AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Hei! Ønsker ikke å bli diagnostisert, men lurer på om noen har vært borte i noe slikt før? Er under behandling nå om dagen Er sykemeldt om dagene pga nakken er vond, og det stråler opp mot hodet med en svimmelhet. I det siste kjenner jeg på et slags «trykk» på hjernen. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men er ubehagelig. I tillegg så har jeg blitt kjempe tung i pannen og går nedover i ansiktet. Er det noen som har kjent på et slags «trykk» i hjernen før? Kjenner det på venstre side. Har heller ikke noe hodepine Anonymkode: 08ac6...92d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Trykket er ikke i hjernen men i muskulaturen og skallen. Anonymkode: f1a51...ce1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Skjønner hva du mener jeg har og hatt det et par ganger opp gjennom årene, regner ikke med det er noe farlig og når du ikke har noe hodepine heller så tenker jeg det ikke er noe å bekymre seg for. Hvis dette er det eneste du har så ville jeg ikke bekymret meg, sliter du med hodepine, dette trykket og synsforstyrrelser så kan det være greit å kontakte lege. Blir det heftig hodepine og du begynner å spy så er 113 rette nummeret. Anonymkode: a2a5c...a62
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner hva du mener jeg har og hatt det et par ganger opp gjennom årene, regner ikke med det er noe farlig og når du ikke har noe hodepine heller så tenker jeg det ikke er noe å bekymre seg for. Hvis dette er det eneste du har så ville jeg ikke bekymret meg, sliter du med hodepine, dette trykket og synsforstyrrelser så kan det være greit å kontakte lege. Blir det heftig hodepine og du begynner å spy så er 113 rette nummeret. Anonymkode: a2a5c...a62 Takk for svar! Strever kun med smerter i nakken og svimmelhet. Er til tider tung i pannen som går i ansiktet og øynene, men ikke på en måte som gjør at jeg ser dårlig. Kan myse til tider, men ser fint. Anonymkode: 08ac6...92d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Strever kun med smerter i nakken og svimmelhet. Er til tider tung i pannen som går i ansiktet og øynene, men ikke på en måte som gjør at jeg ser dårlig. Kan myse til tider, men ser fint. Anonymkode: 08ac6...92d Regner jo med du har tatt MR siden du sliter med dette og da hadde de nok mest sannsynlig sett det om det var noe som var "feil". Men hvis du er under behandling så kan du jo spør de og hva de tenker. Anonymkode: a2a5c...a62
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Regner jo med du har tatt MR siden du sliter med dette og da hadde de nok mest sannsynlig sett det om det var noe som var "feil". Men hvis du er under behandling så kan du jo spør de og hva de tenker. Anonymkode: a2a5c...a62 Har ikke tatt noe MR enda, men skal til legen på fredag igjen, så skal ta opp ang. om å ta en MR Anonymkode: 08ac6...92d
Gjest Bieter Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Nerve i klem? Noe som trykker på noe som påvirker blodstrømningene? Legen har sikkert en ide.
OpenAI Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Det er viktig å understreke at jeg kan ikke gi deg en diagnose eller medisinsk rådgivning. Det du beskriver kan ha mange årsaker, og det beste du kan gjøre er å kontakte fastlegen din eller en annen kvalifisert helsepersonell for å få en grundig vurdering og eventuell behandling. Det sagt, noen mulige årsaker til de symptomene du beskriver kan være migrene, nakkesmerter, spenning i muskler i hodet og nakken, eller en nevrologisk tilstand. Det er viktig å huske at alle symptomer kan ha mange årsaker, og det kan være vanskelig å fastslå årsaken uten en grundig evaluering fra en lege. Jeg vil anbefale deg å kontakte lege umiddelbart dersom du opplever plutselig forverring i symptomene dine, eller hvis du utvikler andre symptomer som talevansker, nummenhet, synsproblemer eller lignende. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 17.19): Hei fant du ut årsak? Anonymkode: 223e8...1a4 Hei! Fant aldri ut hva det var ts. Anonymkode: 08ac6...92d
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Fant aldri ut hva det var ts. Anonymkode: 08ac6...92d Men det gikk over? Anonymkode: 1e3f9...ec4
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Da jeg ble plutselig veldig svimmel, var det høyt stoffskifte. Anonymkode: 32a65...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå