AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #1 Skrevet 22. februar 2023 Er det flere her som har hatt P-stav i mange år og fikk endring blødningsmønster osv. når de satte inn nummer 2 eller 3? Jeg satte inn på min tredje p-stav i november, og har tidligere omtrent aldri hatt menstruasjon. Når jeg en sjelden gang hadde det, blødde jeg sparsomt og over kort periode. Etter jeg satte inn nummer 3 blødde jeg ekstremt mye en ukes tid i slutten av januar før jeg i går fikk ny menstruasjon. Det er da 25 dager siden første dag i forrige blødning. Vil dette si at jeg muligens er inne i normal syklus igjen? Min syklus vet jeg egentlig ikke så mye om da jeg ikke har hatt ordentlig syklus siden jeg var 17 og startet på prevensjon (er nå 31). Snakket med gynekologen min om dette, tok celleprøve for sikkerhetsskyld pga. blødningene (ikke fått svar enda). Gynekologen nevnte at hun har opplevd at mye endres på P stav nummer 3 siden kroppen er tom for "good will" som hun kalte det. Noen flere som har opplevd endringer etter å ha vært på P stav nummer 2 og/eller 3? Anonymkode: 0c4da...14d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå