Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor forventes det at jeg K39 skal hjelpe broren min M48 med å stryke skjorte?? Mannen er da voksen??

Anonymkode: f9297...4d4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem forventer det? Du har lov å si nei! 

Anonymkode: 65070...bc3

• Liker 3
Skrevet

Hva med å lære han å stryke skjortene sine selv? Det har jeg gjort med mine sønner, og de stryker både skjorter, duker og gardiner.

Anonymkode: 628f8...5a6

Skrevet

Si nei..

Anonymkode: 7ef51...977

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa nei, til og med gubben stryker selv..... ts

• Liker 2
Skrevet

Forventes? Av hvem? Stryker ikke mine egne klær engang. Kjøper strykefritt. Klær som krøller seg havner hos fretex

Skrevet

Hva med å vaske på skjorteprogram og henge opp? Slipper hele problemstillingen...

Anonymkode: 2be78...11e

Skrevet

Det forventes av familien at jeg skulle hjelpe han,  men jeg kan jo ikke stryke, bruker alltid strykefritt selv😂 jeg mener at skal du bruke klær som må strykes har du et ansvar om å klare det selv.

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det forventes av familien at jeg skulle hjelpe han,  men jeg kan jo ikke stryke, bruker alltid strykefritt selv😂 jeg mener at skal du bruke klær som må strykes har du et ansvar om å klare det selv.

Ts

Øh, familien din høres litt spesiell ut. Jeg har gjennom mine 45 år aldri hatt en partner som har strøket skjortene mine og i jeg hadde i alle fall ikke forventet av søsteren min skulle komme hjem til meg å stryke skjortene mine! Kunne ikke falt meg å spørre heller.

Anonymkode: 69a7d...073

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Øh, familien din høres litt spesiell ut. Jeg har gjennom mine 45 år aldri hatt en partner som har strøket skjortene mine og i jeg hadde i alle fall ikke forventet av søsteren min skulle komme hjem til meg å stryke skjortene mine! Kunne ikke falt meg å 

Høres merkelig ut

Endret av Squirtle
Svarte på feil innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...