Gå til innhold

Stryking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor forventes det at jeg K39 skal hjelpe broren min M48 med å stryke skjorte?? Mannen er da voksen??

Anonymkode: f9297...4d4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å lære han å stryke skjortene sine selv? Det har jeg gjort med mine sønner, og de stryker både skjorter, duker og gardiner.

Anonymkode: 628f8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa nei, til og med gubben stryker selv..... ts

Anonymkode: f9297...4d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventes? Av hvem? Stryker ikke mine egne klær engang. Kjøper strykefritt. Klær som krøller seg havner hos fretex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å vaske på skjorteprogram og henge opp? Slipper hele problemstillingen...

Anonymkode: 2be78...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forventes av familien at jeg skulle hjelpe han,  men jeg kan jo ikke stryke, bruker alltid strykefritt selv😂 jeg mener at skal du bruke klær som må strykes har du et ansvar om å klare det selv.

Ts

Anonymkode: f9297...4d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det forventes av familien at jeg skulle hjelpe han,  men jeg kan jo ikke stryke, bruker alltid strykefritt selv😂 jeg mener at skal du bruke klær som må strykes har du et ansvar om å klare det selv.

Ts

Anonymkode: f9297...4d4

Øh, familien din høres litt spesiell ut. Jeg har gjennom mine 45 år aldri hatt en partner som har strøket skjortene mine og i jeg hadde i alle fall ikke forventet av søsteren min skulle komme hjem til meg å stryke skjortene mine! Kunne ikke falt meg å spørre heller.

Anonymkode: 69a7d...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Øh, familien din høres litt spesiell ut. Jeg har gjennom mine 45 år aldri hatt en partner som har strøket skjortene mine og i jeg hadde i alle fall ikke forventet av søsteren min skulle komme hjem til meg å stryke skjortene mine! Kunne ikke falt meg å 

Høres merkelig ut

Endret av Squirtle
Svarte på feil innlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...