fluesopp Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Gleder du deg til den nye Narnia filmen kommer. Den kommer 2.juledag vis du ikke viste det. Jeg har billetter og gleder meg noe voldsomt. Men jeg er litt redd for at den nye filmen skal ødelegge den gamle serien litt. Og så håper jeg at dem ikke har forandret så mye av tingene for da ødelegger dem boka. Men en ting er sikkert og det er at jeg gleder meg.
Gjest Gulltopp Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 Jeg gleder meg også! Har ikke sett serien på TV, men boken har alltid vært blant mine absolutte favoritter.
Lady Lovelylocks Skrevet 24. desember 2005 #4 Skrevet 24. desember 2005 Ja jeg gleder meg også. Men vil gjerne se serien igjen jeg, vet noen om den vises i julen?
~sikka~ Skrevet 24. desember 2005 #6 Skrevet 24. desember 2005 Så den i forrige uke - syntes ikke den var så utrolig bra. Den var veldig barnslig, så perfekt barnefilm. Men den var ganske lik den gamle serien da (ihvertfall etter hva jeg kan huske), så det var jo bra.
moka Skrevet 24. desember 2005 #7 Skrevet 24. desember 2005 skal se den på kino i morra og gleder meg vanvittig. er jo en serie beregnet på barn, så kanskje ikke så rart om den er litt barnslig...... ble jo skrevet for mange år siden. (om vi skal sammenligne med dagens bøker, som harry potter.....)
Gjest Jalileh Skrevet 25. desember 2005 #8 Skrevet 25. desember 2005 Jeg så på denne serien som liten og var helforelska i denne serien. Så JA...jeg gleder meg til å se den på film. Skal dra med meg roomiene mine nå en eller annen dag i romjula på den tenkte jeg.
Gjest Jalileh Skrevet 25. desember 2005 #9 Skrevet 25. desember 2005 Så den i forrige uke - syntes ikke den var så utrolig bra. Den var veldig barnslig, så perfekt barnefilm. Men den var ganske lik den gamle serien da (ihvertfall etter hva jeg kan huske), så det var jo bra. ← Ah...bra den ligner på den gamle serien da.Var litt redd for å bli skuffa der.
Gjest Gulltopp Skrevet 25. desember 2005 #10 Skrevet 25. desember 2005 Nå har jeg sett filmen, og den er veldig fin! Det eneste jeg ble skuffet over, var Heksa Hvit - jeg innbilte meg alltid at hun hadde svart hår. Ikke for det, hun var mer enn skummel nok likevel...
Arkana Skrevet 26. desember 2005 #11 Skrevet 26. desember 2005 Vi skal se den i morgen, og jeg gleder meg.
Gjest Anneli Skrevet 26. desember 2005 #12 Skrevet 26. desember 2005 Ja, jeg gleder meg! Kanskje det er flere her som har sett den som kan gi tilbakemeldinger?
moka Skrevet 26. desember 2005 #13 Skrevet 26. desember 2005 jeg så den igår. den var bra. mer virkelig enn tv serien. men var rart uten musikken fra serien. det var faktisk det jeg savnet mest.
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2005 #16 Skrevet 27. desember 2005 Jeg så den igår. Ungene mine elsket den!! (de er åtte og tolv år) Og jeg, som ikke liker fex Harry Potter, syns den var kjempesjarmerende........... Kan godt se den en gang til
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #17 Skrevet 27. desember 2005 Jeg så den i går, og synes den var bra, men manglet et eller annet som jeg ikke kan sette fingeren på. To av oss som har lest bøkene var av den oppfatningen. De to andre som ikke ante hva det skulle handle om syntes at den var veldig bra.
Gjest :) Skrevet 27. desember 2005 #18 Skrevet 27. desember 2005 Jeg ELSKET serien da jeg var liten, og har gledet meg til denne filmen i flere mnd.!! Jeg så den i går, og synes den var kjempebra!! Både historien, miljøet, kostymene og skuespillerne var topp!! Og så er det fint at den likner mye på serien som gikk på tv! Jeg har ikke lest bøkene, så jeg vet ikke om den var "i tråd med dem", men den var uansett bra!! Nå gleder jeg meg til de neste filmene kommer!!
Lillie Skrevet 27. desember 2005 #20 Skrevet 27. desember 2005 Nå har jeg også sett den, og den var fiiiiin! Ble litt tårevått i øyenkroken til tider, men en flott film ja .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå