Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #1 Skrevet 25. desember 2005 Har en laptop, men er det bra å ha ledningen inne for lading hele tiden?
Cata Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Tror ikke den tar skade av det i hvertfall. Har laptop på jobben og da sier det seg selv at jeg sitter med strømmen tilkoplet det meste av tiden. den laptopen er nå 2-3 år og den har fremdeles brukbar batterikapasitet om jeg må kjøre minus strøm et par timer. Hjemme har jeg også laptop som stort sett står tilkoplet strøm, men den hadde elendig kapasitet da den var ny også så her må jeg nesten bruke strøm.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #3 Skrevet 25. desember 2005 Jeg har nesten alltid laptopen koblet til strømnettet. Dette skader ikke batteriet. En gang innimellom kan det være lurt å lade batteriet helt ut, hvis ikke vil batteriindikatoren etterhvert begynne å vise feil.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #4 Skrevet 26. desember 2005 Jo, det sliter paa batteriet aa la den staa aa lade hele tiden! Hilsen en som jobber paa et pc-verksted..
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #5 Skrevet 26. desember 2005 Ikke noe norskt tastatur på PC-verkstedet?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #6 Skrevet 26. desember 2005 Tror du jeg jobber der 2.juledag eller? Det er lov å tenke før man spør =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå