AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 Opplever dere som benytter dere av sånne tarotkort, orakelkort, englekort eller lignede at beskjedene dere får stemmer? Er det noe forskjell i om dere spår dere selv, kontra om dere spår andre? Anonymkode: 6b6dc...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Opplever dere som benytter dere av sånne tarotkort, orakelkort, englekort eller lignede at beskjedene dere får stemmer? Er det noe forskjell i om dere spår dere selv, kontra om dere spår andre? Anonymkode: 6b6dc...9f8 Jeg bruker de bare på meg selv. De veileder meg mye, får meg til å se saker jeg vegrer meg for å se på uten veiledning. De gir meg også håp når en situasjon føles låst. De stemmer. Alltid faktisk. Men jeg må være kobla på dem. Jeg får en slags frysning i hele kroppen når jeg tar i dem. Også kan jeg ikke tvile. Jeg må godta det jeg får på en måte. Jeg tør ikke bruke de på andre, for jeg føler selv at jeg ikke er god nok til å tolke dem enda, så jeg bruker mye tid med bøker og nettet for å lære meg dem når jeg bruker dem. Anonymkode: a47ec...78e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Del Skrevet 22. februar 2023 Meg over… vil bare presisere at det er tarotkort jeg bruker. Men tenker det er samme hvilke kort man har, bare man liker de selv. Tarotsymbolikken appellerer til meg mer enn englekort eller lignende. Anonymkode: a47ec...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker de bare på meg selv. De veileder meg mye, får meg til å se saker jeg vegrer meg for å se på uten veiledning. De gir meg også håp når en situasjon føles låst. De stemmer. Alltid faktisk. Men jeg må være kobla på dem. Jeg får en slags frysning i hele kroppen når jeg tar i dem. Også kan jeg ikke tvile. Jeg må godta det jeg får på en måte. Jeg tør ikke bruke de på andre, for jeg føler selv at jeg ikke er god nok til å tolke dem enda, så jeg bruker mye tid med bøker og nettet for å lære meg dem når jeg bruker dem. Anonymkode: a47ec...78e Spennende. Kan sikkert være lurt å bruke dem i veiledning ja. Jeg har englekort selv, og jeg tror jeg får mye rett av dem. Blant annet søkte jeg på en ny jobb nå, og spurte englekortene om jeg kom til å få jobben. Da fikk jeg nei, og det er jeg ganske sikker på at kommer til å stemme også, selv om jeg var på intervju. Skal begynne å skrive opp svarene jeg får, så jeg husker bedre😊 Kan du beskrive hvordan du kobler deg på kortene dine? Jeg ble spådd en gang for mange år siden av ei som drev med tarot. Det stemte det hun fortalte også. Anonymkode: 6b6dc...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spennende. Kan sikkert være lurt å bruke dem i veiledning ja. Jeg har englekort selv, og jeg tror jeg får mye rett av dem. Blant annet søkte jeg på en ny jobb nå, og spurte englekortene om jeg kom til å få jobben. Da fikk jeg nei, og det er jeg ganske sikker på at kommer til å stemme også, selv om jeg var på intervju. Skal begynne å skrive opp svarene jeg får, så jeg husker bedre😊 Kan du beskrive hvordan du kobler deg på kortene dine? Jeg ble spådd en gang for mange år siden av ei som drev med tarot. Det stemte det hun fortalte også. Anonymkode: 6b6dc...9f8 Nå er jeg så forbundet med kortene mine at det holder å ta på dem og fokusere på dem, så får jeg en sånn full kroppsfrysning som forteller meg at jeg er «på». Det siste året har jeg brukt dem mye, så det er nok derfor. Noen ganger tenner jeg et lys og tar noen dype pust for å komme i riktig kontakt. Skaper en liten hellig stund på en måte. Det er mer som en indre prosess egentlig, å finne riktig frekvens/tilstand inni meg, men noen ganger hjelper det altså med litt ytre hjelp fra lys ol. Før så sa jeg høyt hvor mange ganger jeg ville stokke, også la jeg dem ut i et fast mønster. Da ble de lagt i riktig rekkefølge fra toppen av bunken. Nå går jeg mer intuitivt til verks og sprer kortene utover og føler meg fram til hvilket kort jeg skal ta. Da er det frysningen eller en slags indre dragning som styrer valgene av kort. For tiden bruker jeg mye egne spørsmål også og ikke så mye faste mønster for å legge dem ut. Jeg anbefaler nok mest å være leken og nysgjerrig med kortene, bruke de mye så kortenes mening for deg blir mer tydelig. Jeg opplever at bruk av kortene utvikler min intuisjon og kontakt med en slags spirit (vet ikke riktig hva jeg skal bruke av ord her, da jeg ikke er så glad i religiøse ord). De er en hjelp til å få denne kontakten. sorry, dette ble langt og utenfor hva du spurte om. Anonymkode: a47ec...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 23. februar 2023 #6 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg syns mye av det de som bruker tarot blir for generelt så kan passe på alt for mange mennesker og det syns jeg er veldig rart at så mange er i samme situasjon som meg? Den dagen jeg får en helt klinkende klar beskjed via tarot som stemmer ved virkeligheten så skal jeg tro 100% på det. De som er virkelig gode på dette her de klarer å få frem ting ganske så detaljert slik at det blir mye mer personlig. Men det er min mening da. Har brukt tarot kort selv i min tid. Men ble aldri god på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Del Skrevet 26. februar 2023 GrønnNellik68 skrev (På 23.2.2023 den 13.59): Jeg syns mye av det de som bruker tarot blir for generelt så kan passe på alt for mange mennesker og det syns jeg er veldig rart at så mange er i samme situasjon som meg? Den dagen jeg får en helt klinkende klar beskjed via tarot som stemmer ved virkeligheten så skal jeg tro 100% på det. De som er virkelig gode på dette her de klarer å få frem ting ganske så detaljert slik at det blir mye mer personlig. Men det er min mening da. Har brukt tarot kort selv i min tid. Men ble aldri god på det. Tarotkortene (og hvilken som helst annen stokk med orakelkort) har jo kort for enhver situasjon man står overfor som menneske, derfor passer det på mange mennesker samtidig. Man er ikke unik i hva man går gjennom i livet. Detaljene er ulike, men erfaringene er veldig like likevel. Hvert kort har også mange nyanser og ulike detaljer. Er man god på å lese dem, så bruker man intuisjonen til å finne ut hvilke sider av kortet som er aktuelt for den enkelte. Anonymkode: a47ec...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 26. februar 2023 #8 Del Skrevet 26. februar 2023 Når man leser svarene til tarotfolk så passer det jo til hvem som helst, og svarene er ofte gjetting ut ifra hva slags spørsmår offeret har stilt. Når gud og hvermannsen sitter å øver seg på tarot så sier det seg selv at det bare er tull og oppspinn. De vet nok at de øver seg på scam. Når alle kan lese tarot, så kan jo alle bare spå seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Del Skrevet 26. februar 2023 Macro skrev (1 minutt siden): Når man leser svarene til tarotfolk så passer det jo til hvem som helst, og svarene er ofte gjetting ut ifra hva slags spørsmår offeret har stilt. Når gud og hvermannsen sitter å øver seg på tarot så sier det seg selv at det bare er tull og oppspinn. De vet nok at de øver seg på scam. Når alle kan lese tarot, så kan jo alle bare spå seg selv. Ja, alle kan spå seg selv. Men å få det til på en god måte krever en del øvelse og at man legger ned tid på å bli godt kjent med kortene og øve seg på å bruke intuisjonen. Det er vel det tarotlesere har gjort. Det er vel ingen som sier at ikke alle kan gjøre dette? Alle kan lære seg å snekre også, men når man trenger å få utført snekkerarbeid, så vil mange ringe noen som har lagt ned tid og krefter på å lære seg håndverket. Det er vel litt sånn med tarotlesere også. Dessuten så er ikke vi mennesker så glad i å gå inn i oss selv. Vi vil gjerne holde på illusjonene våre. Derfor kan det være vanskelig å spå seg selv, for kortene vil ikke bare bekrefte det du tror du vet fra før, de vil peke på ting du ikke ønsker å se. Sånn sett kan det være bedre å bli lest av andre. Men så klart fins det mye scam her. Folk er i fortvilte situasjoner og trenger trøst og veiledning, og noen vet å utnytte dette behovet på veldig hensynsløse måter. Anonymkode: a47ec...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 22.55): Opplever dere som benytter dere av sånne tarotkort, orakelkort, englekort eller lignede at beskjedene dere får stemmer? Er det noe forskjell i om dere spår dere selv, kontra om dere spår andre? Anonymkode: 6b6dc...9f8 Ja, og det stemmer like godt om jeg legger på meg selv eller på andre. Men, jeg brukte lang tid på å lære meg tarot ordentlig. Ikke bare å tolke kortene riktig i forhold til kombinasjon med andre kort og plassering, men også det å koble meg på/stille spørsmålene ordentlig. Anonymkode: 7ea80...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Del Skrevet 26. februar 2023 Macro skrev (16 minutter siden): Når man leser svarene til tarotfolk så passer det jo til hvem som helst, og svarene er ofte gjetting ut ifra hva slags spørsmår offeret har stilt. Når gud og hvermannsen sitter å øver seg på tarot så sier det seg selv at det bare er tull og oppspinn. De vet nok at de øver seg på scam. Når alle kan lese tarot, så kan jo alle bare spå seg selv. Alle kan ikke lese tarot. Mange har interesse for det og øver se/leker seg, men alle kan ikke lese tarot av den grunn. En som er dyktig på tarot har i tillegg en sterk intuisjon/får opp bilder/følelser mens kortene legges. Anonymkode: 7ea80...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Del Skrevet 26. februar 2023 Macro skrev (1 time siden): Når man leser svarene til tarotfolk så passer det jo til hvem som helst, og svarene er ofte gjetting ut ifra hva slags spørsmår offeret har stilt. Når gud og hvermannsen sitter å øver seg på tarot så sier det seg selv at det bare er tull og oppspinn. De vet nok at de øver seg på scam. Når alle kan lese tarot, så kan jo alle bare spå seg selv. ja jeg er faktisk litt enig. det blir lissom lite personlig ut av et slik jeg har sett det da. Anonymkode: 86b2a...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle kan ikke lese tarot. Mange har interesse for det og øver se/leker seg, men alle kan ikke lese tarot av den grunn. En som er dyktig på tarot har i tillegg en sterk intuisjon/får opp bilder/følelser mens kortene legges. Anonymkode: 7ea80...3fc Den har jeg mer tro på, men desverre aldri opplevd noen som er så gode at jeg føler at det vet mer om meg enn meg selv. Anonymkode: 86b2a...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den har jeg mer tro på, men desverre aldri opplevd noen som er så gode at jeg føler at det vet mer om meg enn meg selv. Anonymkode: 86b2a...152 Vet ikke hvorfor du tror at klarsynte skal vite mer om deg enn deg selv? Anonymkode: 7ea80...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå