Gjest Hilde Skrevet 25. desember 2005 #22 Skrevet 25. desember 2005 Så masse gaver dere får Hos oss er det ungene som får flest gaver.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #23 Skrevet 25. desember 2005 Håper det ikke blir innbrudd i bilen din i natt da. Ville vært veldig kjedelig da :icon_frown: ← Det ligger i en søppelsekk, så jeg tviler...
minienthe Skrevet 25. desember 2005 #24 Skrevet 25. desember 2005 Så masse gaver dere får Hos oss er det ungene som får flest gaver. ← tja, har vel litt med at hos oss så er det ihvertfall vi som er de yngste "barna" tror jeg ?
Tusseline Skrevet 25. desember 2005 #25 Skrevet 25. desember 2005 (endret) * 750 kr * Spinningsko * 2 par tøfler * 2 eyelinere (en flytende, Kanebo og en glitter, Make-up Store) * Pyamassett * Diesel jeans * Body lotion fra Cliniderm * Neglesett * Gavekort på Steen og Strøm * Gavekort på Bik Bok * Sjokolade * Konfekteske * Toalettveske * 2 smykker and so on..... Endret 25. desember 2005 av Tusseline
Arkana Skrevet 25. desember 2005 #26 Skrevet 25. desember 2005 Penger Masse bøker Et kosedyr Et par DVD'er Sminke En nisse Et spill RAM til PC'en + noen andre småting
Pasha Skrevet 25. desember 2005 #27 Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk masse fint. men den beste gaven var nok fra sambo: Digitalt filmkamera med harddisk. snill han Ellers ble det penger, dings til å overføre bilder fra minnekort til pc, drikkevarer (alkohol), sengesett, bilde, servise som vi samler på, sjal + skjerf, frityrkoker. webkamera, bolle til frukt, dvd`er, lysestaker, drinkbok,,, +++ husker ikke alt i farten. vi var i allefall godt fornøyd med årets fangst
Rosenrød Skrevet 25. desember 2005 #28 Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk dette: Gavekort på massasje Gavekort på hudpleie Perleøredobber Prada-parfymen To øyenskygger fra Makeup store Leppestift fra Makeup store Hvit paiform med holder i stål Trivial Pursuit Muffinsform i silikon Kjøkkenvekt i stål Rosendal sine dessertskåler Trond Moi sin gryte/serveringsbolle i stål Pledd i offwhite silke og fløyel Mascara, såpe og bodylotion Ritzenhoff kaffekopp (samler) Perlekjede Sett med te, sukkerbiter og sil Tyyynne, hvite lys Ble superkjempefornøyd!!!!!
Anglofil Skrevet 25. desember 2005 #29 Skrevet 25. desember 2005 * 1 Creative Zen Mp3-spiller med 20GB * 1800 kr i kontanter * 300 kr i gaverkort på Sten & Strøm-kjeden * 2 pysjamaser * 3 dvd'er; Notting Hill Dr. Zhivago Monty Python: How to Irritate People * 1 veske * 1 bag * 1 trillekoffert * 1 eske med julemarsipan * 3 bøker; Persuasion av Jane Austen Ibsen - Samlede verker 1877 - 1899 Jubileumsutgaven Hamsuns beste ungdomsverker (Sult, Mysterier, Pan og Victoria) * Celine Dion parfyme * Dagbok/syvende sans for 2006 * 1 skjerf * 1 eske med forskjellige såper, kremer osv * 1 blå telysholder fra Hadeland Glassverk i ekte krystall * 1 sengetøysett * 1 genser * 1 bildeholder Veldig fornøyd med gavene, spesielt bøkene, dvd'ene, telysholderen og mp3-spilleren. Mvh Yvonne
Gjest Lilleulv Skrevet 25. desember 2005 #30 Skrevet 25. desember 2005 * Celine Dion parfyme ← Den er jo farlig har jeg lest
Anglofil Skrevet 25. desember 2005 #31 Skrevet 25. desember 2005 (endret) Den er jo farlig har jeg lest ← Det vet jeg, men det var en 0,5 cl flaske, antagelig vil jeg aldri bruke den heller. Den er farlig hvis man bruker mye av den og regelmessig, noe jeg ikke kommer til å gjøre uansett. Derfor har jeg ikke tenkt til å bytte den. Jeg bruker en helt annen parfyme vanligvis. Mvh Yvonne Endret 25. desember 2005 av yvonne
Gjest Lea Skrevet 25. desember 2005 #33 Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk ikke så mye, men det er kanskje fordi vi har bedt pent om at det blir slutt på gavehysteriet. Likevel fikk jeg; *700 kroner *Gavekort på 750 kroner *Juleduk *2 Kalendere *Grytekluter *2 flasker vin Godt fornøyd med at folk i det minste har valgt å bremse litt når det gjelder gavekjøp. De fleste har klart å holde seg under 200 kroner i alle fall. Men jeg har kjøpt bøker til meg selv da, for pengene jeg IKKE har brukt på julegaver
Gjest fruktfat i.i Skrevet 26. desember 2005 #34 Skrevet 26. desember 2005 -canon fotoprinter -2 typer fotopapir -kopp, skål, asjett i ivoiry fra villeroy&boch -4 par tykke sokker -varmeputedings til hendene (klemmer på en metallbit inni, så varmes de opp til ca 54grader.fryser mye på henda ja! ) -1300kr -menu lyslykter -sengetøy -håndklær -to små nissekopper -boka paradis av liza marklund -gløggsett -kakespade/-kniv og "tuberullere" fra koziol -sitruspresse -gavekort på GlasMagasinet -løper strålende fornøyd med alt!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #35 Skrevet 26. desember 2005 -varmeputedings til hendene (klemmer på en metallbit inni, så varmes de opp til ca 54grader.fryser mye på henda ja! ) ← Hva heter dette/disse og hvor kan jeg få tak i det?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #36 Skrevet 26. desember 2005 Tja... * gavekort på cd * sminke * badeting og tang * Beautybag med innhold * pc-veske * to bøker * tre undertøysett * nattkjole * teddybjørn * pilgrim-smykke * to skjerf * vanter uten fingre * røkelse * penger * pynteting * klokke * manikyr/pedikyr-sett (elektrisk) * fiiiiin svart topp * mer undertøy + deo Jah... dett var dett. Fornøyd i år også jeg!
Kvist Skrevet 26. desember 2005 #37 Skrevet 26. desember 2005 Om håndvarmeputedingser: Hva heter dette/disse og hvor kan jeg få tak i det? ← Jeg kjøpte sånn på Kremmerhuset, blå liten "pute" med bilde av en snømann på og noe flytende guffe inni som ble hardt og varmt første gangen jeg prøvde den, hardt og litt lunka andre gangen, og bare hardt den foreløpig siste gangen jeg har prøvd den. La den i en kjele med kokende vann til den ble myk og flytende igjen mellom hver gang, det var riktig var det ikke? Fulgte ikke med noe bruksanvisning... Enten har jeg gjort noe feil altså, eller så er ikke de fra Kremmerhuset noe særlig.
Dagensdiva Skrevet 27. desember 2005 #38 Skrevet 27. desember 2005 eldig fornøyd i år jeg:) Fikk utrolig mye..hadde ikke forventet det siden jeg har blitt "stooj jente" . - Kontanter: 4800 kr. - Gavekort Notabene : 250 - Gavekort Lindex ( ): 200 - Gavekort Olav thon(brukes på alle sentre?): 500 - Fikk en del D&G klær som jeg hadde ønsket meg!(takk mamma) * Romance parfyme, Britney Spears parfymen(av kusinen min på 3 hehe) + Shimmer, den nye til Ralph Lauren; style?? * Div bodylotions blant annet Sephora * Mp3-spiller * Div dvd-filmer * En del store gode skjerf * strikket Ullgenser som faktisk er kjempeeekjempe sexy!( :grine2: ) *Ullsokker *Puma sko, puma vest, puma treningsklær * Nike gullsko, Nike rosa hettegenser * MASSE MASSE klær; skjørt, gensere, bukser!!!! - Smykker; blant annet et kjempefint smykke i hvitgull av bestemor som er kjempekjempefint!!!!! En del smykker fra glitter.. - Tjukke strømpebukser/tynne strømpebukser *Undertøy(hehe gutter takk!!!)- i år bommet ingen på strl:P * Masse sengetøy * Et kort av pappa hvor det stod at han skulle betale alle jusbøkene mine de 5 årene jeg skal studere+ en del sminke fra ysl som jeg hadde ønsket meg. *Bøker: hmm........... - En kjempe kul lampe som ser ut som en lekker fyr med en nais 6pack hehe.. - Oakley briller(hadde ønsket meg), ny billabong joggebukse(hadde ønsket meg) - Tiger genser+ skjerf (dyr av fra en god veninne) - pizzasaus, 3 maisbokser, purre og vårløk fktisk, oregano og hvetemel..tørrgjær, ost og en pakke kjøttdeig.(1.5 kg)..(jaha emil?) - Guess veske og guess lommebok (ønsket meg lommebok) - STORT KJEMPEFINT speil jeg skal henge opp i hangen..det er såå fint og ubeskrivelig....ser veldig kongelig ut!!! (takk onkel) - Album med bilder av meg selv og bestevennen min..såå koselig...har allerede bladd gjennom 10 ganger minst.. - Carlton- blå koffert ..trenger den sikkert en eller annen gaang...faktisk litt morsomt å få en sånn stor..den store pakken... - Fikk en del sminke også..mye jeg ikke kommer til å bruke..som ikke var helt meg..men det er morsomt å ha! - Ullundertøy( HAR MASSE fra før av.........) - Vin - Redken- hårprodukter - 2 klokker - "Kjøretur- kort" av veninnen min samt dinner med henne..hehehe!!(nettopp fått lappen) sikkert noe mer også..fikk mye smått... Husker ikke alt..men fikk utrolig utrolig mye i år...og alt var så fint..
Gjest Raga Skrevet 27. desember 2005 #39 Skrevet 27. desember 2005 Jeg fikk blant annet: Snø Kokebok Sengetøy Konfekt Håndklær Ullundertøy Kalender Tupperware CDer Kryssord Smykke ...
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #40 Skrevet 27. desember 2005 Vi fikk: dobbelseng (rammemadrasser) gass komfyr 10 tusen sengkler mixmaster pynt vin glass som vi samler i fotbad med masasje (deiligt) kaffekopper julepynt (fra nieser og nevøer) kontor stol hver sitt par sko Vi var kjempe fornøyde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå