lene24 Skrevet 25. desember 2005 #1 Skrevet 25. desember 2005 har nå lest og lest- i håp om å finne det perfekte sted å reise på bryllupsreise... Har falt helt for fillippinene jeg - er det noen som har vært der og kan anbefale??? Tenker mest å dra til cebu, gjennom wikstrøm reiser ( tror boracay blir litt for stille for oss i 14 dager ) vi tenker å bruke ca 15 000 hver på flyreise og hotell... skal reise i juli mnd.. evt. andre anbefalinger?
Gjest Sukkerert Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Har alldri vært der, men sett litt bilder og det virker fantastisk. Jeg er glad i strender, så jeg tror jeg ville dratt til Borocay for noen dager i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #3 Skrevet 26. desember 2005 Vi var på Borocay for 11 år siden. Var helt fint det, og da var det mye mindre utbygd enn det er i dag. Har dere vurdert Kenya/Tanzania - med safari og badeferie?
Gjest Manic Skrevet 26. desember 2005 #4 Skrevet 26. desember 2005 Glem borucay, verdens paradis finnes på Fillippinene, øya heter Bantayan Island, ifølge mine foreldre som har vært der på ferie i mange år Nydelige strender, og sjarmerende landsby Hvordan komme dit : Fly til Cebu, fra Cebu tar du buss til/eller taxi(300kr) til Hagnya og så går det en ferje derfra til Santa Fe, tar cirka en time God ferie!
lene24 Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2005 takk for svar - blir nok en del besøk til andre øyer fra cebu er så mange flotte øyer der!!! filippinene har ihvertfall alt vi ser etter; shopping, strandliv, fisking og flott natur og serverdigheter!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå