Gå til innhold

Camilla Pihl

Babushka

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å kjøpe meg nye jeans fra kolleksjonen hun slipper idag, men ser ut som man må være minst 1,75 for å passe disse jeansene. 
Vi er da mange damer rundt 1,60+ og sikkert lavere som ikke kan kjøpe disse buksene. Utrolig skuffende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stonegiant skrev (4 timer siden):

Kanskje litt rart, men alle kan ikke lage klær som passer alle fassonger.

Nei det er fullt forståelig, men jeans pleier da å komme i ulike lengder. Og er jo veldig dumt å ekskludere alle som er lavere, synes ikke det er noe fint å legge opp heller. Blir feil i forhold til kne og bredde nederst. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wwoman skrev (4 timer siden):

Jeg er 161 og liker når buksene er for lange synes der er både fint og komfortabelt😊 Må sjekke ut disse

Ja, disse buksene blir tråkket av høye modeller så med mindre buffalo sko er i vinden igjen tror jeg disse blir i lengste laget. Med unntak av kanskje en modell som jeg likte minst, den hadde innersøm 70 cm. Selv er jeg 163 og kommer nok ikke til å kjøpe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stonegiant skrev (4 timer siden):

Kanskje litt rart, men alle kan ikke lage klær som passer alle fassonger.

Formfulle klager ofte over at de ikke finner klær i vanlige butikker, men det er ikke alltid like lett for oss som er litt under gjennomsnittshøyde heller og finne kule dressbukser, fotside kjoler ol med rett lengde heller. 
Jeans finner man i andre merker både Lois og Levis har gode alternativ så ikke det verste. Men her har hun vært inkluderende på størrelser opp til 44 og har formfulle modeller, men høy må msn være. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

SÅ sykt skuffa over å se at alt jeg kjøpte på CP butikken er "made in china" :( 

3000 kr for en kjole blant annet, også er den laget i kina. Jeg skulle ha sjekket merkelappen i forkant, men i god tro tenkte jeg ikke over at disse klærne var masseprodusert der :(

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt noen produkter fra den dama der og kommer aldri til og gjøre det heller.

Synes hun er ufyselig,sorry😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (2 timer siden):

Har aldri kjøpt noen produkter fra den dama der og kommer aldri til og gjøre det heller.

Kan jeg spørre hvorfor? Syns flere av klærne var fine, helt tilfeldig jeg var innom butikken og spanderte på meg... men har litt bismak i ettertid. Kina liksom...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (3 timer siden):

Hva er ufyselig med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun prøvd sminken hennes, så vet ikke om hvordan buksen er på, men sminken syns jeg har vært god.

I forhold til det med Kina, betyr det ikke at klærne masseproduseres eller er svinbillig i produksjon.

Frakt med båt koster, ansatte koster og for mange er dette eneste måten å bygge business på i Norge. Skulle du produsert noe lokalt i Norge, får du heeelt andre marginer, eller så måtte hun ha priset seg helt ut i forhold til målgruppen sin. 😊 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det meste made in China da? Om det er norsk sportstøy og også fra idrettsutøvere? Og utenlandske merker for den saks skyld. Det er der fortjenesten ligger. Betaler lite og selger veldig dyrt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Synd at hun stadig eksponerer datteren. - Som nå poset veldig og gjorde seg til for kamera. Noen ganger virker de små søte til særlig jålete, eldre mødre som små accessorises. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...