Gå til innhold

Hvordan ri med selvtillit?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (9 minutter siden):

Det går jo an å ri med ryggen til også om du foretrekker det.

Kleint å gi han utsikt rett inn i rumpehullet

Anonymkode: 5d739...710

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Butplug er også noe...

Skrevet
Rebecca30 skrev (9 timer siden):

Jeg elsker å «grinde» eller gnikke på partneren min under sex! Jeg pleier å legge meg oppå ham og bevege meg i sirkulære bevegelser eller frem og tilbake. Jeg synes også det er veldig deilig når partneren min knar og klemmer på brystene mine samtidig. Jeg anbefaler å ha et glattbarbert underliv fordi det kan føles ekstra deilig når partneren berører og stimulerer området. Men dette er selvfølgelig helt opp til personlig preferanse!

Her er det helt motsatt 😄 ved å ha litt hår er jeg enda mer følsom. Slipper også å bli like raskt sår som når jeg er glattbarbert. Har alltid, altså fra jeg var 12-13, vært glattbarbert, frem til mannen ba meg om å ikke barbere for noen mnd siden. Så de siste månedene har jeg kun frisert samt fjernet alt hår rundt selve åpningen og bak mot rumpa innimellom. Har aldri følt så mye under sex som jeg gjør nå 🤩 kommer nok aldri til å fjerne alt igjen og irriterer meg litt over at jeg har vært glattbarbert i alle år. Var ikke i tankene mine at kjønnshår kunne ha slik innvirkning. Mannen digger det og føler at fitta mi har fått nytt liv (kanskje moro for ham med variasjon etter over 15 år sammen også 😏). 

Og til ts: gjør som flere her nevner; gjør det som er godt for deg. De fleste menn elsker å se en kvinne både nyte og ta kontroll. Snakk også med partner om hva han liker best (at du gnikker, roterer hoftene, beveger deg opp og ned, lener deg fremover eller lener deg bakover, tar på deg selv samtidig, holder ham på pungen etc.). Når du vet du gjør noe han virkelig liker kan det kanskje være enklere å gjøre det med selvtillit også? JA til verbal kommunikasjon rundt sex 😊

Gjest Lars1009
Skrevet

Viktig å ikke bare sette seg på pikken og hoppe opp og ned. Du må på en måte runke pikken med fitta di. Unngå å bruke kroppsvekten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.46):

Her er jeg uenig. Ser du deilig ut så synes man du er deilig. Du går ikke fra uattraktiv til deilig bare fordi du rir med selvtillit. Det bryr egentlig menn seg veldig lite om, men flott at du selv kjører på.

Anonymkode: 4dca3...d1c

Men du har vel ikke sex med et menneske du ikke finner attraktiv?

Anonymkode: 4afef...015

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nå er det jo mulig å ri med ryggen til uten å vise rumpehullet da..

Kjæresten min elsker å se meg i denne stillingen.. Så når jeg kjenner at han tenner ekstra på det, blir det ennå bedre for meg. Og jeg lener meg gjerne frem og viser han rumpehullet mitt😊

Anonymkode: 4afef...015

AnonymBruker
Skrevet
On 2/21/2023 at 1:34 PM, AnonymBruker said:

Er det noen som har tips til hvordan man kan bli mer komfortabel med å være på topp når man har sex? 

Jeg har veldig dårlig selvtillit, og til og med i fylla eller det mørkeste mørket klarer jeg ikke å slappe av. 
Jeg føler at jeg ikke har noen rytme, og vet ikke om jeg skal "hoppe" opp og ned, eller bevege meg frem og tilbake, eller kun bevege hoftene. Det ender ofte med at jeg blir stressa og prøver alt på en gang, og da blir det (naturligvis) helt feil og veldig klumsete. 

Jeg er også "redd" for å sitte oppreist (bøyer meg helst ned sånn at vi er ansikt til ansikt), fordi jeg blir veldig bevisst på hvordan puppene mine ser ut, om jeg får dobbelthake..lista er lang. 

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne ri med selvtillit og virkelig nyte sex på topp. Jeg er 28 og har hatt sex i mange år, men likevel har jeg aldri klart å overkomme denne "frykten".  

Anonymkode: e2e17...896

Hoppe rett opp og ned på pikken hans er ikke trikset.... særlig ikke om pikken hans er bøyd i den ene eller andre retningen. Det er lett at den glir ut og kommer i klem. Det er nok bedre med litt mer fram og tilbake; da får du litt stimulering av klitoris i samme slengen. Det blir litt sånn "skyve seg innpå og ut igjen"-bevegelse.

Mitt tips er å la han sette seg litt opp med ryggen mot en vegg. Da kommer han nærmere for å kyssing, klining og puppene dine om du liker det. Han kan også hjelpe til med henda under rumpa di. Da kommer der også mer i samme høyde og du slipper "kameravinkel nedenfra", som det høres ut som du sliter med. Bruk rolige bevegelser, da er det enklere å beholde kontrollen og du blir ikke så sliten. Kanskje det vil gjøre det lettere for deg å slappe av, så nye og få mer selvtillitt til at det faktisk ER digg å ri / bli ridd.

Bruk gjerne også musklene i fitta for det de er verdt. Rolige pump inn og ut mens fitta klemmer, knar og melker ... kombinert med heftig kyssing; vil tro at du får en bekreftelse på at han syns det er digg.. at du er digg.

Anonymkode: 47c3a...8de

Skrevet
Frkego skrev (12 timer siden):

Her er det helt motsatt 😄 ved å ha litt hår er jeg enda mer følsom. Slipper også å bli like raskt sår som når jeg er glattbarbert. Har alltid, altså fra jeg var 12-13, vært glattbarbert, frem til mannen ba meg om å ikke barbere for noen mnd siden. Så de siste månedene har jeg kun frisert samt fjernet alt hår rundt selve åpningen og bak mot rumpa innimellom. Har aldri følt så mye under sex som jeg gjør nå 🤩 kommer nok aldri til å fjerne alt igjen og irriterer meg litt over at jeg har vært glattbarbert i alle år. Var ikke i tankene mine at kjønnshår kunne ha slik innvirkning. Mannen digger det og føler at fitta mi har fått nytt liv (kanskje moro for ham med variasjon etter over 15 år sammen også 😏). 
 😊

Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har tenkt på å la kjønnshåret gro, men nå som jeg hører om din positive opplevelse så frister det jo å prøve det ut! Det er utrolig at litt hår kan ha så stor innvirkning på følsomheten og seksuell nytelse. Det er også fint å høre at du slipper å bli like raskt sår som når du er glattbarbert.

Jeg synes det er flott at du har funnet en ny måte å utforske din egen kropp på, og at mannen din digger det også. 😍 Det er alltid spennende med litt variasjon etter så mange år sammen, og jeg kan tenke meg at det også er moro for ham å oppleve noe nytt. 😏

Jeg skal definitivt gi dette en sjanse og la det gro litt selv, og jeg lover å gi deg en oppdatering om hvordan det går om noen måneder! 🌸 Takk for at du delte din erfaring med meg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2023 den 2.23):

Den utsikten digger de fleste menn, så det kan du ta det helt med ro med.

Anonymkode: 7246b...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...