Gjest Virvel Skrevet 28. desember 2005 #21 Skrevet 28. desember 2005 Blant tv-serier/film var Narnia min første store kjærlighet, så dette her har jeg gledet meg enormt til! Så filmen i går, og den var bare perfekt; plutselig var jeg fem år, og det eneste som manglet var pappa som leste teksten for meg.
Hanna Skrevet 28. desember 2005 #22 Skrevet 28. desember 2005 Har sett den, og likte den veldig godt. Fikk lyst til å lese bøkene om Narnia på nytt nå.
Gjest 1111 Skrevet 28. desember 2005 #23 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skal ta med min lillesøster på filmen i dag og jeg gleder meg veldig
Gjest :) Skrevet 29. desember 2005 #24 Skrevet 29. desember 2005 (endret) Narniaweb.com er en flott side med masse info, bilder og diskusjoner. Det er helt topp for alle som er glad i narnia. Det er en personlighets-test der også.. Morsomt..! (Jeg ble Mrs. Beaver.. ) http://www.narniaquiz.com http://www.jamiefrost.co.uk/narniaquiz/banners/25.jpg Inlägget ändrat, det är inte tillåtet att länka in bilder på andra siter /Furstina (mod) Endret 1. januar 2006 av Furstina
Gjest Vinga Skrevet 31. desember 2005 #25 Skrevet 31. desember 2005 Synes filmen var flat og kjedelig, sånn jevnt over. Skuffet. (Men min lillebror på 12 synes den var super.)
fluesopp Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #27 Skrevet 1. januar 2006 Jeg var å så den 2.juledag og det var en opplevelse i seg selv. Når man betaler for å se en film på kino så betaler man ikke for at en mor som sitter på raden forrann skal lese teksten høyt for sine barn. Det er en grunn for at det er 11 år aldersgrense på filmen. Så vis ungene dine ikke kan lese tekst eller forstå engelsk kan dem bli hjemme. Jeg reagerte litt på at det var så mange små barn der. Alle av dem kunne umulig være over 11 år. Lillesøsteren min som er 10 år var med men hun kan lese teksten selv. Og så var det dem som har veldig små barn som blir redde. Dem trenger ikke å kjøpe billetter midt i salen for når barna demmes blir redde går dem jo ut med dem. Da går dem rett forrann lerretet. Og helst skal dem stoppe opp fett forrann det du sitter, for å knyte skoene eller noe sånn. Selve innholde i filmen var supert, men så er dem basert på noen fantastiske bøker. Skuespillerne var veldig bra. Men så var det selve kvaliteten på filmen. Midt i filmen ble den helt uklar og så ble den bra igjen, dette skjedde flere ganger. Men det kan jo hende at det var noe galt med framviseren på kinoen. Men så var det plasser i filmen der man så klart å tydelig at dem hadde blitt klipt inn i filmen. Og noen ganger så den bare gammel ut. Ikke der det skulle se gammelt ut i handlingen av filmen, men det så ut som om den filmen hadde blitt laget på 70 tallet eller noe sånn. Vi er trås alt i 2005 (2006). Jeg hadde forvantet meg bedre. Men så er det bare en utrolig bra historie, så det måtte jo bare bli en bra film (innholdsmessig)
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #28 Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg er Lucy. Og svært fornøyd med resultatet http://www.narniaquiz.com http://www.jamiefrost.co.uk/narniaquiz/banners/7.jpg Inlägget redigerat. Det är inte tillåtet att länka in bilder från andra siter i inläggen. Supermedlemmar kan dock ladda upp bilder i eget album och länka in. /Furstina (mod) Endret 2. januar 2006 av Furstina
Gjest Fantus Skrevet 1. januar 2006 #29 Skrevet 1. januar 2006 Jeg koste meg masse med filmen! Men for min del kunne den godt vært enda lengre. Syns den gikk litt for fram av og til.
Catzy Skrevet 8. januar 2006 #31 Skrevet 8. januar 2006 Så den i kveld. Koste meg masse. Veldig bra! Smilte fra øre til øre det meste av filmen, bortsett fra når det var skummelt eller trist. Heksa Hvit var fantastisk! Beverne var så bra! Ungene var bra. Mannen min har aldri lest bøkene, men likte filmen veldig bra like vel. Han hang seg litt opp i at musikken var litt for moderne i begynnelsen. Jeg tenkte ikke på det, men når jeg tenker tilbake, så kan jeg skjønne litt av hva han mente. (Og ingen ting kommer opp mot den originale BBC-melodien, da.) Catzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå