Gå til innhold

Noen som har erfaring med bildeler.no?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å bestille noe derfra, men liker ikke at man ikke kan betale via klarna.

Som overskriften sier, er det noen av dere som har erfaring med de, god eller dårlig?

Anonymkode: f5352...b6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handla mye fra de. For 1år siden kjøpte jeg en kalipper med håndbrekksmotor. Håndbrekksmotoren røyk etter 2 måneder mens jeg var langt hjemmefra så bilen måtte taues til et verksted. Fikk tilbake pengene for kalipperen, inntauinga og jobben med å skifte delen uten noe krangling, var bare å sende de kvitteringer. Så jeg har ingen problemer med å anbefale de.

Anonymkode: 8581a...942

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Handla mye fra de. For 1år siden kjøpte jeg en kalipper med håndbrekksmotor. Håndbrekksmotoren røyk etter 2 måneder mens jeg var langt hjemmefra så bilen måtte taues til et verksted. Fikk tilbake pengene for kalipperen, inntauinga og jobben med å skifte delen uten noe krangling, var bare å sende de kvitteringer. Så jeg har ingen problemer med å anbefale de.

Anonymkode: 8581a...942

Kjøpt mye derfra, bare bra ting

Anonymkode: f7242...372

Takk for svar.  Var mest interessert i om tingene dukket opp sånn egentlig siden man betaler på forhånd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar.  Var mest interessert i om tingene dukket opp sånn egentlig siden man betaler på forhånd 😅

Det har de alltid gjort ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har de alltid gjort ja 😅

Takk ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️

Men følg med hvis det sendes med post nord. De er kjent for å rote til selv den enkleste forsendelse 😱

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men følg med hvis det sendes med post nord. De er kjent for å rote til selv den enkleste forsendelse 😱

Skal sørge for å få den sendt med posten 😅 så man kunne velge mellom posten og postnord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal sørge for å få den sendt med posten 😅 så man kunne velge mellom posten og postnord.

Alltid velg posten ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra firma (er eid av komplett gruppen), dessverre dårlig utvalg. Så om du finner deler som passer, anbefales nettstedet.

Anonymkode: 77fb1...681

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Alltid velg posten ja 😅

Spørs veldig hvor du bor. Hær i Tromsø er postnord mange ganger bedre enn posten med næremere utleveringsted utenom bomringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra firma (er eid av komplett gruppen), dessverre dårlig utvalg. Så om du finner deler som passer, anbefales nettstedet.

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja har vel handlet for 25 000,- gjennom åra aldri noe å klage på :) alt i alt veldig fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Tja har vel handlet for 25 000,- gjennom åra aldri noe å klage på :) alt i alt veldig fornøyd :) 

Så bra 🙂 nå har jeg bestilt det jeg trengte, og allerede fått beskjed fra posten at pakke er på vei 👌så satser på at delen passer bedre enn den jeg bestilte fra skruvat som ikke var helt riktig for min bil selv om jeg søkte med registreringsnummeret hos dem 🫤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 9.00):

Så bra 🙂 nå har jeg bestilt det jeg trengte, og allerede fått beskjed fra posten at pakke er på vei 👌så satser på at delen passer bedre enn den jeg bestilte fra skruvat som ikke var helt riktig for min bil selv om jeg søkte med registreringsnummeret hos dem 🫤

Hei det er bra  :) ja det er mye rart sånn sett hos Skruvat kjente en som bestilte håndbrekkwire til 2011 Leaf de passet ikke dessverre :) 

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maskinfører skrev (8 timer siden):

Hei det er bra  :) ja det er mye rart sånn sett hos Skruvat kjente en som bestilte håndbrekkwire til 2011 Leaf de passet ikke dessverre :) 

Nå har sønnen montert delen jeg bestilte ❤️Sitter perfekt 🙂👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå har sønnen montert delen jeg bestilte ❤️Sitter perfekt 🙂👌

Det er bra 😀 fint at de passet nå vet du hvor du skal kjøpe bildeler heretter ♥️ 👍😀

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med service og kvalitet på deler . Har brukt dem flere år og hentet delene på min nærmeste Mega butikk.  Har kun fått feil deler en gang der problemet var at Mercedes hadde forskjellige bremseklosser på biler som var levert med 15 og 16 toms felger.  På Mercedesdeler kan calipere ha forskjellige diameter på stempelet.  Slike problemer klarer ikke nettsiden deres å sile ut. Nettsiden er for øvrig bra , det samme er prisene. 

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok firma, men eurodel.no pleier å ha bedre utvalg og bedre priser.

Anonymkode: ba22f...012

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...