Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 (endret) Jeg fikk: DVD-spiller Stavmikser Pledd Vaffeljern Strømpebukser Body Lotion Kopp med skål, sånn kul og kunsterisk Slikkepott Badekåpe Nisse til å sette lys i Bunadbok Vegetarkokebok i miniformat Almanakk Hårprodukter Og mye mer, har en søppelsekk i bilen jeg ikke orket å bære opp Fyller inn resten i morgen Edit: Har hentet resten av gavene fra bilen nå: Tørkerullholder Dørslag i stål (jeg har et vaklevorent et i plast fra før av som funker dårlig) Husker ikke om jeg fikk noe mer jeg... Tror ikke det... Grandtante og grandonkel var faktisk flinke i år! Fikk vaffeljern som jeg ønsket meg, strømper i hudfarge, og body lotion som jeg trengte, s¨de overgikk seg selv i år. Endret 25. desember 2005 av Frysepulver
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 Har ikke oversikta over alt, men dette jeg husker i farta: Styggeste slipset i verden, og gjett jeg skal bruke det masse:D Harry lue med ball på toppen wee :D Ny mobil :D 2 mp3spillere hehe! noe som luktet rart snurreting batterier (jeg stjæler alltid) brennecder (samme) Grønn hettegenser Jævlig skummel svær living dead doll men ;D allikavel notatbok som er sjokkrosa og lager rart mønster hemmelige smykkeskrin til hemmeligheter hmmm jeg innbiller meg det var mer, men skal oppdatere hvis jeg husker ;D Jo 3 smilsjokolader fra katta
Gjest Manic Skrevet 24. desember 2005 #3 Skrevet 24. desember 2005 Flax-lodd Bok om film Duk Minnekorttil mobilen Klær Henna Og forskudd på arv.
fiesta Skrevet 24. desember 2005 #4 Skrevet 24. desember 2005 Jeg fikk: lysestaker gavekort brevpapir penger cd mus til pc'en belte kalender tupper Er det jeg kommer på nå
Gjest gjest Skrevet 24. desember 2005 #5 Skrevet 24. desember 2005 jeg fikk: penger(jippi!blakk så blakk) superundertøy telysholdere parfyme cd godteri og servietter thats it!men det var finfint det altså!
Gjest Spacegirl Skrevet 24. desember 2005 #7 Skrevet 24. desember 2005 Jeg fikk: Langrennski (+bindinger, sko og staver) Kjempefin lysestake og lys fra Løiten Lys Treningsbukse 1 DVD Et supert høytalersett til pc'en (5+1 høytalere) Refleksvest Bilderamme
Gjest @nea Skrevet 24. desember 2005 #8 Skrevet 24. desember 2005 Dette er de gavene jeg husker: - digitalt kamera - krølltang - krimbok - digital badevekt - bestikk - toastjern - penger - ulvangsokker - masse håndduker - vin
minienthe Skrevet 24. desember 2005 #9 Skrevet 24. desember 2005 jeg fikk :-D -vanntette stallsko (er lei av å være våt på beina) -klokke -genser -kryddersnurrestativ -spaprodukter -sengetøy -gedigen refleksvest til å ha over varmedressen når jeg rir -penger, bilder og englesåpe i boks -håndkle og gavekort -mer penger -sett med fat, fire smålys og ett kubbelys -en pose med min tantes fantastiske horn jeg vet ikke med dere men jeg er ihvertfall superfornøyd :-D
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #10 Skrevet 24. desember 2005 Jeg fikk veldig mye fint, men dagslyslampen Philips Energy Light overgår alt!!
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #11 Skrevet 25. desember 2005 Ritzenhoffglass (to øl og to schnapps), kasserolle, jule salt og pepperbøsse, krydderstativ med 12 glass men uten kydder, armbånd, kaffeservice, en dvd, tørkede daddler, skål og nøtter, julefigur fra villeroy og boch.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. desember 2005 #12 Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kenwood major kjøkkenmaskin med diverse utstyr Vaffeljern i stål Komplett stålbestikk i til 12 personer 5000,- totalt i pengegaver 6 håndduker 2 skåler med fat 5 julekrus med asjett Lysdimmere med fjernkontroll mp3-spiller (Creative Zen nano, hvit utførelse) Sin City dvd Ivo Caprinos eventyrlige verden dvd-boks Vannkaraffel med 4 glass fra Eva Solo 2 undertøysett Klokke fra Axcent (Zero) Løper Stearinlys Lysestaker Kalender Multifjernkontroll med touch screen Vinstativ Fruktfat av bambus Bordbrikker Troor dette er alt, er i alle fall kjempefornøyd med alle gavene Endret 25. desember 2005 av KATTAstrofe
Gjest uri Skrevet 25. desember 2005 #13 Skrevet 25. desember 2005 - Ny mobil, SE W550i - Legenden om Narnia - Babyliss krølltang (korketrekkere) - Musematte med bilder av go' jentene vårs. - Et skrin eller noe.. Ligner litt på syskrin.. Vet ikke helt hva jeg skal med det.. (typisk gave fra svigers ) - En tøff rød radio - Nøkkelskap i stål - Håndklær - En bok om mat - Og en bok som jeg ikke har sett noe på enda.. Og nytt digital kamera, men det fikk jeg i førjulsgave i september/oktober.
Gjest 1111 Skrevet 25. desember 2005 #14 Skrevet 25. desember 2005 *Dressbukse jeg hadde ønsket meg *Ladyshave, vanntett *Sort genser med stor hals *Penger *Fjernutløser til kamera *Sort, søt lue *Ullvotter *Ullsokker *Puma Woman *Såpe/parfyme-sett *Skjørt (eller.. jeg kjøpte det av min lillesøster fordi det var for lite til henne ) *Smykke *Tjukke strømpebukser *Undertøy *DVD-spiller (skal byttes, for det har jeg fra før av) *Bakt-potet-sett :klø: *Bøker
Gjest Lilleulv Skrevet 25. desember 2005 #15 Skrevet 25. desember 2005 2050 kr Gullsmykke med diamanter Hudpleietime med massasje Fleecejakke fra BikBok Ulljakke med hette fra VeroModa Velourcardigan fra BikBok Støvsuger Parfyme Treningsbukse Ulvangsokker Ramme IQ-dings Gavekort på BodyShop 6 store smoothiesglass Gavekort på Kitch´n Leker til hunden Og til bursdagen: Dunjakke Fleecegenser 500 kr 2 parfymer Bilde som kjæresten hadde laget selv Fornøyd
Kittykat Skrevet 25. desember 2005 #16 Skrevet 25. desember 2005 Vi fikk: * Et middagsfat i serien vi har samlet på * Kubbelys formet som en rose + en "asjett" det kan stå på * Digital kjøkkenvekt * Et mykt og godt teppe * En konfekteske * Sengetøy * Håndklær * Is-skje og pølseklype * 3 fine blå skåler i forskjellig størrelse * Verktøy * Klokke * Klær
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #17 Skrevet 25. desember 2005 Håper det ikke blir innbrudd i bilen din i natt da. Ville vært veldig kjedelig da :icon_frown:
Lucky? Skrevet 25. desember 2005 #18 Skrevet 25. desember 2005 Vi hadde en utrolig koselig kveld i går, og det ble mange gaver oxo: -en gjeng med juleduker og vanlige duker - noen håndklær - 6 glass i serien "Line" som vi samler på - 5 tallerkner og kopp, skål og asjett i "File" som vi samler på - blender med tappekran - drinkmikser - fotbad - 2 storgårdsnisser - undertøy - sengetøy - penger - og mye mye mer Fra min vakre samboer fikk jeg en ekte D&G klokke! Den var utrloig lekker! Men det beste av alt var den siste pakken vi åpnet! Der lå nemmelig godkjennelse av byggesøknaden vår! Gjett om vi ble glade! Satt å gråt lenge av glede! Så nå skal vi endelig begynne å bygge drømmehuset!
Gjest Catwoman Skrevet 25. desember 2005 #19 Skrevet 25. desember 2005 jeg fikk: - mp3 spiller - koffert - vinterjakke (en jeg hadde sett meg ut at jeg ønsket meg, men det hadde jeg i grunn glemt, lykken var stor da jeg åpne den pakken ) - to tynne v-gensere - kartbok - nattkjole - sokketøfler - veske (hvit med blomst på) - to nye glass i serien jeg samler på - microbølgeovn - kalender - penger - europa på boks (spill) - telysestaker - grytekluter - duk - to boller (altså til å ha ting i, ikke spiselige) ja.. tror det var alt, eller nesten. Er svært så fornøyd med gavene :-D
Gjest Hel Skrevet 25. desember 2005 #20 Skrevet 25. desember 2005 1300 kr. Requim for a Dream Belte Skjerf Sokker Undertøy MP3 spiller Nytt cdrom Blanke dvd-cder En nisse Brain teaser Lommelykt til bilnøkler, ennå jeg ikke har verken bil eller lappen Dusjsåper Toalettmappe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå