Gå til innhold

Mp3 spiller


iss

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en mp3 spiller nå i romjula, er gave fra sambo til meg..

Nå har jeg surfa litt rundt på nettet for å forske litt. Skjønner at det finnes masse der ute. Ser ut som om prisklassen blir rundt en 2000 kr. Disse er det jeg har funnet som ser alrighte ut

Ipod Nano

Creative Zen Sleek

Ipod Mini (vet den er litt dyrer)

Hvilke mp3 spillere har dere og hva synes dere om dem?? Trenger råd av dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ser på lagringskapasitet kontra pris på disse tre, så vil du se at det lønner seg å gå for Creative Zen Sleek. Den har 20 GB lagringsplass, mens iPod Nano har 2 eller 4, avhengig av versjon... Du bruker raskt opp både 2 og 4 GB. Hvis du vil ha en spiller som har mye plass, god lyd, radio, mikorofon og lang batteritid, så går du for Creative Zen Sleek. Hvis du vil ha en pen og dyr spiller som "alle andre" har og som ikke har noe særlig ekstrafunksjoner, så går du for en iPod Nano.

Har en Creative Zen Touch selv, og ville gått for en Sleek hvis jeg skulle kjøpt noe i år.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå på websidene til f.eks. Komplett og sammenlikn de spillerne du har plukket deg ut. Da kan du sjekke hva de forskjellige spillerne har av lagringskapasitet, funksjoner og andre målbare ting...

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10473

Hvis du ikke finner alle spillerne du lurer på der, så gå på websidene til produsentene og sammenlikn.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samenliknet, men tenkte om folk hadde ulike erfaringer med dem. Er ikke alltid å lese hvordan de EGENTLIG er ut fra en annonse...

Tror jeg heller for en sleek jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Forskjell på Micro og Sleek? Noen som kan?

Som noen sa over; Micro har bare 6 GB mens Sleek har 20 GB. Og Sleek koster vel ca. 500 kr mer eller noe slik, enn Micro.

Min erfaring med Sleek; var litt uvant med ny MP3-spiller, laste inn programmet og slikt, men når jeg fikk gjort det gikk det lekende lett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samenliknet, men tenkte om folk hadde ulike erfaringer med dem. Er ikke alltid å lese hvordan de EGENTLIG er ut fra en annonse...

Tror jeg heller for en sleek jeg da...

OK, trodde du mente funksjonalitet, ikke "hvordan den er er å bruke".

Lagringskapasitet og sånn er jo rimelig målbare kvanta. :)

Hvis du har muligheten, så ville jeg gått i en butikk som har de utstilt, og testet navigasjon og lyd. Disse er de mest "følbare" tingene som ikke er lett å sjekke opp på nettet. Lyd kan variere avhengig av kvalitet på ørepluggene, så det er vel spesielt navigasjonen som kan være utslagsgivende for hva du liker best.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er kanskje en ide å gjøre det. For det tekniske går det an å lese seg til lissom...

Får se om jeg får tatt en tur i mårra !! spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...