queenbii Skrevet 23. februar 2023 #1 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg kjeder meg helt forferdelig mye om dagen, hva kan jeg finne på som får tiden til å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Del Skrevet 25. februar 2023 Telle-trådene her på Kvinneguiden? Anonymkode: 39c19...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 On 2/23/2023 at 6:12 PM, queenbii said: Jeg kjeder meg helt forferdelig mye om dagen, hva kan jeg finne på som får tiden til å gå? Et forsiktig råd er å finne seg en hobby som gir glede og mening; da går tiden like fort som da man lekte som barn, og det aldri var tid nok til å ble ferdig med leken. Det finnes mange hobbyer å velge mellom, men en av dem er å lære seg å spille et instrument og skape noe i musikkens verden - har du eventuelt noen erfaring med dette; gitar eller kanskje piano ...? Hvis ikke, er det ikke så vanskelig å lære seg å spille fra bunnen av; ta for eksempel en titt på videoene nedenfor - det han spiller, er rimelig enkelt, så det kan også nybegynnere uten vanskeligheter spille etter å ha øvd litt. Uansett - håper du får en riktig fin dag! Anonymkode: 02d72...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå