AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Er det noen som har tips til hvordan man kan bli mer komfortabel med å være på topp når man har sex? Jeg har veldig dårlig selvtillit, og til og med i fylla eller det mørkeste mørket klarer jeg ikke å slappe av. Jeg føler at jeg ikke har noen rytme, og vet ikke om jeg skal "hoppe" opp og ned, eller bevege meg frem og tilbake, eller kun bevege hoftene. Det ender ofte med at jeg blir stressa og prøver alt på en gang, og da blir det (naturligvis) helt feil og veldig klumsete. Jeg er også "redd" for å sitte oppreist (bøyer meg helst ned sånn at vi er ansikt til ansikt), fordi jeg blir veldig bevisst på hvordan puppene mine ser ut, om jeg får dobbelthake..lista er lang. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne ri med selvtillit og virkelig nyte sex på topp. Jeg er 28 og har hatt sex i mange år, men likevel har jeg aldri klart å overkomme denne "frykten". Anonymkode: e2e17...896 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Først og fremst, sexen blir jo hundre ganger bedre når man nyter det? Er 110% sikker på at den du rir, synes det er bare grisesexy om du slipper deg løs og rir som du aldri har ridd før? Hvorfor er du så redd for å vise deg fra den vinkelen? Tror du ikke at den du har sex med har sett vinkelen før? Ingen ser ut som ett instagram filter hele tiden, ikke engang Sophie Elise som bruker over 1 mill på utseende i året. Når det gjelder rytme, så spørs det jo helt på hva du og partner har behov for. Er det rolig behagelig sex så er det frem og tilbake som kanskje er best? Er du ute etter rå sex, så kanskje bevege deg mer opp i stående på knærne stilling og ned? Kanskje neste gang så hold partners hender på hoftene dine så partner kan også velge tempo? Eller be partner kose med klitten din samtidig? Anonymkode: 535ab...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Uff.....hørtes ikke bra ut. Uansett vil jeg anbefale deg å kjøpe en dildo du kan øve deg på for å finne ut hva du liker....den kan du fint feste på noe å ri For min del er det å sette seg helt nedpå, bruke hoftene mine til å rugge meg frem og tilbake mens jeg kniper....da får jeg lett orgasme Anonymkode: 806e6...326 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 Jeg sleit også med noe av det du sier før. Så du er ikke alene om det Følte et ekstra press for at jeg har ridd i mange år hahah (altså på hest). 🤣🤣 Ja, det er skikkelig teit. Men, gud ja. Sånn var det nå. Det beste jeg har kommet fram til er at du ikke så tenke så fryktelig mye på han, og hvordan du "presterer" men heller gjøre det du synes føles godt. Mest sannsynlig vil det være ruging fram og tilbake. Også tenker jeg at det fader meg må være lov og føle på at man ikke ser skikkelig digg ut når man sitter der oppe. Så hva med og kjøpe en nattkjole i silke eller noe sånt? Da slipper du at magen din vises så mye. Etter å ha fått barn er dette noe jeg føler på selv også 😅 Anonymkode: 56afa...c3d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 Hvis du ikke har glede av det selv, eller nyter det, så la det være. Anonymkode: 59092...45f 1 2
feliek54 Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som har tips til hvordan man kan bli mer komfortabel med å være på topp når man har sex? Jeg har veldig dårlig selvtillit, og til og med i fylla eller det mørkeste mørket klarer jeg ikke å slappe av. Jeg føler at jeg ikke har noen rytme, og vet ikke om jeg skal "hoppe" opp og ned, eller bevege meg frem og tilbake, eller kun bevege hoftene. Det ender ofte med at jeg blir stressa og prøver alt på en gang, og da blir det (naturligvis) helt feil og veldig klumsete. Jeg er også "redd" for å sitte oppreist (bøyer meg helst ned sånn at vi er ansikt til ansikt), fordi jeg blir veldig bevisst på hvordan puppene mine ser ut, om jeg får dobbelthake..lista er lang. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne ri med selvtillit og virkelig nyte sex på topp. Jeg er 28 og har hatt sex i mange år, men likevel har jeg aldri klart å overkomme denne "frykten". Anonymkode: e2e17...896 Du kan vel snakke med din partner og få respons eva han liker. Vi er forskjellig og liker ikke all det samme
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Jeg har aldri hatt problemer med det. Jeg tenker ikke på «selvtillit», men på hva som gir nytelse. Med en gang man begynner å tenke at man skal se deilig ut ødelegges jo litt av moroa? 🤷♀️ Men litt tyngre styrketrening - og da særlig alt som går på underkropp/lår/rygg hjelper vesentlig også på utholdenhet og at man ikke trenger støtte om man skal sitte på huk og gli opp og ned. Anonymkode: 7193b...502
Gjest Warrior Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 (endret) Ikke tenk så mye. Bare slipp deg løs og ri. Gjør det du liker. Nyt. Sex skal nytes og gi nytelse. Hadde du gjort noe feil eller noe som er ubehagelig for partneren så hadde jo partneren sagt i fra regner jeg med. Endret 21. februar 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 Råd fra en litt eldre dame som ikke ser så bra ut som du garantert gjør: Slutt å tenke! Gjør akkurat det du synes er digg. Lukk øynene og nyt. Ingenting menn synes er deiligere enn en dame som ser ut som hun har det fantastisk. Jeg var hot i 20-årene, men tenkte som deg. Mannen tenner faktisk mer på meg nå enn da, fordi jeg slipper meg løs på en helt annen måte enn den gangen da jeg tenkte på hvordan jeg så ut. Har du det deilig i senga, synes de du er deilig Anonymkode: 16dcb...8a0 3 1 4
Fioljenta Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Jeg skjønner absolutt hva du mener, men øvelse gjør faktisk mester! Kom deg oppå. Minn deg selv på at nå skal du nyte, gjøre bevegelser du liker og bare kose deg. Du kan evt. begynne med å ha lyset av. I starten hadde jeg bind for øynene. Det hjalp meg faktisk til å kjenne mer på hvordan det kjennes ut enn hvordan jeg så ut. Og jeg erfarer at jo mer jeg slo meg løs og bare nøyt, jo mer nøyt han også. 💜
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Jeg synes det beste er da han halvveis sitter, altså ligger litt opp etter veggen. Da får jeg til å gni frem og tilbake lettest, men penisen går også ut og inn da. Så slipper man å få vondt i lårene 😂 Og han elsker nok puppene dine, menn elsker pupper generelt. Små, store, hengende, flate i alle former Anonymkode: 731ca...f82
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 Livet blir en milliard ganger morsommere om man bare gir litt faen! Ukas visdomsord. Annet enn det, hvordan du ser ut er ikke viktig, det at du nyter det er det viktigste. Han må dessuten hjelpe til, som oftest i hvert fall. Anonymkode: 7a44b...6e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 Cowboyhatt? Anonymkode: 21490...221
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 Du tenker alt for mye, drit i all tenkingen, så blir alt mye lettere! Slipp deg løs og nyt pikken! Gjør hva du synes er godt, det meste er godt for oss menn uansett😁 Du har virkelig noen gode opplevelser å se frem til😉 Anonymkode: adf48...b2e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 On 2/21/2023 at 8:12 PM, AnonymBruker said: Råd fra en litt eldre dame som ikke ser så bra ut som du garantert gjør: Slutt å tenke! Gjør akkurat det du synes er digg. Lukk øynene og nyt. Ingenting menn synes er deiligere enn en dame som ser ut som hun har det fantastisk. Jeg var hot i 20-årene, men tenkte som deg. Mannen tenner faktisk mer på meg nå enn da, fordi jeg slipper meg løs på en helt annen måte enn den gangen da jeg tenkte på hvordan jeg så ut. Har du det deilig i senga, synes de du er deilig Anonymkode: 16dcb...8a0 Her er jeg uenig. Ser du deilig ut så synes man du er deilig. Du går ikke fra uattraktiv til deilig bare fordi du rir med selvtillit. Det bryr egentlig menn seg veldig lite om, men flott at du selv kjører på. Anonymkode: 4dca3...d1c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 Beveg deg frem og tilbake som du aker på pikken hans, da vil du få stimulert både g punktet ditt og klitoris. Gjør de bevegelsene som føles best for deg! Mannen har kontroll og gjør det som føles best for seg i alle andre stillinger så riding er for at kvinnen skal gjøre det som er deiligst for henne! Du kan oppleve at menn begynner å jukke og vil at du skal gå opp og ned fordi det er det som er deiligst for de, men da pleier jeg å si fra at de skal ligge stille og at når jeg jukker frem og tilbake blir jeg kjempe stimulert, og da legger de seg tilbake og nyter showet 😃 Hvis du strwser over dobbelthake så len deg litt bakover og strekk halsen opp, titt oppover i nytelse. Ved å lene deg bakover og trekke skuldrene bakover, og støtte deg med hendene heller bakover enn foroverlent så vil du stramme opp puppene og få fastere pupper også 👍 Men når alt kommer til alt ikke stress over hvordan du ser ut, bare nyt! Se på menn hvordan de ser ut når de knuller, ikke veldig sexy 😅 Anonymkode: c948e...ab1 1
Rebecca30 Skrevet 15. mars 2023 #17 Skrevet 15. mars 2023 Jeg elsker å «grinde» eller gnikke på partneren min under sex! Jeg pleier å legge meg oppå ham og bevege meg i sirkulære bevegelser eller frem og tilbake. Jeg synes også det er veldig deilig når partneren min knar og klemmer på brystene mine samtidig. Jeg anbefaler å ha et glattbarbert underliv fordi det kan føles ekstra deilig når partneren berører og stimulerer området. Men dette er selvfølgelig helt opp til personlig preferanse! 1 1
kjekkfyr Skrevet 15. mars 2023 #18 Skrevet 15. mars 2023 Henger meg på det damene sier her - gjør det som er deilig for deg i først og fremst, ingenting gjør oss gutta kåtere enn å se at dere har det deilig! Er du fremdeles usikker, så ak deg frem og tilbake som du sier, til å begynne med - og ta resten som det kommer. Bare nyyyt!! 😉 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #19 Skrevet 15. mars 2023 Jeg tror ikke det er haka di en mann tenker på når dere har sex 😁 Uansett så har han jo sett haka di fra før. Anonymkode: 3706a...21d
Flintis Skrevet 16. mars 2023 #20 Skrevet 16. mars 2023 Det går jo an å ri med ryggen til også om du foretrekker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå