da til?"
Jeg: "Det er vel privat".
Hun: "For hvis du sliter med tørrhet i skjeden kan jeg anbefale deg *lister opp typ 50 produkter* * går demonstrativt og henter x antall produkter for å vise frem mens hun forteller høyt om hva hver enkelt konkret gjør*
Jeg: "Nei takk, det klarer seg"
Hun: "Ja, men jeg vil virkelig få anbefale. Du kan få en gratis vareprøve på *produkt* *og nærmest kaster den på meg*.
Jeg: "Kan jeg bare få betale, takk?"
Hun: "Ja, hvis ikke det var noe mer?"
Jeg: "NEI. DET VAR IKKE NOE MER."

Jeg bare gikk uten å vente på vekslepengene.

Dette var altså midt i verste rushet på et stort apotek med MASSE folk og KØ!!! Oh, the kø...
Trodde jeg skulle henrette meg selv.

Det skjedde også noe lignende en gang jeg var i matbutikken.
*Jeg finner kondomer, legger på rullebåndet*
Kassefyren fikk ikke slått inn og roper til annen kasseperson hva den koster.
Annen kasseperson vet ikke pris.
Jeg: "Kan jeg ikke bare betale det den dyreste kondompakken koster så er vi sikker på at du får nok?"
Han: "Neida, det blir jo urettferdig for den er det flere i og den har "bumpy for pleasure", kan du ikke gå bort og se hva den billigste koster?"
Jeg går og ser og sier prisen.
Han: "Tja, kan jo alltids sjekke om den står her *blar i papirer mens han babler i vei om kondomer*"
(Folk bak i køen stod og trippet og en fyr spurte om han bare kunne betale noe kjapt mens han ventet)
Han: "Det er ikke en av de andre typene du kunne tenke deg da?"
Jeg: "NEI. Det er til å måle feber på hunden min. Kan jeg bare betale deg en hundrings så jeg kan gå???"
Han: "Hæ? Hvorfor skal du ha kondomer til det"
Jeg: "Fordi jeg vil ikke ha hundebæsjrester på febertermometeret og apoteket er ikke åpent så jeg får kjøpt vanlig termometerbeskyttelse"
Han: "Åååh, hehehehe, ja, sikkert.... Jajaja *babler i vei om at han ikke tror på meg*"
Endte med at jeg bare la pengene der og gikk ut i bilen og henrettet meg selv i fantasien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Godt det ikke bare er meg som er gjenstand for overivrig veiledning!

Tviler på at disse damene hadde syntes det var særlig stas å fortelle om sine kløende mus i full offentlighet. :forvirret: Og som sagt; jeg har opplevd dette flere ganger. Og blir like sur hver gang.

Dette har ingenting med saken og gjøre. Men den sauen du har som avatar, hva het det pcspillet igjen?! Husker det var dritartig når jeg var mindre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har ingenting med saken og gjøre. Men den sauen du har som avatar, hva het det pcspillet igjen?! Husker det var dritartig når jeg var mindre :P

Var ikke det en sånn desk-mate fra 90-tallet? Tror jeg har den men den funker ikke på win8:\ Funka på win7. Men skal ikke sverge på at det ikke var et spill og.

Anonymous poster hash: 70cbb...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjip episode i sommer midt i den verste heten. Skulle hente keftmedisin til min far og de som kjenner til lungekreft vet at her snakker vi ikke en liten pilleeske men mange og store esker. Hadde en brekende sau av en farmasøyt som rett og slett ropte.

da sa jeg ifra og ba henne om å dempe seg og at det ikke var nødvendig å rope til kollegaen som stod rett ved siden av henne for å validere reseptene. Jeg sa "snakk lavere og jobb kjappere, jeg har en kreftsyk far som venter i bilen og som er sliten og vil hjem." Da skal jeg si de fikk opp tempoet ja.



Anonymous poster hash: 11b61...c1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...